Diskuze
První test yetiho v Česku: v terénu ujde a má obří kufr
Děkujeme za pochopení.
Host
světlá výška
světlá výška 18 cm Vždyť to nepřejede ani vyšší obrubník Při testu to považují za bezvýznamný nedostatek, ale u skoro terénního auta je to myslím dost podstatná chyba.
Host
Re: světlá výška
Není to terénní auto, patří do kategorie SUV. Např. Toyota RAV má stejnou světlou výšku.
Host
Zklamal mě kufr
Byl jsem zvědav a Zetiho si prohlédl zvenku i zevnitř přímo u prodejce. Již při prvním kontaktu pocítíte, že se jedná o WV - precizní zpracování, kvalitní materiály,výborný vyšší posez, nevýrazné barvy interieru. Místa pro 4 dospělé osoby nadmíru. Co mě zklamalo byl zavazadelník. V recenzích inzerovaných 410 l - 510 l by bylo, ale bez rezervy. V mém voze byla plnohodnotná 17 palcová pneu a kufr byl rázem o 1/3 menší, tedy výška od mezipodlahy na pneumatice k hornímu platu u oken byla max. 40 cm. Prodejce to nahrazuje servisním zásahem po celé ČR zdarma. No ale nevím, který pořádný chlap bude někde k neděli večer čekat na assitenci několik hodin . Jo a souprava pro rychlou opravu pneu zase kolo ničí, Tak si vyber ? Jako řešení nabízí Škoda dojezdovou tedy poloviční ,ale jen 16 palc. gumu za příplatek cca 1500,-. To se mi celkem zamlouvá, dojedu ale jen 80 km rychlostí. Tak nevím, ještě se nechám překvapit novým 1.2.TSI a asi půjdu do nové Octávky s 1.4.TCI
Host
Pro mě moc malé.
Prohlídnul jsem si Yetiho na autosalónu v Brně. Docela se mi líbí, ale pro větší rodinu je nepoužitelný. Do Scouta dostanu dozadu 3 dětské autosedačky s velkými problémy, ale do Yetiho patrně vůbec ne. Ale jinak pro 3-4 člennou rodinku myslím docela dobré vozítko.
Host
Re: Pro mě moc malé.
Mě naopak Yeti zaujal svojí kompakností v kategorii SUV. Nepůsobí těžkým "mastodontním" dojmem.
Stíhací bombardér Havel 4
pan redaktor byl zřejmě na větvi asi jako
dvouleté dítě v dětském autíčku. Možná by mohli články v autorubrice psát lidé, kteří v autech alespoň občas jezdí.
ddt
designe designe kdo po tobě ide
teda mám dost smíšené pocity, hlavně z té přední škodovácké masky pod kterou je držák na ručník nebo co. Jízdní vlastnosti mohou být výborné, ale ten design ve mě prostě budí lehký úsměv . . .
noname
takže ne
přivyknul jsem si na automat a yetiho jsem zvažoval, ale jak zjišťuji, tak automat nebude (tedy asi jen v 1.2), takže opět škodovku ne.
Jinak mi to nepřipadá špatné, za tu cenu je to ale samozřejmě nesmysl, ale to maj snad jen pro ty "early adopters", nebo proto, aby mohli pak nabízet 30% slevy.
M.M.
Smích
S 1,2 motorem by to i za těch 390 litrů koupil jen méně bystrý jedinec. A s 2,0 motorem to půjde o dost výš a to už je lepší šáhnout po Toyotě RAV4.
Hrustic
Vypada fajn
Nejdriv me vydesil ten zakladni motor 1.2, ale koukam, ze to neni htp, ktery znam z Fabie
mimouch
Těžší terén?
Tuší autor recenze, co lze označit pojmem těžší terén? A co činí ten který vůz schopný jízdy v těžším terénu? Nepsal to stejný redaktor, který tu onehdá tvrdil, že Lada Niva má přední tuhou nápravu a jejímu motoru nedojdou síly dokonce ani při použití redukovaných převodů?
Hrustic
Re: Těžší terén?
Stejne relevantni otazka je - kolik lidi potrebuje jezdit v tezkem terenu (at uz je to co je to)?
Dneska, kdy se na offroady prodava i umele bahno ve spreji, nejde o teren ale image ....
Pan Navratil
Mno,
tak 18 cm světlá je málo, obří kufr 510? Já mám na svým starochovi 15 cm sv. a základ kufru 621. Pravda, tvar kufru je u Suv krychlovatější, otázka je, jestli je to tak lepší.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej stavebního pozemku 263 m2 vč. staveb. povolení Holasice, u Brna
Holasice, okres Brno-venkov
2 650 000 Kč