- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
světlá výška 18 cm Vždyť to nepřejede ani vyšší obrubník Při testu to považují za bezvýznamný nedostatek, ale u skoro terénního auta je to myslím dost podstatná chyba.
Není to terénní auto, patří do kategorie SUV. Např. Toyota RAV má stejnou světlou výšku.
Byl jsem zvědav a Zetiho si prohlédl zvenku i zevnitř přímo u prodejce. Již při prvním kontaktu pocítíte, že se jedná o WV - precizní zpracování, kvalitní materiály,výborný vyšší posez, nevýrazné barvy interieru. Místa pro 4 dospělé osoby nadmíru. Co mě zklamalo byl zavazadelník. V recenzích inzerovaných 410 l - 510 l by bylo, ale bez rezervy. V mém voze byla plnohodnotná 17 palcová pneu a kufr byl rázem o 1/3 menší, tedy výška od mezipodlahy na pneumatice k hornímu platu u oken byla max. 40 cm. Prodejce to nahrazuje servisním zásahem po celé ČR zdarma. No ale nevím, který pořádný chlap bude někde k neděli večer čekat na assitenci několik hodin . Jo a souprava pro rychlou opravu pneu zase kolo ničí, Tak si vyber ? Jako řešení nabízí Škoda dojezdovou tedy poloviční ,ale jen 16 palc. gumu za příplatek cca 1500,-. To se mi celkem zamlouvá, dojedu ale jen 80 km rychlostí. Tak nevím, ještě se nechám překvapit novým 1.2.TSI a asi půjdu do nové Octávky s 1.4.TCI
Prohlídnul jsem si Yetiho na autosalónu v Brně. Docela se mi líbí, ale pro větší rodinu je nepoužitelný. Do Scouta dostanu dozadu 3 dětské autosedačky s velkými problémy, ale do Yetiho patrně vůbec ne. Ale jinak pro 3-4 člennou rodinku myslím docela dobré vozítko.
Mě naopak Yeti zaujal svojí kompakností v kategorii SUV. Nepůsobí těžkým "mastodontním" dojmem.
dvouleté dítě v dětském autíčku. Možná by mohli články v autorubrice psát lidé, kteří v autech alespoň občas jezdí.
teda mám dost smíšené pocity, hlavně z té přední škodovácké masky pod kterou je držák na ručník nebo co. Jízdní vlastnosti mohou být výborné, ale ten design ve mě prostě budí lehký úsměv . . .
přivyknul jsem si na automat a yetiho jsem zvažoval, ale jak zjišťuji, tak automat nebude (tedy asi jen v 1.2), takže opět škodovku ne.
Jinak mi to nepřipadá špatné, za tu cenu je to ale samozřejmě nesmysl, ale to maj snad jen pro ty "early adopters", nebo proto, aby mohli pak nabízet 30% slevy.
S 1,2 motorem by to i za těch 390 litrů koupil jen méně bystrý jedinec. A s 2,0 motorem to půjde o dost výš a to už je lepší šáhnout po Toyotě RAV4.
Nejdriv me vydesil ten zakladni motor 1.2, ale koukam, ze to neni htp, ktery znam z Fabie
Tuší autor recenze, co lze označit pojmem těžší terén? A co činí ten který vůz schopný jízdy v těžším terénu? Nepsal to stejný redaktor, který tu onehdá tvrdil, že Lada Niva má přední tuhou nápravu a jejímu motoru nedojdou síly dokonce ani při použití redukovaných převodů?
Stejne relevantni otazka je - kolik lidi potrebuje jezdit v tezkem terenu (at uz je to co je to)?
Dneska, kdy se na offroady prodava i umele bahno ve spreji, nejde o teren ale image ....
tak 18 cm světlá je málo, obří kufr 510? Já mám na svým starochovi 15 cm sv. a základ kufru 621. Pravda, tvar kufru je u Suv krychlovatější, otázka je, jestli je to tak lepší.