Diskuze
S novou škodou mimo silnici: yetimu pomáhá hromada elektroniky
Děkujeme za pochopení.
Petr
Kvalita :-(
Cokoliv z produkce knocernu VW a jeho odnozi si koupi jenom blazen.Doporucuju dlouhodobe testy Autobildu. Nize uvadim nejhure hodnocene vozy - znamka 4 a horsi. Koncern VW to vzal steci a kraluje chvostu tabulky s celkem sedmi vozy, kdy Polo a Touran jsou suverenne nejhorsimi testovanymi vozy.
Tabulka na konci clanku:
http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-fox-1.2_889510.html
dropa
Podvod!
Jestli těch 18cm světlé v. měřili jako u O1 4x4 se kterou škrtám, tam kde jede fáčko v pohodě, tak potěš pánbůch. Skutečnost 9cm u nezatíženého vozu. Chtěl jsem mít pana "konstruktéra" po ruce, při vyhrabávání vozu sedícího na břiše v 22cm sněhu! (objíždění půlmetrových závějí na rovině po louce) Schade
tom
prima ojetina
By mne zajímalo, jestli pak tady toho chudáka, kterého všichni evropští novináři vláčeli po kamenolomu někomu prodají "To je předváděcí vůz - jen 10 000 km, skoro nové právě zajeté auto!"
ceo
Re: prima ojetina
Tak si to přečti ještě jednou a pomalu, třeba to pomůže:
Auta jsou už vyrobena na sériové lince, nemají ale ještě homologaci pro provoz na silnici a po skončení testů budou sešrotována.
mimouch
Marketingové nesmysly...
Zdá se, že automobilka, která nenabízí přizvednutého kombíka prezentovaného jako nezastavitelný terénní speciál dnes už nemá šanci...
Všechny ty terénní vychytávky jsou jen mrháním peněz, které by majitel auta s klidem mohl investovat do něčeho smysluplnějšího. Z Yettiho terénní auto stejně neudělají a pro běžné jízdní situace na parkovišti pokrytém rozbředlým sněhem nebo na polní cestě se auto obejde dobře i bez nich.
Off-road dělají off-roadem tři věci: Použité pneumatiky, řidič a především odolnost auta při provozu v terénu. Je krásné, že má nějaké auto deset elektronických asisentů pro jízdu v terénu a plastové kryty podvozku. Když mu ale odejdou komponenty přední nápravy po 30 tisících km provozu po českých silnicích, jak se asi takové auto bude tvářit na výlety mimo ně?
Pro představu, co je terénní auto a jak se s ním jezdí se podívejte na video ;)
Pardal
Re: Marketingové nesmysly...
Michale, musim s Tebou naprosto souhlasit.
Me nejvic rozesmeje, kdyz prijedou kamaradi z nejmenovaneho velkeho mesta s "offroadem" typu RAV4 a chteji projet to co vidi v reklame. Proste na to ty auta nejsou stavena. Jsou na normalni silnicni jezdeni a na nezpevnene cesty. To ale neni OffRoad !
Neco maleho odeme. Jen rychla akce s kamerou...
http://www.youtube.com/watch?v=L6mMmRu7Ahc&feature=channel_page
Syryn
Sv.vyska 18cm
..tak to je vazne po polni ceste k Babbicce a zpet...kdyz uz offroad(ikdyz jetti neni),tak bud Nissan,Mitsubishi ci toyota...
jarin
Světlá výška
Tak prý jen 18cm !!! Lepší pro auto do terénu by bylo tak 20cm. Ale firma zas šetří!!!Co by jim ty 2-4cm navíc udělalo.Plánují letos vyrobit asi 50000ks Yetiho.Když to spočítám v průměru 50 tisíc x 3cm tak koncern VW zas ušetří 150tisíc cm což je 1500metrů.To jim není trapný??? Zas mají jeden a půl kilometru v kapse.A to za půl roku.No jo šetrní němci!!!
waran
Re: Světlá výška
No ono jde o to že i těch 18 cm je na hraně možného.
Kdyby udělali 20 cm tak se ten podvozek z Golfa ROZLOMÍ.
Jouda
turbo
Samé turbo, tak to si v Garretu nebo v KN mnou ruce, protože většina kupujících neví jak se má k turbu chovat, takže životnost odhaduji na 60.000-80.000 km.
luk
lol
10 stran zvastu od zamindrakovanejch pitomcu se starym vytunenym kadetem nebo 15 let starym bramborakem a nedej boze s renaultem/citroenem
zdeněk
Re: lol
tak se pochlub borče jakým supervozidlem vozidlem nás ohromíš
obecní slouha z Klacíkova
Dle foto je vrcholný výkon škůdky
jízda po dvou až třech kolech...blahopřeji
hloupej honza
Re: Dle foto je vrcholný výkon škůdky
... a co tvuj vrcholny vykon ... tenhle prispevek ? a tvoje faaaro jezdi na jednom ze ?
mirek
škodovky
Můj příbuzný pracoval cca 40 let na vývoji škoda auto-jestli se tomuto oddělení nechá tak v současnosti říkat a když jsem se ho zeptal proč že to jezdí japonským vozidlem značky toyota a né tím českým pokladem škoda auto,tak mi odpověděl,že nikomu nic neudělal a že není nutné ho škodovkou trestat.Nevím proč mi to řekl,ale asi měl v něčem pravdu.
chytrejkluk
Re: škodovky
....jsme na tom podobně...můj strýc pracuje také v MB ( né u pásu ) ...taky má japonce... já se ho ale na nic neptám, tohle mi stačí .
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...