- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fiat na tom nedavno nebyl financne o moc lepe nez je ted Opel v dobe krize, o stavu Fiatu se zde ani moc nemluvi radsi asi :)), kazdopadne je to jako data lahodne znackove kakao do zkysleho mleka...opravdu spatna kombinace :)
Ve Fiatech jsem vždy viděl líbivá a spolehlivá auta,ale jen do té doby než jsem si koupil 1 rok staré Tipo se kterým bych byl spokojen až na to,že mělo neodstranitelnou vadu a to byl výfuk,který se stále někde rozpadal.Opravovat jsem to nechával v pouze ve značkových servisech,dokonce i při cestě do Italie mi praskl a tak mi to opravovali tam.Potom jsem si koupil Octavii a bylo po problémech až do doby kdy mi začalo něco občas pískat v motorové části,až se zjistilo,že to dělá rozdělovač,ve kterém bylo "vyběhané" bronzové pouzdro v hodnotě řádově korun,ale to náhradní nebylo a nový rozdělovač cena okolo 10 tisíc.Sehnal jsem na vrakovišti starší z Golfa od fimy Bosch a ten původní? samozřejmě od italského výrobce.Takže od Italů pouze špagety Panzani.
Dávat v dnešní době ke srovnání TIPO...Hold, jsi genius.
že v posledních letech rostoucí kvalita vozů Opel a tím i stopající prestiž by mohla spojením s FIATem utrpět. Ale možná je to jen můj subjektivní dojem.
Opel chce koupit VW a Renault. Fiat je jen taková vějička pro poškádlení skutečných zájemců.
S tím VW to asi nebude tak žhavý. Samotné VW chce koupit Porsche. To spíš ten Renault vypadá jako solidní zájemce.
ti odboráři jsou paka, raději nechají zavřít celý Opel než aby zavřeli pár menších poboček
ut plevel. Proto nechte Opel, SAAB a pripadne dalsi nechat odejít na smetiště dějin
to by slo, jeste bych zachoval Volvo
Nejpohodlnější a nejlepší auto na světě je Citröen. Opakuji Citröen. Ta krásná houpavá jízda.
Já myslím že to dohromady jde obě automobilky vyrábějí šrot, tak to holt bude mega šrot.