Diskuze
Wartburgy se možná vrátí. Luxus z NDR chce oživit Opel
Děkujeme za pochopení.
Host
hahahahahaha
Sice smrdí,ale ještě jsem neviděl spolehlivější auta-jsou nezničitelná.A navíc,nikdo neřekl,že se budou vyrábět Warany 2-takty,to asi sotva.Vždyť i v NDR se ke konci vyráběli Warany 4-takty.Opel už neví,jak prodat ty svoje sračky,tak si chce brát do huby kvalitu zn. Wartburg-směšné...
jarda
vždyť smrdí
ať smrdí hlavně aby splňovali emisní normy samozřejmě ty nové - dvojitý katalizátor apod.
petr
311
my měli 311ku v bílé barvě, nádherná kastle, dvoutakt a jak to šlapalo, kouřil sice šíleně, ale fakt jel a fakt pohodlně. škoda, že ho tatík dal pryč, holt přišel žigul dvanáctka (žil a jezdil 25let než shnil, ale motor by jel dál)...
Martin Jirousek
ja
VZDYT SMRDI
Proc, kdyz tak hrozne smrdi. Majitele smradláků by si měli uvedomit, ze za nima nekdo jede. Jsou warbasové a trabanti, po kterych smrdi ulice i za pul hodiny (pri bezvetri).
Trabant aspon smrdi jako dvoutakt, ale warbas je humus. Ony i starsi studene stodvacitky a zigulove jsou enonuno....................
Martin z Čech
takže si to schrňme
opel chce koupit licenci a začít vyrábět wartburgy. Opelu vlatní GM,ten se zmýtá v krachu,Fiat chce koupit GM. Fiat výrábí škopky (tento víkend jsem se byl podívat na jejich novinky,ještě že vedle měli pytlíky na zvracení) a tenhle Fiat co vyrábí škopky chce koupit a možná postavit na nohy GM?
Opel se teď chová jako prodejná dě.vka,honem senzační zprávy typu varťas do každé rodiny,apod. Ubohý.
šlapal_si_to_po_pěšině
kočár
nejlepší jsou kočáry s pohonem koňským - kdo nezkusil ten neuvěří
Helmutt
Hrůza
No to snad ne.... Wartburg byl Wartburg, měl svůj osobitý charakter a každý kdo si ho kupoval věděl, co od něho může čekat: spolehlivost, pohodlí, prostornost, dvoutaktní motor... Tohle bude jen další lacinej plastovej shit, který se schová pod slavné jméno z minulosti, jen aby pod rouškou pseudonostalgie vytáhl další peníze z kapes kupujících...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!