Diskuze
Jak vyzrát na zácpu? Na skútru
Děkujeme za pochopení.
freeteepek
čekání na náhradní díly
A také si zjistěte, jak rychle jsou v servisu schopni vaši motorku opravit. U některých strojů, např. u Vesp, se na náhradní díly čeká běžně několik měsiců což je nepříjemné.Sezona u nás přitom trvá 4 měsíce.Může se vám tak snadno stát, že kvůli chybějící součástce nebudete jezdit celé léto! Italové na náš trh kašlou. A pokud vám díl nepošlou do konce července, v srpnu ho nedostanete.V srpnu totiž Italové nepracují - jsou všichni na dovolené!!!
Filip.P.
nehoda se skutrem
tak ve ctvrtek v zacpe pred barandakem na modransky si du do kufru pro vodu, otevru dvere a malem prijdu o ruku jak do nich napali skutr. a to hovado chtelo ujet nastesti mu neco upadlo a neslo to nahodit. sem zvedavej, jak zacaluje 60 tacu, coz je odhad ze sevisu.
pro ty co to netusi, pokud pojedete mezi stojicimi auty a dojde k nehode, jste podle policie vinikem
Michal
Re: nehoda se skutrem
Proc by ti neco caloval? Má povinný ručení, nebo ne? Jenom mě trochu překvapuje, že než otevřeš dveře se nepodíváš do zpětného zrcátka... Očividně ses málo soustředil :-) Stačil jeden pohled a mohl sis ušetřit spoustu času
Jet tam někdo na pořádný motorce, která má 200-300kg, tak už dneska asi nic nepíšeš....
Buď rád za to, jak to dopadlo...
Muf
Doporučuju
Skútr vřele doporučuju, ale do Prahy si nekupujte nic pod 125 ccm, protože to je sebevražda. Jako motorka musíte být rychlejší než auta, a to nejen při rozjezdu, ale i potom. 50ccm skútr jede max. 50 km/h, a to na pražský provoz nestačí. Každou chvíli vás bude někdo předjíždět a to není příjemné. Kdysi asi před deseti lety jsem měl malý skútřík a jeli jsme ve dvou po magistrále a pamatuju se, jak na mě zezadu troubila avie, že jsem pomalej. Avie, která 90% svýho života blokuje provoz svou šnekózní jízdou, si otevře hubu na mě, na motorkáře :-)!
Muf
Re: Doporučuju
Nyní mam Yamahu Majesty 250, je to omlácený krám, ale technicky perfektní. Stojím sním celou sezonu před barákem v centru, ale nikdy se mi s ním nic nestalo a ani ho nikdo neukrad. Jednou za celý tři roky jsem ho našel povalený, ale vzhledem k tomu, že už je stejnak omlácený, mi to vůbec nevadilo.
Někdo tady říkal, že je větší skútr moc tlustý na kličkování mezi auty - není.
V provozu samozřejmě filtruju. Pokud je doprava hustší, jako třeba před Hlavním nádražím, vždycky si rozsvítím dálkovku. Jezdím pomalu, koukám, jestli někdo nemůže zkřížit mou cestu (třeba kdyby měnil jízdní pruh). Oči samozřejmě na šťopkách a smysly maximálně nastražené. Neblbnu. Nikdy jsem do nikoho neťukl a musím říct, že řidiči aut jsou většinou ohneduplní a uhýbají. Pokud to podmínky dovolí, za uhnutí poděkuju. Schválností jsem se zatím naštěstí nedočkal.
znalec skútrů
luxusní krasavec do každého města
ciao, skútr je luxusní věc do městské zácpy + na balení koček a upřímně, kdo by nechtěl takového krasavce: http://motorky.hyperinzerce.cz/skutry/inzerat/1888445-peugeot-trekker-50-tunning-nabidka-jablonec-nad-nisou/
MPík
Skůtr
Byl jsem opět na pár týdnů v Thajsku a skútr jsem si párkrát půjčil. V Thajsku jsou pro jízdu ideální klimatické podmínky a je to levný způsob dopravy. Kdyby jste někdo viděli, jak vypadá provoz na silnici tam, asi byste zahodili řidičáky. Pro Evropana to je chaos a šílenost. Navíc se jezdí vlevo. Ale nikde žádné nehody. Proč? Každý jezdí opatrně a dává pozor. Smyslem skůtru je prokličkovat tam, kde auto neprojede. Tam je to bráno jako samozřejmost, v ČR to ale řidiči aut nedokáží chápat. A chovají se agresivně a nepozorně. Mám v plánu koupit skůtr a Mondeo nechat jen na větší cesty. Tak jsem zvědav na české řidiče...
horacz
Proc neni v ceskych mestech vice skutru?
Skutr do mesta by byl dobry napad, pokud by se tady tolik nekradlo. Hlidany parkoviste nema kazdy dostupne a parkovat na ulici je pro zlodeje vyzva...
skt
Re: Proc neni v ceskych mestech vice skutru?
Další důvod je jsou typické reakce českých neschopných řidičů aut - schválně nepustit a nedat přednost. Výsledkem je počet lidí na skutrech a motorkách sejmutých těmito řidiči a z jízdy na skutru je dost riziková záležitost. Větší množství jednostopých vozidel by městům ulevilo - stačí sledovat provoz, ve většině aut sedí jeden...
Petr
Na zácpu je nejlepší...
No nevím, skůtr...na zácpu je nejlepší nějaká zavařenina a dostatek tekutin
Robert
Bez skůtru jak bez ruky.
Od té doby co mám skůtra, jsem na něm závislej jako na ničem jinym. Moje SR50 je jako mazlíček, kterej mě odveze v největší špičce po celé praze jakoby se nic nedělo. Ten kdo řiká že by nemoh čichat ty smrady v dopravě tak asi nikdy nejel na skůtru, protože skůtrař toho načichá mín než kdokoli jinej ve špičce a to i s těma v MHD. V zimě, žádnej problém, člověk přece něco vydrží a stačí se obléct, jezdil jsem i v letošních mrazech (-10) a jedinkrát mi to bylo nepohodlný jen když sem si omylem vzal letní rukavice. A kdo je zmrzlík tak si pořídí spešl deku na nohy. Jen si dál jezdětě autama, každé předjeté auto je u mě radost navíc a věřte že někdy domu dojedu uplně vysmátej :)
thegrid
ve městě
teda daloby se říct že sem motorkář, ale co si kámoš dovolí v hlmp na skůtru to je fakt moc! jízda po tram. kolejích, vretře se snad všude, schválně blokuje auta protože se mu něco nezdálo, nehledě nato, že mnohdy si dovolí jiní skůtraři jet po chodníku, no prostě ve městě jsou skůtraři snad větší prasátka než norm. motorkáři
Robert
Re: ve městě
Město ve špičce je boj, a tak se občas musí i na chodník, zvlášt když auta nerespektujou pruhy a stojej ve 4 řadách místo 2. Ale myslim že jízda na motorce mimo město a na skůtru ve městě se nedá vůbec srovnávat (už jen v rychlosti). Ve městě se hold musí umět člověk vtěsnat kde to de, ale zas tak hrozný to neni jak tady čtu ty "odřený auta", já se v životě žádného auta ani nedotkl (přece si nebudu odírat svého mazlíka). A také sem neslyšel o nikom kdo by měl škrábanec od skůtru. Zato auta do sebe ve městě tukaj neustále. Jen teda s tim blokovánim ostatních když se mi něco nelíbí také nesouhlasim, to je fakt hnusný.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Pronájem byty 3+1, 85 m2 - Brno - Královo Pole
Palackého třída, Brno - Královo Pole
16 000 Kč/měsíc