- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celkem by mě zajímala skutečná velikost zavazadlového prostoru v pětimístné verzi Grand Scenicu... v článku přes 500 v tabulce 700L. Fakt dobrý.
Každá linka letí jinam. Ale pohodlný to být může.
Líbí moc, frantíci design uměj. Osobně bych dal přednost C4 Picasso v delším provedení, ale i tohle je dobrý. A za tu cenu, s tou spotřebou - 1,9 dCi za 530tis. ? Slušná nabídka.
Nic proti značce, ale v autě s horšíma jízdníma vlastnostma jsem snad nikdy neseděl. Občas jsme měl pocit , že se v zatáčce vykopím. Ale nic ve zlém.
No víš toto auto nebylo vytvořeno pro sportovní jízdu, nemůžeš čekat, že tento stroj bude v zatáčce držet jako sportovní BMW, AUDI,nebo třeba Honda. A značkou to asi taky nebude, stačí se projet v nějakým produktu od RenaultSport divize ...
Espace, ale přiznám se, měl jsem trochu nedůvěru k značce Renault. No ale nakonec mě Espace dostal, koupil jsem 2.2 DCI, už ho mám čtvrtým rokem, najeto 160 tisíc km a jako spokojenost. Nic s ena něm nepodělalo, žádnej odtah, jenom servis tak jak je předepsanej, sem tam nějaká blbost jako žárovky a nechával jsem měnit tlumiče, měly sice učinnost 80% (ale od tohoto čísla dolů by se to prej mělo měnit) a pak ještě nějaký stabiláky nebo něco na podvozku. Takže já jsme spokojenej.
vzhledem k cenový kategorii bych kvalitu požadoval. kup si Thalii
Vždyť za 400 tisíc můžete mít suprterénního Yettyho 1,2 pro 4,5 osoby a s centrálem!
Za necely mesic uz bude doma, takove cene neslo odolat. Super cennova politika Renaultu, jen tak dal.
...chcete-li dostat epileptický záchvat . Ale auto na něm uvidíte těsně před koncem tak zhruba tři sekundy.