Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další dodávka Škody: v Rakousku se prodává užitková Octavia Praktik

Na českém trhu nabízí škodovka jediný užitkový model. Škoda Praktik je postavena na základu MPV Roomster. V Rakousku je ale v prodeji i užitková Octavia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

praktik

DACIA LOGAN MCV je lepší

Kufr ve 2 lidech 2350 litrů, rozvor 2905 mm, vzadu křídlový dveře s klimou v elektrice atd. s, 1.6 čtyřválcem za 240.000,- Kč !!!!!!!!!!!!!!!!!

LOGAN MCV tomu říkám PRAKTIK za rozumnou cenu. R^EUR^

Škoda PRAKTIK za 650.000,- Kč :-©[>-]:-©

0/0
19.5.2009 22:17

Troll

Re: DACIA LOGAN MCV je lepší

Tak si ho kup, dyť možná proto se tohle auto na našem trhu neprodává...

0/0
20.5.2009 9:00

tojsemalectverak

nooo tak to je snad sranda

řemeslníkům jako PRAKTIK  tím je myšleno auto na tahání vercajku a žebříku,nebere se pohodlí posádky která se s tím kodrcá mx 100 km denně poslouží stejně dobře favorit či felda combi za zlomek ceny:-)))

0/0
19.5.2009 18:17

praktik

Re: nooo tak to je snad sranda

Hlavní problém je, že má ta Škoda PRAKTIK malinkej prostor pro náklad 1685 litrů za 650.000,- Kč.

DACIA LOGAN má za cca. 250.000,- Kč  2350 litrů. R^EUEUR^

0/0
19.5.2009 22:25

Rid

Re: nooo tak to je snad sranda

Styděl bych se mít Logan jako firemní. natož soukromé.

Tvary a hlavně bezpečností je 10 let pozadu a jízními vlastnostmi je Okta o dost lepší. Proto ta nízká cena Loganu. Kdo by ho jinak chtěl.RvRv

0/0
20.5.2009 0:02

Pražský Kája

Kde jsou korejci z Nošovic ?

Kde jsou zase dneska korejci z Nošovic aby nám tady všem řekli, že ty jejich korejské žuky jsou nejlepší (i když se tak špatně prodávají) :-©

0/0
19.5.2009 16:51

calos

Re: Kde jsou korejci z Nošovic ?

Vůl zůstane volem,i když se tváří jako býk a hrabe kopytama....;-O

0/0
19.5.2009 23:24

karel

ach jo

To je zase hanění Škodovky............ Proč?  Osobně bych rád viděl aby u nás jezdily podobné vozy jako tento, než letité, obouchané, normy nesplňující staré plechovky, kterých je na silnicích mraky....

0/0
19.5.2009 14:51

Petr

Re: ach jo

A já se ptám proč kupovat zrovna škodovky? 700 000Kč za vůz této třídy, který poskytuje takto málo prostoru je podle mě opravdu moc. To si opravdu raději koupit Octávii, sklopit sedadla a dát mřížku. Ale to prostě lidem nevysvětlíte, je to stejnej polotovar jak "terenní" Yeti, nebo "luxusní" Superb.

0/0
19.5.2009 15:05

vita

Re: ach jo

700.000,-? dám ti radu: mrkni do ceníku dřív než budeš blít voloviny.

0/0
19.5.2009 19:24

Petr

Re: ach jo

Podívej se do článku - základ je na 620 000kč, takže slušná výbava bude tak za 680 000kč. A opravdu netuším jakej řemeslník si koupí takto malé auto pro podnikání za takovou sumu.

0/0
19.5.2009 19:37

Petr

Re: ach jo

Podívej se do článku - základ je na 620 000kč, takže slušná výbava bude tak za 680 000kč. A opravdu netuším jakej řemeslník si koupí takto malé auto pro podnikání za takovou sumu.

0/0
19.5.2009 22:41

michaljn

CO ŽE ?

To  si  přece  koupí  JEN  UPLNEJ  MAGOR  !!!     Tahat  něco  z  kufru....za  ty  prachy !!! 8-o8-o  :-©:-©   NEZNAMENÁ   že  se  to  tam  prodává  ŽE  to  tam  taky  někdo  kupuje !!!! 

0/0
19.5.2009 14:22

sirc

Re: CO ŽE ?

Ne? Centralizované hospodářství a pětiletky už ve Škode nějaký ten pátek nemají :)

0/0
19.5.2009 15:01

Troll

Re: CO ŽE ?

nebo třeba si to koupí pošta, kurýr atd. V těchto autech nemusej jezdit jen lopaty... a proč by pošťák nebo nějaký IT servisní technik, nebo zásahový vozidlo nemohlo být pohodlný atd?

0/0
20.5.2009 9:04

kykyrýs

nevím

Nevím,nevím,ale užitková verze by měla vypadat trochu jinak.Něco na způsob Junior.Určitě zvýšený podvozek.DSG převodovka?Blinkry v zrcátkách?Jen jeden motor?Cena je taky někde jinde.

0/0
19.5.2009 11:58

Rid

Re: vím

Bastlej a ponižují tím celkem pěkné auto. Proč to samé neudělají s Passatem ? Bylo by to na stejné brdo.;-€

0/0
20.5.2009 0:08

Martin.strike

Koupí si jen blázen

Cena 650 000Kč za tento vergl je opravdu moc, nechtěl bych vidět kolik by stála u nás. Uveze 660kg, to opravdu moc není, za tu cenu se dá sehnat Vito, které bude mnohem užitečnější a uveze dvakrát víc. A když si někdo chce koupit takové "nákladní" auto, tak sáhne po něčem, co nestojí skoro 700 000Kč, ale po něčem za maximálně 300-350 000. Ta škodovka je opravdu nepoučitelná.

0/0
19.5.2009 11:45

sirc

Re: Koupí si jen blázen

Automobilky a ostatně všechny privátní společnosti, se řídí poptávkou a nabídkou. Kdyby o takové auto nebyl zájem, nezačali by ho vyrábět. To, že si to v česku žádný normální člověk nekoupí neznamená, že rakušani jsou na tom stejně. Jiný kraj....

0/0
19.5.2009 13:48

Tom Hagen

Octavia II facelift

Nevíte, jestli se na tohleto dají dát ta původní světla? S původní maskou a původními blatníky? Aby to vypadalo trochu k světu.....  ?

0/0
19.5.2009 11:39

Atomas

Re: Octavia II facelift

Krok 1: rozstřelit o strom. Krok 2: vyměnit chladičovku, kapotu, světla, blatníky a související věci... Nebo: Prodat a koupit starší ;-D

0/0
19.5.2009 13:06

Tom Hagen

Re: Octavia II facelift

Hmmm, to je dost surové - jsem rád, že to nemusím řešit, mé auto je pěkné i po letech, ne jako tohle, co je hnusné už na plakátu.  :-)R^

0/0
19.5.2009 13:49

sirc

Re: Octavia II facelift

V Rakousku to prodávají i ve verzi Octavia Tour (Octavia I)

0/0
19.5.2009 13:49

Profesor

???

Co to je to za slovo  "šestikvalt"?  Naučte se česky pane autore  !

0/0
19.5.2009 8:34

Squad

Re: ???

ale no tak, pane profesore.. my všichni tu víme, co je šestikvalt.. pokud vy ne, tak si jděte radši přečíst něco o zahrádkaření.. ;-)

0/0
19.5.2009 9:38

Martin.strike

Re: ???

Jde o princip výraz "šestikvalt" se dán použít v hovorové řeči, nebo v následné diskuzi, ne přímo ve článku. A pokud jej někdo použije, tak to ukazuje na neprofesionalitu autora článku.

0/0
19.5.2009 11:55

Trol

Re: ???

čeština není mrtvý jazyk jako latina :o))

0/0
20.5.2009 12:54

jamescole

Re: ???

Chudáku

0/0
19.5.2009 9:40

petr bretr

Re: ???

jasně. šestikvalt, turbokadlák čtyřhrnek, takhle to ten rádoby redaktor mohl napsat,ne? pche,to je úroveň debaty puberťáků..Rv

0/0
19.5.2009 11:21

Martin.strike

Re: ???

Jedinej kdo je chudák jsi ty! V takovém článku by se taký výraz objevit rozhodně neměl, tohle může člověk nebo následně autor napsat do diskuze, ne do článku.

0/0
19.5.2009 11:48

Racky

Re: ???

Já osobně jsem odpůrcem jakýchkoli normovaných projevů a konvenčních spojení. Jsme přeci všichni normální lidi, všichni kvaltu rozumí, tak nevím proč to nepoužít. Když mám v naší firmě napsat zákazníkovi mail, vím, že nestojí o nicneříkající slova typu: "Dobrý den, dnes se ke mě dostala vaše připomínka .. s přátelským pozdravem ...  " .. kydy kydy,  .. nic neříkající nesmysly. Když psát, tak k věci, což autor udělal. Jen nevím, proč slovo oktávka dal do uvozovek. Opět jde o zcela běžný výraz.

0/0
19.5.2009 19:41

Pushkin

Motor

...dobře známý a rozšířený dvoulitrový turbodiesel s technikou čerpadlo-tryska o výkonu 77 kW...

Tady bude určitě nějaká chyba. Buď objem motoru nebo výkon - 77kW odpovídá 1,9l TDI PD, dvoulitrový TDI PD by měl 103kW.

0/0
19.5.2009 8:04

jméno

Re: Motor

taktak...hledám,jestli to někdo napsal.....už nemusím

0/0
19.5.2009 15:30

Coitus_Exitus

Re: Motor

Souhlas. hned mne to zarazilo....  (Y)

0/0
19.5.2009 16:07

buly

hm

ty brdo pekne vysoka cena za to mam uz superba ve slusny vybave. i kdyz je pravda ze je to pro zamozne rakusany ale stejne...

0/0
19.5.2009 6:40

Pavel

Re: hm

;-D;-D;-D a naložíte tam stejně objemný náklad?

0/0
19.5.2009 8:55

bigbadboom

Re: hm

za ty prachy radsi transita. Nebo nejakou jetou Avii, ne? nalozite tam vyrazne vic;-D

0/0
19.5.2009 9:24

sirc

Re: hm

Každý nechce hned dodávku. Osobní auta ve verzi "praktik" jsou celkem populární, naložíš co potřebuješ a přitom jízdní vlastnosti a komfort osobáku zůstává.

0/0
19.5.2009 10:52

...

Re: hm

Komfort? v téhle plechovce? Uveze to maximálně 2 lid a nikdy jinak, dozadu z toho není vidět vůbec nic - až se budeš v křižovatce ohlížet zadním bočním okýnkem šikmo za sebe, jestli ti zprava něco nejede, představ si to samé v zaplechované oktávce ... Za ty prachy se dá koupit velmi slušně vybavený renault trafic (klima, stabilizační systém, 150k motor), místo pro 5 lidí nebo tunu nákladu. Rozměrově je s tou oktávkou srovnatelný délka stejná, na šířku pár cma navíc a větší výška. Jízdní vlastnosti nemá oktávka nic moc, tím bych se tak neoháněl.

Naložíš co potřebuješ? Sklop si v normální oktávce zadní sedačky a naložíš to samé. Když chceš vozit náklad, tak to jde líp a levněji.

Tyhle plechovky mají význam jako služební auta pro nějaké servismany, kteří v tom jezdí sami, jen výjmečně vezou ještě kolegu. Ale tam je zcela absurdní cena, navíc je to jako ojetina prakticky neprodejné za rozumné peníze. Ekonomicky myslící majite/ředitel firmy by to nidky nekoupil. 

0/0
19.5.2009 11:09

jméno

Re: hm

z dodávky taky není vidět šikmo do zadu, musíš si najet kolmo na silnici, ke které přijíždíš.stejně,jako třeba kamion a všechny neprosklený dodávky...

0/0
19.5.2009 15:34

...

Re: hm

jojo, hlavně ten komfort. Když sklopíš v normální oktávce zadní sedačky, tak naložíš to samé. Tak proč kupovat tenhle jednoúčelový předražený krám?

0/0
19.5.2009 11:17

Martin.strike

Re: hm

Opravdu si myslíte, že někomu kdo kupuje takové auto jde o komfort? Člověk, kterej kupuje verze "praktik" je vetšinou malý podnikatel, který jezdí po městě a například rozváží květiny, nebo něco podobného. A rozhodně za takový vůz nedá 700 000Kč. A to, že to uveze 660kg, to je taky k smíchu. Konkurence nabízí 800kg a více. Jinak bych se i hádal, zda tam bude o poznání víc komfortu, než třeba v transitu. V transitu bude mnohem více místa, sice ne tak pohodlná sedadla, ale už není kostitřas jak před 10 lety.

0/0
19.5.2009 11:53

Exakt

Re: hm

No až bude superb v kombíku ... :-)

0/0
19.5.2009 11:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.