- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jde pěkně z kopce. poslední hezké polo bylo 3F, pak už je to hnus. stejně golf. IV byl poslední hezký golf. obdobně třeba passat. VW má po přelomu století nějakou krizi v designu, očividně..
Jezdil sem s ní v kamenolomu za Boleslaví skoro hodinu v zátěžovce a můžu vám říct, vydrápala se všude. Akorát jednou sem drhnul vanou o kamenitej převis ale dal sem tam jedničku a pod plynem sem se z toho vydrápal.
Fabia SCOUT
1,4MPI a pohon na předek mluví za vše. Praktický použítí maximálně na děravé silnice v Praze
za pouhopouhých 100 litrů navíc se těch pár nastříkaných plastů hodí, ne? ;-)
že je na rezavé a poté nastříkané kastli přilepeno pár plastových lišt navíc??
To bylo keců - staneme se prodejním lídrem v evropě, budeme dláždit evropské cesty, postavíme nejmodernější automobilku v Evropě, Hyundai nebude vyrábět na sklad ...
Realita je poněkud jiná a už očividně nepomáhají ani PR články v médiích. Kdepak udělali soudruzi z Koree chybu ?
A taky říkali že tu budou navždy
To už jsme jednou slyšeli
No rád si zase nechám vysvětlit od místních dealerů Hyundai a Kia jaké že to jsou ty korejské auta kvalitní. Ke vší úctě podnik který vyplácí zaměstnancům 15.000 kč hrubého mzdy snad ani kvalitní auta vyrábět nemůže
Vis o tom, ze Hynudai a KIA maji nejmodernejsi fabriky v Evrope s nejvetsim podilem robotizace na vyrobe? Cim mensi podil lidske sily na vybobe, tim mensi pravdepdobnost chybcy. Skodovka by korejcum mohla zavidet. Podivej se na vysledky vozu koncernu VW v dlouhodobych testech, to se nasmejes.
Známej má hyundaje a po kroupách jsme napočítali
128 ďolíků ještě že to měl pojištěný na živelnou událost to vyklepávat
by asi byl mazec holt se ty korejský auta už dělaj z alobalu
To same se mi stalo s Passatem - nechal jsem ho pred firmou, prisla boure s kroupama - znicena strecha i kapota. Si nevyberes.
Nákup - květen 2007 typ - 1,6 benzin
Najeto - 13500 km
- samovolná blokace autorádia,spálený motůrek ostřikovače, rez na levých a pravých zadních dveřích (!!!!), vyskočená lišta na palubovce z důvodu zkroucení v teplém počasí, rozsvícená kontrolka airbagu, výměna tyčky stabilizátoru na levém předním kole, prasklá přepážka ve výfuku, věčné odpadávaní krytek nosiče, neustále vrzání palubovky atd.
Už nikdy korejce !!! Už nikdy ten jejich servis kdy je vše několik měsíců v řešení !!!
to polo se mi líbí, jako jedno z mála aut od ww, ale ta fabie, to prostě bolí,...
No hlavně že se bude dobře prodávat zatímco o korejcích se bude asi jen psát
Doporučuji všem,co jen uchcávají blahem nad VW a Škoda,zajít si do autosalonu KIA nebo Hyundai a alespoň si ty auta prohlédnout.Pro ty odvážnější co budou mít i plenu,tak ti se mohou i projet.A těm nejodvážnějším doporučuji projet se v dieselu.
O ceně už se ani nebudeme bavit.
To, ze korejci davno dobehli a v motorech i predbehli evropskou produkci dnes uznavaji i renomovani novinari. Benzinove motory CVVT patri k tomu nejlepsimu ve sve kategroei, 1.6 CRDi je pravem oznacovano jako nejlepsi diesiel ve sve kategorii.