Diskuze
Švýcarské elektrické žihadlo GreenGT míří na 24hodinovku do Le Mans
Děkujeme za pochopení.
tom
zastávky v boxech
Už se těším na zastávky v boxech, kdy přiběhne mechanik s prodlužovačkou a dotankuje. Jinak je to dobrý vozítko, ale při 24hodinovým závodě bude mít problém se solárním dobíjením, přes den O.K., ale v noci.......?
honzasl
Rekuperace
Proti benzíňákům bych viděl výhodu také v možnosti rekuperovat energii při brždění.
Nevýhodou v závodech může být, že elektroauto s ubývajícím "palivem" neztrácí na hmotnosti.
tripik
Re: Rekuperace
to je spise vzhoda ne? priklad,min vaha vozidla je 100 kg.....auto na elektriku bude mit 100 kg a auto s palivem bude mit 120 kg...na konci zavodu bude mit 100 kg bez palia
Pavel
Skleňené vlákno
Rád bych připomněl, že anglický výraz fiber glass (nebo též fiberglass) znamená laminát, a překlad do čestiny jako "skleňené vlákno" je nepřesný. Těžko si lze představit, jak by taková karoserie z telekomunikačního skleněného vlákna (kde by tento překlad měl smys) vypadala:-)
dívenka prostá
elektrika patři leda do šalini
v automobilu nema co pohledavat a je to mrtva vivojova cesta* Čisti elektromobil nikdy spalovací motor nenahradí a nesaha mu po kotniky
prdlajs
Re: elektrika patři leda do šalini
moc toho o automobilismu nevis kdyz Ti ani pravopis nejde....bude jen dobre kdyz se alternativni pohony proderou mezi zavodni vozy bude to mnohem pestrejsi...
Míra
MadDOG
Slint...
...nádherná přísavka Držím palce a těším se, že mně možná jednou moje děti povozí v elektrickém sporťáku.
performer2
smrdutý diesel vyhrává díky pravidlům,
která jsou smrdutému dieselu nakloněna. Stejně tak v běžném provozu jezdí smrduté diesely hlavně díky nízkému zdanění nafty, které vůbec neodpovídá tomu smradu, který se z dieselů line.
reddmaniak
Re: smrdutý diesel vyhrává díky pravidlům,
ale diesel vůbec nemusí být smrdutý, stačí použít filtr pevných částic - až půjdeš třeba okolo BMW 530D, podívej se jak vypadá výfuk - bude čistý jako sklo
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...