- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už se těším na zastávky v boxech, kdy přiběhne mechanik s prodlužovačkou a dotankuje. Jinak je to dobrý vozítko, ale při 24hodinovým závodě bude mít problém se solárním dobíjením, přes den O.K., ale v noci.......?
Proti benzíňákům bych viděl výhodu také v možnosti rekuperovat energii při brždění.
Nevýhodou v závodech může být, že elektroauto s ubývajícím "palivem" neztrácí na hmotnosti.
to je spise vzhoda ne? priklad,min vaha vozidla je 100 kg.....auto na elektriku bude mit 100 kg a auto s palivem bude mit 120 kg...na konci zavodu bude mit 100 kg bez palia
Rád bych připomněl, že anglický výraz fiber glass (nebo též fiberglass) znamená laminát, a překlad do čestiny jako "skleňené vlákno" je nepřesný. Těžko si lze představit, jak by taková karoserie z telekomunikačního skleněného vlákna (kde by tento překlad měl smys) vypadala:-)
v automobilu nema co pohledavat a je to mrtva vivojova cesta* Čisti elektromobil nikdy spalovací motor nenahradí a nesaha mu po kotniky
moc toho o automobilismu nevis kdyz Ti ani pravopis nejde....bude jen dobre kdyz se alternativni pohony proderou mezi zavodni vozy bude to mnohem pestrejsi...
...nádherná přísavka Držím palce a těším se, že mně možná jednou moje děti povozí v elektrickém sporťáku.
která jsou smrdutému dieselu nakloněna. Stejně tak v běžném provozu jezdí smrduté diesely hlavně díky nízkému zdanění nafty, které vůbec neodpovídá tomu smradu, který se z dieselů line.
ale diesel vůbec nemusí být smrdutý, stačí použít filtr pevných částic - až půjdeš třeba okolo BMW 530D, podívej se jak vypadá výfuk - bude čistý jako sklo