- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tam je proto, aby vám nepršelo na zadní sklo, když budete stát na semaforu. Protože, jak je vidno, tak na fotografii Scirocco nemá zadní stírač.
Hondy Civic 5G 3D mi nikdo nevymluví. VW obšlehlo 15 let starej design, gratuluju.
A NAJEDNOU je tu motor 2.0 TFSi s 270 Koněma !!! A naše ubohá OCTAVIA RS je prezentována jako super auto s ubohýmy 210 PS
Pochop že Škodovka je malovýrobce, taková druhá Dacia. A tam se dycynky to nejlepší od mateřský automobilky nedostane. Proč by to tam VW dávalo ?
Poslední kvalitní dostupný sportovní auto pro široký masy byla Škoda 110 R. Vod tý doby jsem nic podobnýho neviděl.
Scirocco se mi nelíbí.
jojo jak jsem si s ním zařádil, když jsem si ho "půjčoval" od táty. Dokonce i otočku přes ručku jsem se naučil a jednou jí provedl i s tátou!! To byl úspěch!!
zdravím, zadní přítlačné křídlo ovlivňuje proudění vzduchu nad vozidlem-přítlak a pokud má i boční křidýlka, tak ovlivňuje i balanc, ikdyž minimálně. Slouží k tomu, aby zadek neustřelil. Pravdu máte v tom, že auto je nedotáčivé. Ale myslím, že je lepší mít seriové auto nedotáčivé než přetáčivé a končit za každou točkou v hodinách nebo mít hodně práce s udržením stopy při projetí zatáčkou-otočení volantem do protisměru než jde auto. K aerodynamice má souvislost taky podvozek, který bude asi patřičně doladěn, když auto má vykon 265 PS. pěkný den
Diky za reakci, ale nejak se netyka meho dotazu. Neptal jsem se na OBECNOU funkci pritlacneho kridla, ani na to jestli je lepsi mit auto nedotacive nebo pretacive atd.
.
Dotaz znel: "K cemu konkretne slouzi a jak se na jizdnich vlastnostech v realnem provozu projevi ZADNI pritlacne kridlo u aut s pohonem PREDNICH kol a motorem VPREDU, diky cemuz je takove auto spis nedotacive nez pretacive (a problem je tedy spis adheze predku nez zadku)?"
Scirocco je pěkný ale má to pár háčků. Vejde se do něj 5 lidí ? Jak to má velkej kufr ? Někam na vokruh to bude dobrý ale na český silnice je to nepoužitelný. Jo a to zadní křídlo vypadá srandově.
Kdo chce sporťák s nejlepším poměrem výkon / užitná hodnota / cena koupí si naši českou Octavia RS.
Kdo chce sporťák nekupuje si ho kvůli kufru ani kvůli. Octavia RS je dle mého spíš pouze rychlé než sportovní auto, i když si asi každý pod tímto pojmem představujeme něco jiného. Ale 200 koní z auta sporťák samo o sobě neudělá.
Btw ty už jsi se Sciroccem jel že znáš jeho chování na českých silnicích?
Nevypadá to špatně, ale má to jedno zásadní mínus: je to folcvágn
Ja nerozumim jedne veci. K cemu konkretne slouzi a jak se na jizdnich vlastnostech v realnem provozu projevi ZADNI pritlacne kridlo u aut s pohonem PREDNICH kol a motorem VPREDU, diky cemuz je takove auto spis nedotacive nez pretacive (a problem je tedy spis adheze predku nez zadku)?
To zadní křídlo vypadá jako hračka z poutě. Taky se mi nelíbí.
moooooc krasne :) ale stejne bych sel radeji do Focuse RS
Auto pěkný, ale máte tam v předposledním odstavci nějaké gramatické chybky, tak to příležitostně zkuste opravit.