- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za 1,5 mega (hola verze) nebrat, lidi probudte se, navic je to kostitras na ceske silnice. Je to spis na okruhy a ruku na srdce, kdo si bude kupovat karu jenom na okruhy? S turbem budou casem problemy, tudiz narocny servis, musis po ukonceni jizdy dochlazovat etc. Radsi pridam 300.000 Kc a za 1,8 mil. pujdu do Mercedesu C 63 AMG (atmosfera, 8 valec, objem 6,3!! - 457 PS) anebo do zbrusu noveho Nissana 370 Z ( 6 valec, 3,7 litru, 331 PS) - v temer plne japonske vybave (alu kola, xenony, CD-MP3 atd.) za neuveritelnych 999.000 Kc. A technicka poznamka pro naseho irskeho cisnika-setrilka: jezdil jsem jak se Skodou Octavie RS (2,0 TFSI - 147 kW), tak i s Audi A4 ( 1,8 TSI - 118 kW). Jednoznacne je lepsi Rska, navic v plne vybave stoji cca 700.000 Kc, takto vybavena A4 (xenony, salon v kuzi, CD-MP3, lita kola 17"" atd.) se slabsim motorem 1,8TSI bude stat cca 1 mil. A taky se panacek prohne u servisu sve audinky. Proti gustu zadny disputat, za 3/4 mega bych sel radeji do RS nebo Golfu GTI.
No já bych zůstal u toho Nissana,pokud bych tak dlouho vydržel čekat na dodání
tak to nerozumim. proc hanis octavii a chces si pritom koupit A3. Vzdyt je to to samy auto. Ty taky hodne vis vid... :))
s tím bych nesouhlasi Octávie je A4 nikoli A3. Navíc exkluzivita Oktávky a A3 nebo A4 se nedá na českých silnicích púorovnávat....to je hlavní rozdíl, proč ji zřejmně čtenář haní, exkluzivita auta na českých silnicích
Už rok a půl vydělávám v Irsku na nový fáro. Moje A-3, 1.6 pomaloučku dosluhuje a šetřim / vydělávám na novou A-3 jako pingl v Irsku !!!!!!!!!!!!!
Teď to vypadá na AUDI A-3 , Cabriolet, 1.8 TFSi Canno-Sport-Edition 118 kW . Tady to stojí bez dph 19.000,- €uro a už mám slušnej základ 12.000,- €. Tak vydržte do půl roku sem doma s novým fárem a budu chodit zas pokecat na IDNES. AUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!!!!!!!
na internet v ircku sis ještě nevidělal? Abis mohls bít s námis*
teď jsem koukal na krásnej Cadillac 7,7 litru... to je kára, né tohle
Cadilac je v krachu ty jelimane. Kdo jednou ochutnal AUDI - nechce nic jinýho !!!!!!! A kupovat nějakou ameriku jako je ten Cadilac v krachu ?????????
Já mám jasno. AUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!!!!!
Dej si facku , nasedni do SKODA-SHADE a zmiz !!!!!!!! Tady v Irsku sou Škodofky furt luzrrrrrrrrr auta který si kupujou taxikáři a lidi na podpoře.
AUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!!!!!
za ti prachi mužu mit 2 oktavki RS a to je panečku jina kategorije* Má to velki kufer, navic je to v metalize, což asi u volsfwagnu neumi* A navic jestli to ma problemi na německe dalnici, tak ledničku na chatu bich stim taki asi neodvezla* Auto kničemu
Za ti prachi?Misliš?Proboha ty se radši vrať do školy..
Radši bych si teda koupil třeba takovej Nissan 370Z, než tuhle koncernovou plečku.
Nevím co na původním TT může kdo vidět. Aerodynamická koncepce byla podřízena designu, tedy auto nejen vypadá jako krabička od mýdla, ale má i její aerodynamické vlastnosti. Přidáme-li k tomu podprůměrný podvozek a sociální motor 1.8T kterým byl od počátku vybaven jako hlavní jednotkou, nenabízí tento vůz za peníze kupujícího nic než rádobyprestižní značku na kapotě. Porovnejte třeba s mnohem staršími auty se sportovně luxusním střihem například od Saabu. Nové TT sice nabízí silnější motor a asi lepší podvozek, ale designově je to stále krabička od mýdla.
Presne tak...na pohled je prvni generace TT po designerske strance naprosta nuda. Jizdni vlastnosti nic moc, co se tyce vykonu, tak zaostava i za mym Mitsubishi...Druha generace TT se mi uz ale libi, je po vsech strankach mnohem lepi, tady bych nemel vyraznejsi vyhrady.
To video je hrůza!! to už nebyl k mání horší kameraman???....
jinak audinka je nádherná, jen si nemůžu pomoct, ale ty zadní světla mi připomínají oktávku II
Audi TT RS je lahůdka a vrchol sportovní techniky v praxi !!!!!!!!!
To není jako usmolená Škodofka která vyrábí plečky jako Fóbia RS a Koktávia RS
AUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!!
Nejsem zrovna zastáncem škodovek, ale ne nadarmo se říká: Audi, to je DIAGNÓZA.