Diskuze
Nejdéle vyráběnou škodovkou je legendární dvanáctsettrojka, staví se dodnes
Děkujeme za pochopení.
Host
1203
1203 VYRÁBĚNÁ V OCELOT ŽACLÉČ - ROMAN JIROUŠ
http://www.1203.cz SE VYRÁBI VELICE KVALITNĚ, NEŽ NAMONTJÍ MOTOR DO AUTA, TAK DO NĚJ DAJÍ VEŠKERÉ PROVOZNÍ KAPALINY A NECHAJÍ HO ZABĚHNOUT A VYZKOUŠÍ SPRÁVNOU ČINNOST, TEPRVE KDYŽ JE MOTOR VPOŘÁDKU
JE NAMONTOVÁN DO AUTA TO SAMO I OŘAZENÍ A ELEKTRICE... CENY JSOU OD 190 000- 290 000 KČ.
http://www.ulozto.cz/1596409/video%201203.wmv
ZAJÍMAVÁ JE TAKÉ ANTIKOROZNÍ ÚPRAVA VIZ VIDEO
jejkap
A co spotreba?
Slysel jsem od znameho, ze to byl narez. (Jen ze tam pisete o nizkych provoznich nakladech - asi diky samodomo servisu.)
Host
Re: A co spotreba?
Je to malý, lehký, slabý, nemělo byto moc žrát. ale pokud to mělo neudržovanej motor, tak bych se nedivil.
gen.MacArthur
Byl to takový větší Merkur
O tom svědčí i to, že bez speciálního nářadí jde zvládnout např. výměna převodovky, seřídit spojku, seřídit řazení, vyměnit spojkový válec, startér, tlumiče pérování(nejsou potřeba stahováky pružin atd. Bylo to skutečně jednoduché auto, taková funkční skládačka.
blastula
1203 nedojela po vlastní ose ani z Trnavy do Prahy
jela jsem v ní dvakrát a hroznější snad byla jen Avie
Host
chyba
v té tabulce na konci je chyba, octavie se vyrábí od roku 1996 a né až od roku 98
chroustík
Vážení
Š 1203 byla možná dobrá v době svého vývoje, t.j. v roce 1959. Již v době zahájení výroby, t.j. 1968 byla konstrukčně, morálně a technicky zastaralá. A pokud TAZ vyráběl ještě v roce 1999 40 let staré auto, byť dokonce s motorem diesel, byla to zvrhlost první třídy.
Host
Re: Vážení
Nenajdeš tak levné a přitom použitelné auto. Nahradí je auta z Číny a tam to bude s bezpečností dost podobné. 1203 byla jednoduchá ale díky tomu celkem spolehlivá a snadno opravitelná.
Současná auta jsou předražená a jejich vývoj je zbytečně drahý. Obsahují prvky které není potřeba. Naopak provozní náklady jsou zbytečně vysoké.
A to že se jedno auto vyrábí 40let a hlavně že je prodejné svědčí naopak o jeho kvalitách.
Host
Nejde nereagovat
Škoda 1203, auto, které sice nebylo nejhezčí, ani nejlepší, přesto se v něm většina lidí minimálně jedné generace skutečně prožila životem od cesty na/z porodnice do krematoria či na hřbitov. Spoustě lidí umožnila stavět, podnikat ( jestli se tomu tak tehdy dalo říkat ), spoustě lidí vydělávala na živobití ( a někdy i slušně na provoz soukromého vozu ). Asi nikdy nikdo nespočítá, co všechno odvezly a kolik lidí si i v socialismu díky ní mohlo dovolit cestovat. Je to kus minulosti a jako takový si určitě zaslouží svých pár řádek slávy a ne jen slova opovržení nějakých diletantů! Nad 120 taky dnes kdekdo ohrnuje nos, a přitom jí určitě vděčí za víc, než si vůbec uvědomuje.
chroustík
Re: Nejde nereagovat
Jestli někomu něco umožnila, tak leda po revoluci, kolego. Do roku 1989 tak leda jako vrak z autobazaru. Protože nevím, který soukromník měl šanci si 1203 koupit za socialismu, když i podniky a instituce měly tato auta na tzv. bilanci, o kterou se žádalo rok předem ! Dělám 24 let do investic, vím o čem mluvím.
IgorAlelujev
Kvalitní výrobek socialismusu
Takovouhle ódu na pekác jako byla 1203 muze fuckt napsat jen mongolskej pastevec, co poprvé sedel v aute ..... no úDes v paráde jako dycky *gdejetenblejícísmajlík*
Karel Soják
Re: Kvalitní výrobek socialismusu
ty jseš nejspíš takovej buran, že si vůbec nepochopil, o co tu jde. Že to není oslavná óda, ale prostě normální pojednání o autě, se kterym má spousta mých spoluobčanů tohot státu zkušenosti. Schválně řikám mých, protože tebe, ty mongoloide, mezi normální slušný lidi nepočítám.
Host
12 set troska
pokračování by bylo vhodné, vždyt dodnes neudělala škoda jinou dodávku, funkční dodávku a přitom poptávka je obrovská. manažeři škody jsou krátkozrací. dvanáctsettroska byla někdy dobrá, ale dnes je to veterán a na cesty nepatří. NZ
jejkap
Re: 12 set troska
Proc, kdyz se vyarbi Transporter hned ve vedlejsi znacce?
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Kozel zahradníkem: renomovaný znalec Porsche je u soudu za padělané veterány
Krajský soudu v německých Cáchách od roku 2021 řeší případ tří obžalovaných, kteří se zodpovídají z...
Autozápisník: Tisíc koní pro Škodu, salámová alfa a ferrari, co jede jen 25 km/h
Dubnové události v automobilové branži měly mnohdy až aprílový rozměr. Na nejzajímavější sériové...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!