- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1203 VYRÁBĚNÁ V OCELOT ŽACLÉČ - ROMAN JIROUŠ
http://www.1203.cz SE VYRÁBI VELICE KVALITNĚ, NEŽ NAMONTJÍ MOTOR DO AUTA, TAK DO NĚJ DAJÍ VEŠKERÉ PROVOZNÍ KAPALINY A NECHAJÍ HO ZABĚHNOUT A VYZKOUŠÍ SPRÁVNOU ČINNOST, TEPRVE KDYŽ JE MOTOR VPOŘÁDKU
JE NAMONTOVÁN DO AUTA TO SAMO I OŘAZENÍ A ELEKTRICE... CENY JSOU OD 190 000- 290 000 KČ.
http://www.ulozto.cz/1596409/video%201203.wmv
ZAJÍMAVÁ JE TAKÉ ANTIKOROZNÍ ÚPRAVA VIZ VIDEO
Slysel jsem od znameho, ze to byl narez. (Jen ze tam pisete o nizkych provoznich nakladech - asi diky samodomo servisu.)
Je to malý, lehký, slabý, nemělo byto moc žrát. ale pokud to mělo neudržovanej motor, tak bych se nedivil.
O tom svědčí i to, že bez speciálního nářadí jde zvládnout např. výměna převodovky, seřídit spojku, seřídit řazení, vyměnit spojkový válec, startér, tlumiče pérování(nejsou potřeba stahováky pružin atd. Bylo to skutečně jednoduché auto, taková funkční skládačka.
jela jsem v ní dvakrát a hroznější snad byla jen Avie
v té tabulce na konci je chyba, octavie se vyrábí od roku 1996 a né až od roku 98
Š 1203 byla možná dobrá v době svého vývoje, t.j. v roce 1959. Již v době zahájení výroby, t.j. 1968 byla konstrukčně, morálně a technicky zastaralá. A pokud TAZ vyráběl ještě v roce 1999 40 let staré auto, byť dokonce s motorem diesel, byla to zvrhlost první třídy.
Nenajdeš tak levné a přitom použitelné auto. Nahradí je auta z Číny a tam to bude s bezpečností dost podobné. 1203 byla jednoduchá ale díky tomu celkem spolehlivá a snadno opravitelná.
Současná auta jsou předražená a jejich vývoj je zbytečně drahý. Obsahují prvky které není potřeba. Naopak provozní náklady jsou zbytečně vysoké.
A to že se jedno auto vyrábí 40let a hlavně že je prodejné svědčí naopak o jeho kvalitách.
Škoda 1203, auto, které sice nebylo nejhezčí, ani nejlepší, přesto se v něm většina lidí minimálně jedné generace skutečně prožila životem od cesty na/z porodnice do krematoria či na hřbitov. Spoustě lidí umožnila stavět, podnikat ( jestli se tomu tak tehdy dalo říkat ), spoustě lidí vydělávala na živobití ( a někdy i slušně na provoz soukromého vozu ). Asi nikdy nikdo nespočítá, co všechno odvezly a kolik lidí si i v socialismu díky ní mohlo dovolit cestovat. Je to kus minulosti a jako takový si určitě zaslouží svých pár řádek slávy a ne jen slova opovržení nějakých diletantů! Nad 120 taky dnes kdekdo ohrnuje nos, a přitom jí určitě vděčí za víc, než si vůbec uvědomuje.
Jestli někomu něco umožnila, tak leda po revoluci, kolego. Do roku 1989 tak leda jako vrak z autobazaru. Protože nevím, který soukromník měl šanci si 1203 koupit za socialismu, když i podniky a instituce měly tato auta na tzv. bilanci, o kterou se žádalo rok předem ! Dělám 24 let do investic, vím o čem mluvím.
Takovouhle ódu na pekác jako byla 1203 muze fuckt napsat jen mongolskej pastevec, co poprvé sedel v aute ..... no úDes v paráde jako dycky *gdejetenblejícísmajlík*
ty jseš nejspíš takovej buran, že si vůbec nepochopil, o co tu jde. Že to není oslavná óda, ale prostě normální pojednání o autě, se kterym má spousta mých spoluobčanů tohot státu zkušenosti. Schválně řikám mých, protože tebe, ty mongoloide, mezi normální slušný lidi nepočítám.
pokračování by bylo vhodné, vždyt dodnes neudělala škoda jinou dodávku, funkční dodávku a přitom poptávka je obrovská. manažeři škody jsou krátkozrací. dvanáctsettroska byla někdy dobrá, ale dnes je to veterán a na cesty nepatří. NZ
Proc, kdyz se vyarbi Transporter hned ve vedlejsi znacce?