Diskuze
Yeti stojí v Německu o 147 tisíc více než v Česku
Děkujeme za pochopení.
Host
Vybava
Proc ma skodovka v zadu vyhrivane sklo???
..
..
..
Ohrivac rukou kdyz musite v zime roztlacovat.
Host
1.2motor????to je vtip???
Jo proste skodovka, jak do toho nekdo muse dat 1.2motor je jen dukaz o tom ze skodovka skutecna auta opravdu nevyrabi, stejne jako oktavka s 1.4motorem, proste vysmech, do toho jeste ten blabol o cene ze v nemecku bude drazsi, to jen znanena ze v zahranici pujde o zcela neprodejnej vrak. Skodovka v zahranici musi prodavat za levnejsi nez v cesku protoze by v konkurenci byla jinak neprodejna.
spartaman
Hukot
Ty jo, tak za 630 tisíc v základu si najdu asi lepší přibližovadlo
Host
bad boy
Yeti je docela úzký auto,není v něm moc místa a má kufr+/- jak oktávka.. palubovka zasahuje nepohodlně do prostoru pro nohy..to auto je opravdu drahý na to jak vypadá a jak se v něm jezdí,fakt max pro 4 lidi... jediné dobré věci jsou motory- jak turbodiesel, tak 1.2.Tsi (oba jsem měl možnost vyzkoušet) a podvozek super..ale kvalita provedení interiéru je to docela škoda,koncept nevypadal špatně...a ta cena to zabila úplně..
Host
To je zas diskuze
jako nevím co tady všichni řeší řeší ty low-endový škůdky. je to ošklivý, líný a zastaralý, ale socky a vidláci si je stejně koupí a normální lidi si pořídí normální značky aut. víc bych škodárny neřešil......
Host
Za 489 000 podobný auto (evropská značka)
má ve výbavě: ABS, 6x airbag, ESP, ASR, podpora rozjezdu do kopce, centrál DO, el. okna a zrcátka, výškově stavitelný sedačky, manuál klima, autoradio s MP3 a 6 repráků, palubní počítač + další hromadu přihrádek, clon, volant a šaltr v kůži, motor 1,6 - 120 koní - půlka toho je u škodovky za příplatek....
Host
Re: Za 489 000 podobný auto (evropská značka)
a že si tu evropskou značku nenapsal. Se za ní stydíš, nebo co? Beztak je to Fiat, viď?
Mak1
Je úžasné,
že i základní verze obsahuje kola - a to se vyplatí ....
Gandalf007
Trapný ceník
Celkem běžně dnes auta mají v základu to, co Škoda nabízí až ve třetím ze čtyř stupňů výbavy. Ale Yeti mě velmi zklamal zejména extrémně konzervativním bezvýrazným designem. Chybí mu jakýkoliv šmrnc, sportovní (nebo jiná) elegance a to je při tak dlouhém vývoji zcela nového modelu velká škoda - Škodo...
Host
skoda dobra ale oplik lepsi
Jsem si koupil tady v rajchu rok starou astru karavan a jsem moc spokojenej. V testech vychazi lepe jak fokus kombi. Jo a 10 000 EUR no parada. Najeto 42 000 Km.
Host
KOncern VW
škodovka vždy byla a bude levnou variantou VW, to je politika koncernu. Proto všechno nové se nacpe nejdříve do Audi, pak VW, pak SEAT a pak teprve to dostane Skoda (viz zavádění common railových motorů). Jenom pitomci češi si myslí, že kupují skutečně světové auto
Host
Re: KOncern VW
Jen pitomec řeší v prvé řadě, to co píšeš. Pro duševně normálního zákazníka je důlažité, zda mu auto vyhovuje a zda je pro něho za prodejní cenu dostupné. A nějaké onanie pár teoretiků nad moderností je nezajímají. Co je třeba pro běžného uživatele tak fantastického na CR motoru? Nic. Jinak tebou popisovaný postup moderních prvků poose Audi-VW-Seat-Škoda je tak totální nesmysl, že ho ani nemá smysl blíže komentovat. Zvlášť ten Seat v této řadě opravdu nemá co dělat, případně má být nanejvýš na úrovni Škodovky.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...