Diskuze
Kolo odvezte na dovolenou na střeše nebo na tažném zařízení
Děkujeme za pochopení.
Host
Kolo jedině do kufru auta !!
Stačí sklopit zadní sedadla a MTB se mi tam v pohodě vejde celé bez sundávání ráfků. Holt někdo blbne s nosičem a nekdo si raději pořídí větší auto.
Host
thule
Mám Thule Pro Ride 591 a maximální spokojenost. Díky jednoduchému upínání s tím nemusí nikdo zápasit na střeše a zvládne to i moje přítelkyně. Kola drží dobře, i když u jednoho se začal povolovat šroubek ( a vrzal) tak jsem tam dal podložku a je to OK.
Host
zatim...
Zatim vzdy cestujeme kombikem ve 2-3 lidech a kola se nam i s bagly vejdou pohodlne do 'kufru' (prip. jedno sklopene zadni sedadlo). Udrzbe/servisu kol venuji uz tak dost casu pred a po jizde a nemam chut pridavat si praci vystavovanim exponovanych mist dalsimu prachu, necistotam, desti atp. Radeji si na strechu v nezbytnem pripade pridam stresni box...
Host
Re: zatim...
Jo, ty chytrej, kdyz jedu na zavody ve dvou, tak jsou kola samozrejme v kufru, ale kdyz jedu nekam s rodinou, tak tech lidi i krámů je kapku víc. Kočárek ani cyklosedačku na střechu dávat nebudu :-) Všem bikerům zdar.
Host
Srovnání
Ahoj,
měl jsem nosič na střechu, teď mám na tažné. Jednoznačně lépe se mi jelo s nosičem na tažném zařízení. Ke kolům je lepší přístup a při jízdě je mám lépe pod kontrolou. Stačí mrknutí do vnitřního zpětného a hned vidím, zda kola ještě vezu nebo ne. Případně, zda se například neklepou více, než je zdrávo.
Jediné, na co si musím dát pozor je trochu větší délka vozu. A ještě mne při couvání irituje parkovací asistent. Nevím, proč není připojen tak, aby při zapojené zásuvce vypnul svou činnost. Naštěstí zase tak často s kolama necouvám ;-)
Host
Re: Srovnání
Prej jsou ty kola pak ale daleko víc zasviněný, když jsou za autem.
Host
hlavně je dobře přidělejte
ať se nestanete vrahy. Od té doby, co jsem se na D11 vyhýbal jednou 2x ležícímu a jednomu letícímu kolu, vozidla vezoucí kola zásadně okamžitě předjíždím a to i za cenu porušení rychlostních limitů. Protože většina lidí nemyslí, ty kola tak nějak přidělaj a jedou, že jo...
billa98
Tahle diskuze by měla byt o nosičích,
a ne o tom, jak někteří chudinkové ostatním ty nosiče, kola, auta, děti, město a já nevím co ještě závidí :-(
smajlik :)
Re: Tahle diskuze by měla byt o nosičích,
Pár příspěvků o nich tu je, zbytek je holt nutno ignorovat. Klasika, internetová diskuze, co čekat jiného... vždyť to tak je všude. Nač se tím vzrušovat.
Host
Kdo chce jezdit na kole,tak má jezdit na kole
a ne si zhovadile vozit kolo na střeše auta.Chápu ty,co si berou kola za hranice republiky,ale jezdit s kolama na střeše za město,tam se projet a pak to samé zase zpátky,to je zkrátka výplod lidské demence 21.století.Když už jsem takový cyklista,tak nebydlím v Praze v Ječné,ale někde na okraji města,kde jsou už cyklostezky a minimum aut.Ale dnes je to tak,že kdo má víc uřvaný haranty je in,kdo vozí kola na střeše je in,kdo jezdí 5x do roka k moři je in.Naštěstí je i spousta takových,který mezi tuhle chátru nepatří...
Host
Re: Kdo chce jezdit na kole,tak má jezdit na kole
Je zajímavé (a smutné), jak jeden hloupý hulvát dokáže otrávit celou diskuzi.
Host
No no
Jak se tu vynorili imbecilove kteri kritizuji lidi co si vyjedou za projizdkou na kole vozem. Prej spali par litru paliva
To vy vubec nejezdite autem nebo jak? Pouze vlak, bus, pesky?
Pry se mame prestehovat
Host
zij si po svym
treba budes mit stesti a nikdy i nedojde stupidita tveho zivotniho stylu a zemres jako spokojeny idiot
mokikin
Autum, ktere maji kola na strese...
... se zdaleka vyhybam. Zvalste kdyz jeste na kolech maji pripevnene ty plastove posedy pro deti. Zrovna dneska jsem videl Felicii se stresnim nosicem s dvema kolama a tema plastovejma sedatkama - kejvalo se to ze strany na stranu a frajer s tim jel 120citkou
Host
co odpor vzduchu...
....není výhodou zadních nosičů mnohem nižší spotřeba při jízdě na dálnici? ...je to vůbec výrazné zvednutí spotřeby? nemáte s tím někdo zkušenosti?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...