Diskuze
Lidé zatím s objednávkami yetiho váhají, chtějí ho nejdřív vidět
Děkujeme za pochopení.
Host
Když to bude praktický vůz za slušnou cenu v poměru užitek/
Když to bude praktický vůz za slušnou cenu v poměru užitek/cena, pak budu uvažovat o výměně značky a po letech s Citroeny, Peugeoty, Renaulty a Seaty přesedlám na Škodu, kterou jsem naposledy jezdil v roce 1991. Nyní mám Berlingo a spokojenost jako s rodinným vozem absolutní. Jenže nová Berlinga jsou při stejném vnitřku o 30 čísel delší a to už se mi ná délku do garáže s manželčiným autem nevejde. Yeti by mohl splnit i tohle specifické kriterium. No, uvidíme.....
Host
Re: To je něco jako Fusion ne?
Ne. To je něco jako Bigfůt, nebo Saskvóč
Host
Hezká kára
a mohl to být prodejní hit,ale cenovou politikou zabili nadějný projekt. Prodej teprve začíná a chtěl bych se mýlit,přeji mnoho spokojených majitelů.
Host
Celkem pěkná
Dnes, když jsem jel na oběd jsem Yettiho viděl u Pardubic...jel směrem od Sezemic..asi do autosalonu. Už než jsem si uvědomil o jaké auto se jedná, tak mě zaujalo, přitom na dosud zveřejněných fotografiích mě opravdu nezaujal. Nic proti škdovce nemám a nejsem ani žádný velký fanda, ale myslím, že tohle auto se jim alespoň vizuelně docela povedlo a snad by se o něm dalo i uvažovat...otázka je jak se v tom bude jezdit a jak vypadá uvnitř...a hlavně, když nebude celý vibrovat jak firemní octavie II. s TDI 77 kw.
Gandalf007
Proč taky?
Já se lidem vůbec nedivím. Škoda měla možnost vyrobit zcela novou modelovou řadu, která by byla svěží, s lehce sportovním nádechem a místo toho udělala extrémně konzervativní, zcela symetrickou zakulacenou krabici, která mě při bezprostředním kontaktu velmi zklamala a to jak exteriérem, tak interiérem. Chladná auta bez emocí můžou vyrábět Němci se zavedenými prestižními modely, ale Češi si mohli dovolit malinko víc. Cena je relativně dobrá, ale jestli to bude rozhodující je otázkou...
Host
Re: Proč taky?
Pod to se dá jen podepsat. Čekla jsem na něj o zveřejnění studie, hned mě chytla za srdíčko. Prvním fotkám jsem nevěřil, když jsem ho uviděl začátkem měsíce v Brně, chtělo se mi ronot slzy... Takže ušetřené penízky poputují jinam a protože v současné době není u škodovky z čeho vybírat, přestanu být po desetiletích členem téhle velké rodiny...
Host
Ne jenom vidět, ale znát všechny ceny a výbavu
Samozřejmě je lepší se před koupí ve voze projet a osahat si ho, ale pokud kupující nezná přesnou výbavu a podrobné příplatkové ceny, nemá vůbec smysl do autosalonu vyrážet. A tak to je i s Yetim, dokud nebudou známy veškeré detaily, nedají se čekat závazné objednávky. Z těch jejich příšerných papírů jsem kupoval Roomstera a ještě čtrnáct dní po objednávce jsem přiobjednával výbavu - už nikdy! Takže čekejme, než se to prodejní síť naučí.
Host
Re: Mít ty prachy, tak si ho objednám hned
Si delas kozy ne? Od automobilky, ktera nema zadny zkusenosti s terennim vozem bych si v zivote zadny auto nekoupil. Dokud to nebude stat na podvozku Subaru, Mitschubischy nebo jina firma, tak bych si tohodle plastaka nikdy nekoupil stejne jako nechapu lidi co kupuji terenni shit Hyundai.
Host
Pche - Yetiho mám už rok , koupil jsem
ho když mě před dvěma lety omrzelo BMW X1.... ale jsem velmi nespokojen... nepřebrodí ani 1,5 metru bahna.... zkusím ještě BVP ale jinak už vážně nevím, co všichni melou o průchodnosti terénem..... utopil jsem i Hummera H1 .... to už nikdo nedělá pořádně SUV?
Host
Re: Pche - Yetiho mám už rok , koupil jsem
Ty asi musis bejt povedenej ridic Ono to nekdy neni o autech, ale kdyz nekdo neumi jezdit v terenu, tak se nediv.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč