- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když to bude praktický vůz za slušnou cenu v poměru užitek/cena, pak budu uvažovat o výměně značky a po letech s Citroeny, Peugeoty, Renaulty a Seaty přesedlám na Škodu, kterou jsem naposledy jezdil v roce 1991. Nyní mám Berlingo a spokojenost jako s rodinným vozem absolutní. Jenže nová Berlinga jsou při stejném vnitřku o 30 čísel delší a to už se mi ná délku do garáže s manželčiným autem nevejde. Yeti by mohl splnit i tohle specifické kriterium. No, uvidíme.....
Ne. To je něco jako Bigfůt, nebo Saskvóč
a mohl to být prodejní hit,ale cenovou politikou zabili nadějný projekt. Prodej teprve začíná a chtěl bych se mýlit,přeji mnoho spokojených majitelů.
Dnes, když jsem jel na oběd jsem Yettiho viděl u Pardubic...jel směrem od Sezemic..asi do autosalonu. Už než jsem si uvědomil o jaké auto se jedná, tak mě zaujalo, přitom na dosud zveřejněných fotografiích mě opravdu nezaujal. Nic proti škdovce nemám a nejsem ani žádný velký fanda, ale myslím, že tohle auto se jim alespoň vizuelně docela povedlo a snad by se o něm dalo i uvažovat...otázka je jak se v tom bude jezdit a jak vypadá uvnitř...a hlavně, když nebude celý vibrovat jak firemní octavie II. s TDI 77 kw.
Já se lidem vůbec nedivím. Škoda měla možnost vyrobit zcela novou modelovou řadu, která by byla svěží, s lehce sportovním nádechem a místo toho udělala extrémně konzervativní, zcela symetrickou zakulacenou krabici, která mě při bezprostředním kontaktu velmi zklamala a to jak exteriérem, tak interiérem. Chladná auta bez emocí můžou vyrábět Němci se zavedenými prestižními modely, ale Češi si mohli dovolit malinko víc. Cena je relativně dobrá, ale jestli to bude rozhodující je otázkou...
Pod to se dá jen podepsat. Čekla jsem na něj o zveřejnění studie, hned mě chytla za srdíčko. Prvním fotkám jsem nevěřil, když jsem ho uviděl začátkem měsíce v Brně, chtělo se mi ronot slzy... Takže ušetřené penízky poputují jinam a protože v současné době není u škodovky z čeho vybírat, přestanu být po desetiletích členem téhle velké rodiny...
Samozřejmě je lepší se před koupí ve voze projet a osahat si ho, ale pokud kupující nezná přesnou výbavu a podrobné příplatkové ceny, nemá vůbec smysl do autosalonu vyrážet. A tak to je i s Yetim, dokud nebudou známy veškeré detaily, nedají se čekat závazné objednávky. Z těch jejich příšerných papírů jsem kupoval Roomstera a ještě čtrnáct dní po objednávce jsem přiobjednával výbavu - už nikdy! Takže čekejme, než se to prodejní síť naučí.
Si delas kozy ne? Od automobilky, ktera nema zadny zkusenosti s terennim vozem bych si v zivote zadny auto nekoupil. Dokud to nebude stat na podvozku Subaru, Mitschubischy nebo jina firma, tak bych si tohodle plastaka nikdy nekoupil stejne jako nechapu lidi co kupuji terenni shit Hyundai.
ho když mě před dvěma lety omrzelo BMW X1.... ale jsem velmi nespokojen... nepřebrodí ani 1,5 metru bahna.... zkusím ještě BVP ale jinak už vážně nevím, co všichni melou o průchodnosti terénem..... utopil jsem i Hummera H1 .... to už nikdo nedělá pořádně SUV?
Ty asi musis bejt povedenej ridic Ono to nekdy neni o autech, ale kdyz nekdo neumi jezdit v terenu, tak se nediv.