- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jaká ekologie? to je krásný, že je tam taky padesátikoňová baterka, ale furt to bude pálit 3x tolik co moje auto. až bude tahle gravidní slonice komplet na bateriózo elektrišepohon, tak na to začnu koukat zelenejma očima, do tý doby je to furt to samý ublafaný monstrum, co všude akorát překáží. takže né Porsche na baterky, vy zavádějící titulkové, ale Porsche EKOLOGICKY zase na baterky. prostě nahouno.
Možná ve městě. Na dálnici určitě ne. V terénu ? Tam nikdy nebude jezdit.
Divím se, že jako spalovací motor nepoužili turbodiesel. Mnoho zákazníků by to ocenilo. Spotřeba těchto aut v benzínu je prý obludná.
Vzhledem k aerodynamice a hmotnosti není divu.
momentální spotřeba při rozjezdu na "plnej knedlik" 124 litrů mluví za vše
je obludný, nateklý a zbytečný hroch, který sežral 911 - na to nezmění nic ani hybridní pohon.
Nevim jestli neumim cist, ale pokud uz tedy porshe vyrabi hybridni vuz (cemuz moc nerozumim). Ocekaval bych aspon priblizne srovnani s klasickou verzi ve spotrebe. Z toho duvodu se snad hybrid vyrabi ne?
Tak ještě aby Ferrari přišlo s terénním pickupem a zkáza automobilového světa bude skoro dokonána.
Ten spíš nastane, až budeme číst článek "Škoda kupuje Porsche, Carrera nyní k dostání ve verzi Combi s motorem 1.9TDI za základní cenu 399 999, v základní výbavě jsou plechová 14" kola..."
Fakt to dokáže dojet v plně elektrickém módu AŽ 3km? Tak to je super.