- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Dva dny jsme ve slovinské divočině dávali yetimu pořádně zabrat. Sněžný
muž prskal, vrčel a kvílel, škrábal se nahoru a zase dolů, pelášil po
poli, lesem i po dálnici. A držel se velmi statečně,"
Neuveritelné. Toto, keď poviem strýkovi v Brazílii...
"Platforma, kterou má yeti společnou například s octavií, prozrazuje
cosi o velikosti vnitřního prostoru, subjektivně je ale škodovácká
novinka uvnitř o trochu menší."
Proboha, dřepěl autor někdy v něčem jiném než ve Škoda??!!
V Oct ani ničem jiném nikdy prostor nebyl a není! Každý koho svezu v Citroenu mi to vždy tvrdí, tak nevím, ale není to jen můj pohled na věc.............
Nechápu tu nesmyslnou investici do vývoje, když stačilo změnit přední masku a dát haldexku do roomstera. jinak za ty peníze (klasická škodovka) člověk, který se v autech vyzná si škodovku nikdy nekoupí a pro firmy tohle nemá význam ani jako užitkové natož reprezentativní. A terénní to už vůbec není.
Myslíš,že je to něco jiného něž přeplastovaný roomster s pružinou o závit více
Dacia SUV zamíchá s kartami.Už kolují fotky.Yetiho nekritizuji ale pánové ve škodovce trochu s těmi cenami slevte nebude to špatné auto ten Yeti ale jsme v době kdy peníze jsou dost limitující při nákupu.A myslím si že takový podobný rumun i když nebude tak vymakaný jako škodovka bude o sto litrů levnější.Tak se trochu zamyslete!!!
Haníte auto které má úroveň a troufnu si říci, že i styl.
Samé plky o nekvalitě, ale potom nepoochopím, proč ta auta kupují v západní Evropě, když mají ny výběr spoustu automobilů "kvalitnějších", třeba až z daleké Číny
Doporučuji panu Šafránkovi provést akci v titulku mého příspěvku. Prohlásit o Yetím cenovém guláši, že je to slušná cenová politika může jenom nemocný člověk. A dát za tu krabici skoro půl mega taky ..............
A dej si facku někde bokem ať to nikdo nevidí.
To auto sice zvětšit už nepůjde ale naopak cena by se určitě zmenšit dala. Stále se sice píše o nějaké výhodné cenovce ale zas tak moc výhodné to není.Pár různých věcí navíc třeba barva a j.tak to silně vyhoupne.Kdyby ta cena startovala na průměru mezi romstrem a oktávkou tak by to zaručilo jistější prodeje.A ty lepší výbavy a motory tak to je fakt dost silný kafe.
Nevím, co si autor představuje pod pojmem dobrá ergonomie.
Podle posledních statistik je jednou z nejčastějších příčin nehod nevěnovaní se řízení při ladění ráadie.
Yeti má shodně se všemi Škodoavkami a VW příkladně katastrofální ergonomii. Umístění rádia a navigace na středový panel hluboko pod zorné pole řidiče je jednoznačnm krokem proti bezpečnosti provozu. Divím se, že je možno tato auta homologovat.
Petr
mno, za lr defender to fakt nevymenim - asi mam jiny nazor na terenaky, cerna studnice je asi fakt jedna z met nejvyssich , proto se tam bojim .... proc yetyho ale neudelali o kouuuuusek vetsi, to mi rozum nebere, dyk je to zas roomster trosku jinej, proti skodovce nic nemam, ale hledani cilovych skupin zakazniku bude asi silne ovlivneno vw a audi, coz
Jiný roomster to rozhodně není, mezi roomster je vedle yetiho malé auto. Myslím, že dělat yetiho většího by nemělo smysl, protože by se dostali do střední třídy, kde je výběr SUV daleko větší. Podle mně to škodovka trefila a yeti se bude prodávat hodně. K designu - může se líbit i nelíbit, ale chce to napřed vidět na silnici, na živo to yetimu hodně sluší, i když to není typ auta, které preferuju.