Diskuze

C5: Auto na děravé silnice

Vezměte francouzský design, přilijte německé zpracování, protřepejte a smíchejte. Tenhle drink má jméno Citroën C5.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

7. 8. 2009 12:01
pěkné, ale vtírá se otázka..

Musím říci, že Citroenu se povedl moc krásný design, jen by mne zajímalo, zda to kvalitou nedopadne stejně jako s předchozí generací C5, kterou teď v bazarech nedokáží prodat ani za 150 000,-...

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2009 10:36
406

Peugeot a Citroen je jedna firma,akorat oni berou Peugeot jako něco víc i když je to vše skoro stejne.Ale Peugeot je Peugeot a 406 je luxusní limuzína,škoda že už se nevyrabí

0 0
možnosti
MZČ

Host

24. 6. 2009 22:02
řidil už někdo citrona s pěvně usazeným

středem na volantu? Jaký to je?Člověk nemůže podle mě pořádně kroutit volantem

0 0
možnosti

Host

25. 6. 2009 9:38
Re: řidil už někdo citrona s pěvně usazeným

je to úplně v pohodě. Také jsem z toho měl původně mírně smíšené pocity, ale není to žádný problém. Naopak tlačítka na pevném středu jsou vynikající, byť v C4 jich nemám až tolik, jako je jich na obrázku v C5:-)

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 19:57
406

projeď te se 406 HDI 80kW a uvidíte to samé jen bude mít menší spotřebu a bude Vás stát o 500 000 méně;-)

0 0
možnosti

Host

25. 6. 2009 8:09
Re: 406

To si snad děláš srandu, že? Pažout je, byl a bude vždy dražší než citroen.

0 0
možnosti
JG

silversurfer

24. 6. 2009 18:07
uprimne

MOndeo je proto C5 pekny mastodont. velek previsy na obou koncich. libilo se mi , kdyz poprve vyjelo a videl jsem ho parkrat, ale ted uz spis ne....navic , byt se tvari jako velke auto, pripadal sem si vepredu tak nejak stisnene...urcite bych dal prednost C5...

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 18:33
Re: uprimne

Kdyby vybíral můj zadek určitě C5, ale moje peněženka je větší šéf a šéf má vždycky pravdu.

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 16:29
Výběr

Chtělo by to ujasnit co člověk očekává od auta. Buď pohodlné cestovní auto, kde i po více kilometrech člověk vyleze svěží/C5/. Nebo sportovnější, kde zatáčku projede o 20 km/h líp než C5, ale zase je to kostřitřas se kterým se nedá někam daleko cestovat./passat, mondeo atd./

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 19:03
Re: Výběr

Záleží co je vaše priorita - jet nebo dojet. Moje je bezproblemově a vždy dorazit do cíle a až potom co tomu říká můj zadek. Zdůrazňuji slovo VŽDY. Pochybuji,že jiní výrobci uvádí nové modely na trh coby kostitřas - každý chce prodat a uspět před konkurencí,ale někteří jakoby chtěli vydělat následně i na servisu.

0 0
možnosti
JD

icmek

24. 6. 2009 14:17
citroen...

tohle se mi vzhledově moc líbí, zezadu je to nádherný. podvozky mají unikátní, ale né nadlouho. po pár desítkách tisíc jdou kompletně do kopru. a v servisu řikaj, že rádio chrochtá cédéčko, protože je v autě moc teplo. jistě, protože hned za rádiem vedou plastový trubky. :-/

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 16:22
Re: citroen...

Pane je vidět že se v Citroenech nevyznáte. Podvozek je na tom to nespolehlivější. Záruka na hydrosystém je 120000 km.

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 13:47
kubisek

Jestli bude kvalitní jako jeho předchudce(první generace C5) tak to zas bude síla. HDI se potřebou 10l na 100. Na silnicích to díky tomu slavnému hydro systému nedrdží. brzdy made in  france = lepší brzdný účeinek má všechno včetně trakaře. desing nehodnotím. podle mě ho francouzi nikdy neuměli. A životnost? co 60 tkm, to nový motor, co 10 tkm, výměna nějakého čerpadla na hidrauliku. Děkuji citroen ani zadaramo.

0 0
možnosti
PH

chekov

24. 6. 2009 14:45
Re: kubisek

a ta pani, co vám to vyprávěla bydlí v činžáku v přízemí hned u hlavních dveří... To víte tam projde za den lidí, ta má určitě přehled...

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 12:27
Převodovka

Svezení to musí být parádní díky hydractive, ale jak jsem koukal na tu množinu serepetiček ve výbavě, v servisech si už mnou ruce. Ono všeho moc škodí a místo řidiče není lunapark. Všechno představuje také i množinu možné poruchy a cesty pal.počítače jsou nevyzpytatelné. Pro benzín jen 5st převodovka a 4st automat, 6st převodovka jen pro naftu, když ostatní nabízí pro vše 6-7st automat a bez 6st převodovky nelezou na trh - je neodpustitelné. Proto radši budu volit nejspolehlivější značky: Toyota,Mazda,Honda i když to vnich více drncá.

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 16:25
Re: Převodovka

Jé prej Toyota, Mazda a Honda to jsem se zasmál.

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2009 11:18
Je nejlepší

Zítra si ho jdu po dvou měsících konečně převzít. Vybíral jsem mezi C5, Lagunou, Mondeem, Insignií, Superbem, Pasatem, A4, Mazdou 6 a Avensisem. Do užšího výběru se dostalo Mondeo a C5. Všechny ostatní značky měly nějaké pro mě nepřijatelné vlastnosti. Jedině když jsem přesedl z C5 do mé stávající Laguny, tak jsem měl pocit že jedu na trakaři. U všech ostatních to bylo naopak.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...