- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím říci, že Citroenu se povedl moc krásný design, jen by mne zajímalo, zda to kvalitou nedopadne stejně jako s předchozí generací C5, kterou teď v bazarech nedokáží prodat ani za 150 000,-...
Peugeot a Citroen je jedna firma,akorat oni berou Peugeot jako něco víc i když je to vše skoro stejne.Ale Peugeot je Peugeot a 406 je luxusní limuzína,škoda že už se nevyrabí
středem na volantu? Jaký to je?Člověk nemůže podle mě pořádně kroutit volantem
je to úplně v pohodě. Také jsem z toho měl původně mírně smíšené pocity, ale není to žádný problém. Naopak tlačítka na pevném středu jsou vynikající, byť v C4 jich nemám až tolik, jako je jich na obrázku v C5:-)
projeď te se 406 HDI 80kW a uvidíte to samé jen bude mít menší spotřebu a bude Vás stát o 500 000 méně
To si snad děláš srandu, že? Pažout je, byl a bude vždy dražší než citroen.
MOndeo je proto C5 pekny mastodont. velek previsy na obou koncich. libilo se mi , kdyz poprve vyjelo a videl jsem ho parkrat, ale ted uz spis ne....navic , byt se tvari jako velke auto, pripadal sem si vepredu tak nejak stisnene...urcite bych dal prednost C5...
Kdyby vybíral můj zadek určitě C5, ale moje peněženka je větší šéf a šéf má vždycky pravdu.
Chtělo by to ujasnit co člověk očekává od auta. Buď pohodlné cestovní auto, kde i po více kilometrech člověk vyleze svěží/C5/. Nebo sportovnější, kde zatáčku projede o 20 km/h líp než C5, ale zase je to kostřitřas se kterým se nedá někam daleko cestovat./passat, mondeo atd./
Záleží co je vaše priorita - jet nebo dojet. Moje je bezproblemově a vždy dorazit do cíle a až potom co tomu říká můj zadek. Zdůrazňuji slovo VŽDY. Pochybuji,že jiní výrobci uvádí nové modely na trh coby kostitřas - každý chce prodat a uspět před konkurencí,ale někteří jakoby chtěli vydělat následně i na servisu.
tohle se mi vzhledově moc líbí, zezadu je to nádherný. podvozky mají unikátní, ale né nadlouho. po pár desítkách tisíc jdou kompletně do kopru. a v servisu řikaj, že rádio chrochtá cédéčko, protože je v autě moc teplo. jistě, protože hned za rádiem vedou plastový trubky.
Pane je vidět že se v Citroenech nevyznáte. Podvozek je na tom to nespolehlivější. Záruka na hydrosystém je 120000 km.
Jestli bude kvalitní jako jeho předchudce(první generace C5) tak to zas bude síla. HDI se potřebou 10l na 100. Na silnicích to díky tomu slavnému hydro systému nedrdží. brzdy made in france = lepší brzdný účeinek má všechno včetně trakaře. desing nehodnotím. podle mě ho francouzi nikdy neuměli. A životnost? co 60 tkm, to nový motor, co 10 tkm, výměna nějakého čerpadla na hidrauliku. Děkuji citroen ani zadaramo.
a ta pani, co vám to vyprávěla bydlí v činžáku v přízemí hned u hlavních dveří... To víte tam projde za den lidí, ta má určitě přehled...
Svezení to musí být parádní díky hydractive, ale jak jsem koukal na tu množinu serepetiček ve výbavě, v servisech si už mnou ruce. Ono všeho moc škodí a místo řidiče není lunapark. Všechno představuje také i množinu možné poruchy a cesty pal.počítače jsou nevyzpytatelné. Pro benzín jen 5st převodovka a 4st automat, 6st převodovka jen pro naftu, když ostatní nabízí pro vše 6-7st automat a bez 6st převodovky nelezou na trh - je neodpustitelné. Proto radši budu volit nejspolehlivější značky: Toyota,Mazda,Honda i když to vnich více drncá.
Zítra si ho jdu po dvou měsících konečně převzít. Vybíral jsem mezi C5, Lagunou, Mondeem, Insignií, Superbem, Pasatem, A4, Mazdou 6 a Avensisem. Do užšího výběru se dostalo Mondeo a C5. Všechny ostatní značky měly nějaké pro mě nepřijatelné vlastnosti. Jedině když jsem přesedl z C5 do mé stávající Laguny, tak jsem měl pocit že jedu na trakaři. U všech ostatních to bylo naopak.