Diskuze
Dálnice na Hradec je nejbezpečnější, umírá se na ní nejmíň
Děkujeme za pochopení.
phi
možná proto
že je tam tak šílenej povrch, že má každej oči na vrch hlavy, aby nespad do nějaké díry.
Host
to je s podivem
to je opravdu zarazejici vzhlede, k tomu, ze dalnice v useku mezi prahou a cca lysou nad labem pripomina tankodrom...
Host
Re: to je s podivem
jo to je pravda až po sjezd na sadskou je to taková malá tragedie, pak už je dálnice dobrá
Host
D1
by výrazně odlehčilo okamžité dokončení rychlostní komunikace z Hradce do Olomouce. Jenže to je řada jiných dálničních priorit. Než se dostaví, tak se úsek Olomouc - Mohelnice rozpadne.
skromný uživatel zdravého rozumu
Tady to máte konečně jasně napsaný...
Všichni vševědové, kteří prohlašují, že 160km/h na dálnici se rovná pokusu o vraždu.
Na novym úseku D11, je běžná cestovní rychlost 160km/h a v poslední sekci, kde se jezdí bez kamionů, nejsou nezvykem auta s 200 a více km/h. Jde o to pořádně čumět a regulovat rychlost podle hustoty provozu. Odmítám jezdit na prázdné cestě 130km/h.
Host
Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...
Ty si ještě zřejmě nezažil pořádnou krizovku, to je pak i 130 km/h moc. Stačí velký defekt a při 160 je auto jak sešlapaná konzerva.
Host
Bezpečná dálnice
Taky po ní nic nejezdí, počkejte až to bude spojený až do Mohelnice
icmek
ježiš no jasně...
nejbezpečnější silnice... jak může bejt silnice nejbezpečnější? dejte už s timhle pokoj.
Host
To je no...
... protoze je v takovym stavu, ze se tam neda jet vic jak 100 aby za auta naodpadalo vsechno co jde... Zrovna ted o vikendu sem pres ni jel a je to teda stav neadekvatni cene dalnicnich znamek... Sem tlumicum a silentblokum na aute zkratil zivotnost o par let...
Host
Re: To je no...
Je vidět že nejezdíte po D1 kolen Vyškova, to je teprve tankodrom. Stará část D11 není sice ideální ale oproti D1 je to svaté.
Host
hlavni duvod
hlavnim duvod jo to, ze cast vybudovana za bolsevika, tj az k podebradum pripomina tankodrom, po kterym se neda jet trochu rychleji, anebo kdyz jo, tak to je za cenu zniceni tlumicu a ohluchnuti, takze se tam jezdu pomaleji nez jinde
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.