- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
fotogaleria je naozaj uboha a slaba, ale pokial by si mal zaujem a hladal a predsa nenasiel, tak si klikni sem: http://www.trabime.cz/trabi.php?id=4&sid=5396
Jak tu někdo dole řešil, 170 obyčejnej Trabi motor opravdu neudělá. Ten Trabant, co lítá 170 má motor VW 1.6. V tom článku je to smontovaný všechno dokupy. Na sraze ale byl i ještě rychlejší Trabík...
neviem ktory trabik mas na mysli, ja som sam siel na kamaratovom trabante 1,1 bez uprav 140km/h a este mal rezervu,. ten chalan od Hlohovca viem ze tam mal 1,6 z feldy a vravel ze na tom siel 180 a vedla neho bol chalan co mal v trabikovi klasicky motor z wartasa a tomu ze to da aj 150... Ja mam kombi 2T bez uprav a siel som na nom 110, ale dalej som uz nesiel, akosi som sa bal, ma to predsa len roky a unava materialu je svina, takze nepokusam, ono aj 80 je v tom relativne rychla...
Ale ako vravim, klasicke auto je na rychle priblizovanie a sledovanie len situacie na cestach a znaciek, kdezto trabik je na vychutnavanie jazdy ako takej a samozrejme okolitej scenerie...
kto na toto auto nadava, asi v nom nikdy nesedel, sam som na tomto zraze bol a bolo super, kto nebol, moze lutovat. Na tento zraz chodim prvidelne uz od prveho rocnika a pokial sa nemylim, tento rok tam bolo asi najviac vozidiel, zastupenie mali nielen trabanty, ale aj wartburgy a barkasy.
To ze dymia aj mladsie skodovky a vybehane naftaky nikomu nevadi, ale na trabanta nadava kazdy, hlavne ze sa za nim kazdy otoci a takmer vzdy vycari usmev na tvarach okolo stojacich ludi. Je ale pravda, ze na cestach ich uz moc nie je vidiet, sam ho mam v garazi len na zrazy a potom ked ho vytiahnem na nejaky zraz sa mi neraz stalo, ze si ma na cestach fotia okoloiduce auta
Je pravda, ze na klasicke jazdenie to uz dnes nie je, ale ako zaluba a konicek je to podla mna super
ale vždycky si vzpomenu na jednoho neopatrnýho babetistu za totáče u nás na křižovatce, co v celkem nevelký rychlosti projel trábošovi dveřma až na skoro sedačku :))) Ale tak už je to dneska klasika jak Brouk a když se lid nebojí
no nevim no mel sem favorita 136ku kterej ma 46kW a 170km/h byl sice topspeed ale dal to..a kdyz si vezmu o kolik je trebant lehci nez favorit (tak 200kg) tak bych se nedivil ze tech 170km trabant da...
Trabanta není počátek padesátých let ale o nějakých 10 let později. Do té doby se vyrábělo P 70, také z nějakého vulkánfíbru.
Za 20 let bude mít za jednoho trabanta Š-Octavii jak to bude cenněný.
čtyřicet koní z 1,1 litru?? Schopný amatér dostal z původního motoru 50 kobyl a profík i 60! Ovšem benzín se do toho lil kýblem a jaksi v nádrži nepřibýval.
Na co to takhle honit do extremu. Ta 1,1cka se da v klidu vymenit za jinej motor koncernu VW