Diskuze

Bakelitová show u Plumlova: trabititanic a tuning za 200 tisíc

Nejstarší z nich brázdí silnice už téměř šedesát let. Jejich lehké hliníkové motory dodnes slouží jako pohon rogal. Nejvýkonnější vozy v tuningu mají místo zadních sedadel reproduktory z kina nebo dokážou s čtyřtaktem o objemu 1,1 litru a čtyřiceti koňmi pod kapotou ujíždět až stosedmdesátikilometrovou rychlostí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

iuos

15. 7. 2009 15:13
hmm

opět děkuji za bohatou fotogalerii ;-D

0 0
možnosti

Host

15. 7. 2009 21:40
Re: hmm

fotogaleria je naozaj uboha a slaba, ale pokial by si mal zaujem a hladal a predsa nenasiel, tak si klikni sem: http://www.trabime.cz/trabi.php?id=4&sid=5396

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2009 11:54
To je zase popletenej článek

Jak tu někdo dole řešil, 170 obyčejnej Trabi motor opravdu neudělá. Ten Trabant, co lítá 170 má motor VW 1.6. V tom článku je to smontovaný všechno dokupy. Na sraze ale byl i ještě rychlejší Trabík...

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2009 13:07
Re: To je zase popletenej článek

neviem ktory trabik mas na mysli, ja som sam siel na kamaratovom trabante 1,1 bez uprav 140km/h a este mal rezervu,. ten chalan od Hlohovca viem ze tam mal 1,6 z feldy a vravel ze na tom siel 180 a vedla neho bol chalan co mal v trabikovi klasicky motor z wartasa a tomu ze to da aj 150... Ja mam kombi 2T bez uprav a siel som na nom 110, ale dalej som uz nesiel, akosi som sa bal, ma to predsa len roky a unava materialu je svina, takze nepokusam, ono aj 80 je v tom relativne rychla... ;-D

Ale ako vravim, klasicke auto je na rychle priblizovanie a sledovanie len situacie na cestach a znaciek, kdezto trabik je na vychutnavanie jazdy ako takej a samozrejme okolitej scenerie... R^

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2009 10:19
trabik

kto na toto auto nadava, asi v nom nikdy nesedel, sam som na tomto zraze bol a bolo super, kto nebol, moze lutovat. Na tento zraz chodim prvidelne uz od prveho rocnika a pokial sa nemylim, tento rok tam bolo asi najviac vozidiel, zastupenie mali nielen trabanty, ale aj wartburgy a barkasy.

To ze dymia aj mladsie skodovky a vybehane naftaky nikomu nevadi, ale na trabanta nadava kazdy, hlavne ze sa za nim kazdy otoci a takmer vzdy vycari usmev na tvarach okolo stojacich ludi. Je ale pravda, ze na cestach ich uz moc nie je vidiet, sam ho mam v garazi len na zrazy a potom ked ho vytiahnem na nejaky zraz sa mi neraz stalo, ze si ma na cestach fotia okoloiduce auta ;-D

Je pravda, ze na klasicke jazdenie to uz dnes nie je, ale ako zaluba a konicek je to podla mna super R^

0 0
možnosti

nnyky

14. 7. 2009 11:15
Re: trabik

:-)R^

0 0
možnosti

jahodove_ticho

13. 7. 2009 21:47
nemůžu si pomoc

ale vždycky si vzpomenu na jednoho neopatrnýho babetistu za totáče u nás na křižovatce, co v celkem nevelký rychlosti projel trábošovi dveřma až na skoro sedačku :))) Ale tak už je to dneska klasika jak Brouk a když se lid nebojí R^;-D

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 21:20
40k

se 40k to 170km/h urcite nepojede...

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2009 10:09
Re: 40k

no nevim no mel sem favorita 136ku kterej ma 46kW a 170km/h byl sice topspeed ale dal to..a kdyz si vezmu o kolik je trebant lehci nez favorit (tak 200kg) tak bych se nedivil ze tech 170km trabant da...

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 18:53
Datum narození

Trabanta není počátek padesátých let ale o nějakých 10 let později. Do té doby se vyrábělo P 70, také z nějakého vulkánfíbru.

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 18:35
blabla

Auto mých snů je Citroen DS palas v černé barvě.

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 18:39
Re: blabla

A co jako?

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 18:34
cena

Za 20 let bude mít za jednoho trabanta Š-Octavii jak to bude cenněný.

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 17:31
Cože,

čtyřicet koní z 1,1 litru?? Schopný amatér dostal z původního motoru 50 kobyl a profík i 60! Ovšem benzín se do toho lil kýblem a jaksi v  nádrži nepřibýval.

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 19:35
Re: Cože,

Na co to takhle honit do extremu. Ta 1,1cka se da v klidu vymenit za jinej motor koncernu VW

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 17:15
Co to je ? Nějaký nový model z Nošovic ?

;-D

0 0
možnosti

Host

13. 7. 2009 17:38
Re: Co to je ? Nějaký nový model z Nošovic ?

R^

0 0
možnosti