Diskuze

Hurá do školy! Hennessey otevírá školu pro tunery

Garážový tuning není příliš smysluplná zábava, úpravy aut můžete brát i jako vážnou věc. Léta promeškaná marnou snahou o vyšlechtění Škody Favorit ovšem můžete dohnat. Každé ráno ale budete muset být na půl devátou ve škole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SV

chroustík

20. 7. 2009 15:09
Tunery z garáže znám od nás z ulice,

i když už dlouho netunili. Jejich hlavní zbraní na šáde 120 byl šroubovák, dobré ucho, naplno puštěný stereo, několik přicmrdujících rozhoďnožek, cigáro v hubě a už se ladilo. Je zajímavý, že auto jeden den vyladěný bylo druhej den pomalu přitlačeno, protože nestartovalo. Inu Pepíčkovi tuneři.

0 0
možnosti
T

Host

19. 7. 2009 16:40
.

nejsou tuneři tak trochu dementní?

0 0
možnosti

Host

18. 7. 2009 10:36
V Německu

neprojdete technickou ani když si nenecháte úřadem schválit výměnu řidítek na motorce za jiný typ. U nás na STK projde totální překopávka, která už toho s originálem moc podobného nemá, přestože v techničáku o žádné přestavbě není ani zmínka. A když náhodou na nějaké technické neprojde, najde si jinou. A policii zřejmě chybí technické znalosti, když vidím, kolik v Česku jezdí amerik s českou RZ s US normou osvětlení (ta u nás nemůže být schválena).:-/

0 0
možnosti

Host

18. 7. 2009 15:16
Re: V Německu

a jak na STK v dojčlandu zjistěj, že máš jiná než originálně montovaná řidítka? to maj nějakou databázi s fotografiemi a přesnými rozměry a průměry a barvamy řidítek?

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 16:10
Tuzeři pozor!

Nemusíte až do Ameriky, školu můžeme založit tady a hned.

Nevím, možná jsem jsem divný já, ale když občas uvidím nějaký "tuningový" výtvor, tak se mi buď chce zvracet, nebo se neudržím smíchy. Tyto úpravy se nedají nazvat jinak, než nevratné prznění aut. Platí při nich několik zásad, první z jich je, čím větší míra nevkusu, tím líp.

Správně "vytuněné" auto musí nezbytně mít:

Kola jako ze žebřiňáku, "zamračená" světla s pseudoxenony,  vepředu do bizarních tvarů natvarovanou radlici na sníh, na zádi přistávající dvouplošník, místo nadbytečných zadních sedadel audio, čím víc nul na výkonu tím lepší. Dalším nezbytným doplňkem je chromovaná roura od kamen na konci vykuchaného výfuku, motorový prostor musí zdobit "sportovní" sání. A ze všeho nejdůležitější je pokud možno modré osvícení čehokoliv - včetně ventilků kol.

Pokud by to bylo někomu málo, najde se spousta dalšího a dalšího co se dá na trapně sériovém autě "vylepšit".

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 17:30
Re: Tuzeři pozor!

Je kupodivu, jak auto nebo motocykl s tzv. vytuněným výfukem může projít TK. Z důvodu hygienických limitů hlučnosti. Druhou kapitolou jsou nechráněné pneumatiky, které stejně jako u čtyřkolek vyhazují za sebe co se dá.

Kroutím hlavou, kdo na tato "vozidla" vydává osvědčení o technické způsobilosti...

Nemám nic proti tuningu ale tato vozidla nemají v běžném silničním provozu co pohledávat. Není divu, že na silnicích panuje zákon džungle.

0 0
možnosti
P

pravdazvitezinadlzianenavisti

17. 7. 2009 15:21
V našich končinách

V našich končinách je z 95% tuning nevkusný a jen kazí celou image auta. Zrovna včera jsem jel u Ústředního hřbitova kolem několika takových "tuzerů", 2 Hodny Civic tak z roku 1993 - "laděný" výfuk, nálepky No Fear, kouřová skla, aparatura ala tuctuctuctuc, jedna Škoda Fabie, která měla zvuk jak 1.2 HTP a nálepku "RS", jedna sytě oranžová Octavie tak na 18" kolech se spojlery a obřím křídlem . Pokud tuning tak tovární nebo seriozní firmy, které se tuningem zabývají (Brabus, Alpina, Carlson, AMG). Stačí se podívat na Mimoňské války, to město si opravdu tuzeři vybrali dobře, většina z nich jsou opravdu mimoni.

0 0
možnosti
MV

wostrey

17. 7. 2009 11:05
vstrikovanim dusiku...

tak toje mensi fail...pokud is nekdo poridi tzv. nitro, tak se do valcu vstrikuje oxid dusny(N2O - odtud casty nazev 'NOS' - Nitrous Oxide System), jehoz tepelny rozklad ve valci nasledne produkuje kyslik, ktery podporuje horeni.[>-]

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 13:30
Re: vstrikovanim dusiku...

jeste s tim ze jedna varianta je primo do valce a jedna do sani(wet,dry). Ale autor je vseznalek, to sis nevsiml?! preci vrchol tuningu v ČR je pry chromova koncovka;-(

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 10:07
pan Hennessey

tenhle pán je známý podvodník. Známý si od něj objednal za velké peníze Jeep Grand Cherokee v úpravě SRT 500. Po čase ježdění s tímto automobilem se mu nezdály dosahované výkony a tak si auto nechal přeměřit na "brzdě". Jaké bylo jeho překvapení, když mu bylo sděleno, že jde o verzi SRT 8, s jediným rozdílem a to byly plakety na autě s označením Hennessey Performance SRT 500. Reklamaci velmi rychle uznali a vrátili mu peníze. Asi si říkali "pro blbého čecha to bude akorát, ani to nepozná". Další auto, 800koňový dodge viper putoval do Kroměříže jistému pánovi, kterému se po 3 měsících ježdění auto totálně rozsypalo. no prostě americký všeuměl je ten pan John Hennessey.

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 13:27
Re: pan Hennessey

Nechci ti oporovat ale zase kdyz mas upraveny auto na tak brutalni vykon tak uz to chce taky nejaky zachazeni a jestli si to toho vipera koupit nejak bohac na masirku tak se ani nedivim ze slo do pice;) hlavne by me zajimal pojem totalne rozsypalo:D:D

0 0
možnosti
H

Hmmhator

17. 7. 2009 9:26
NO to bych

blil... Tuning je spis od slova tunak, chutna ryba, ale blba.

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 8:47
za takový prachy

vás všechny taky naučím jak přendat kola, nalepit křídlo, zatmavit okna, čipnout tdi, snížit tlumiče a stříknout stříbrnou. se přihlaste. v pondělí začínám. Ochcávku mám připravenou

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 12:13
Re: za takový prachy

děláš i golfy???;-D

0 0
možnosti
D

def...

17. 7. 2009 8:22
spis seznamovaci kurz

za 3 mesice se clovek nenauci tolik veci tak, aby je dokazal plne vyuzit.... byt to treba na 3 roky, tak je to o necem jinem.... praxe v tak obsahle osnove bude hadam miziva.... ale porad plati to, Ze kdo opravdu chce, ten se nauci potom sam.

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 11:15
Re: spis seznamovaci kurz

Je krize, pan Tuner má měně zákazek, tak proč si nevydělat jinak. Udělá krátký, tučně zaplacený kurz, kde je naučí nějaké ty základy, ale přece si nebude sám vychovávat konkurenci. Až krize skončí, zakázek přibude, do řemesla mu bude fušovat pár jeho studentů, ale pana Tunera to neohrozí, spíš upevní pozici svými zkušenostmi a papírem, že dělá tuner školu.

0 0
možnosti