Diskuze
Elektromobily získají energii ze střechy garáže
Děkujeme za pochopení.
Host
www.ELEKTROMOBILY.org
Vážení, my už na elektřinu jezdíme, dokonce někteří již přes dvacet let, nabíjíme z vlastních střech a pomáháme tomu, aby se o nás a o takovéto možnosti pro eutomobilismus dozvědělo co nejvíce lidí. Můžete nás navštívit a vidět na výstavách. Další, kde budeme je Země živitelka, poté pražská Autoshow .
http://www.elektromobily.org http://www.elektromobil.wz.cz proudu zdar
Host
Re: www.ELEKTROMOBILY.org
Souhlas a porad jeste mnoho lidi nechape ze to opravdu jde. Jen doufam ze az krize utichne ze automobilky splni sliby a elektromobily opravdu zacnou vyrabet, v jinem pripade budu muset prekopat auto na elektro sam
Host
Jak to dopadne
Jsem rád, že se podobná technologie vyvíjí a vyrábí. Mám ale jednu obavu. Až to vědci vypiplaj, až to bude nákladově návratné, až to bude na každé střeše, příjde někdo moudrý a převědčí nás všechny jak výhodné to bude zdanit. Nebo nás ani přesvědčovat nebude.
Host
Re: Jak to dopadne
Zdanit solární panely na střeše vaší vlastní garáže? Nebo třeba doma za oknem? Mimochodem, dneska existují částečně průsvitné solární fólie, které se dají lepit na okna. Ty se také zdaní? A kdo zjistí, že tam jsou? No, Paroubkovce by i to mohlo napadnout, ale je to podobné, jako danit vzduch, který vydýcháme.
Host
Argumenty
Kdyby se neinvestovaly vysoke financni prostredky do vyzkumu a nasledne do prakticke vyuzitelnosti "jadra", meli by jsme pouze tepelne a plynove el. a pravdepodobne by jsme je uz v dnesni dobe p form;ro ne nemeli palivo. Souhlasim s vyuzivanim atomove elektriny, ale je nutne videt i zdroje pro tento druh vyroby energie. Zasoby (vcetne predpokladaneho vyuziti vyhoreleho paliva) uranu jsou omezene a budou rychle klesat diky rychle vystavbe JE v Cine a Indii (nemluve o bezpecnosti takoveho zarizeni v techto zemich). Tudiz je nutne mit v zasobe dalsi zdroj a momentalne nic jineho nez vitr a Slunce nemame. Takze se opakuje historie, investuje se do nove technologie s tim, ze tyto vysledky se projevi pozdeji (ostatne atomove pokusy byly take dani za pokrok).
cassul
Re: Argumenty
Proti výzkumu nikdo nic nemá. Ale stávající FV a větrné elektrárny nemají s novými technologiemi nebo ochranou životního prostředí nic společného. Jde pouze o mechanismus, jak přinutit všem zaplatit prachy pár vyvoleným - to je jediný důvod, proč u nás rostou jako houby po dešti.
Host
Zelené báchorky stejné jako Global warming!
Atom, jedině atom, vy zelený ovádi! Je nejlevnější a nejčistčí a nejmńě zatěžuje životní prostředí! A, neni dotovaný ! Pak si mužete jezdi elmobilech jak chcete. Fotovoltaické články nemají perspektivu v budoucnosti, už kvůli tomu, že se jejich výroba neobejde bez ropy ! Ovšem nejde o úspory, ale o DOTACE !! Po nás potopa!
Host
Argumentovat tím, že energie pro elektromobily
vzniká v tepelných elektrárnách, které znečišťují prostředí víc než auta na ropná paliva, je dost zcestné:
1) Spalovací motor spaluje optimálně pouze za optimálních podmínek, které jsou v provozu trvale nedosažitelné, zatímco elektrárenský kotel pracuje v optimálním spalovacím režimu trvale.
2) Elektromotor spotřebovává energii pouze tehdy, když pracuje (žádné volnoběžné otáčky a "túrování"). Když brzdí, je schopen energii naopak vracet do zdroje (rekuperace, běžná v železniční dopravě). Okamžitá pohotovost za jakýchkoli teplot.
3) Elektromobil lze dobíjet mimo dobu špičky (noční proud).
4) V mnoha oblastech pochází značná část energie z vodních elektráren.
Host
Re: Argumentovat tím, že energie pro elektromobily
Elektromotor má účinnost téměř 100%, kdežto spalovač sotva čtvrtinovou. Já osbně jezdím na Slunce, mám na střeše nezávislý zdroj a jsem zajištěn a spokojen.
Dejte se k nám!! http://www.elektromobily.org
Host
Budoucnost je v jadru a fuzi
Myslim si, ze budoucnost je v jadernych a fuznich elektrarnach...FV byly puvodne pro kosmicke programy a tam taky patri...na zemi maji malou ucinnost a nanotechnologie to sice muze vyresit, ale za jakou cenu. FV bych pouzil jen v pripade mist, kde se neda cerpat energie z jaderek...
Host
rozměry střechy garáže v hektarech
Aby elektromobil získal energii na ujetí 12 tisíc kilometrů ročně ze střechy garáže, musela by taková střecha mít rozměry v hektarech
Host
vetrniky a solarni panely nas spasi
Fajn, a tu enrgii na vyrobu panelu a vetrniku berete z ceho? Je to fraska.
Host
Re: vetrniky a solarni panely nas spasi
tyhlety argumenty se týkají technologie o třy, čtyři generace zpátky... mezitím jsme se posunuli v řádech někam jinam
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...