- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
uvidime jak to spagetky rozjedou ja stejne zatim volim R35
No fuj, to už nebude Ferrari. Nic proti přeplňovaným motorům, ale do ferrari nepatří a pohon všech kol na takovy auta? Co s tim ti lidi furt maj, vždyť to jede uplně na ho*no. Nevidim nejmenší důvod proč na auta na silnice, což jsou Ferrari 100% rvát 4x4. No jo, ona je to teď móda, viz. Audi a BMW. Jediny Mercedes ještě odolává. T prostě není sporťák, to je auto pro debily co neví jak šlapat na plyn.
No tak trochu nechapu jak Mercedes odolava pohonu 4x4. Myslim, ze uz davno podlehl, jelikoz jiz delsi dobu ma system 4matic coz u MB je oznaceni 4kolky. Jinak pohon 4x4 bych rekl, ze ke znacce jako je Audi tak nejak patri.
Si dělaj sranda, že chtějí udělat hybridní Ferrari ne? Ještě chybí dieslový motor....
Ferrari zatím neplánuji, ale z principu je EUregulace debilní, to budou muset mít spotřebu pět na sto i tahače a lokomotivy? Vždyť tohle auto NENÍ na běžný ježdění! Majitelé platí "pokutu" na benzínkách!!!
Zajímavý článek,docela by mne zajímalo jak bude turbo,které je u biturba(twinturba) přiřazeno vždy ke svodům pro jednu řadu válců ve stejný okamžik dopovat vzduchem i protejší řadu válců??? Logicky tam bude ještě větší prodleva.Spíš bych to viděl na připojení mechanického dmychadla(kompresoru)poháněného řemenicí,které bude tlačit již od nízkých otáček.Vůbec spousty překladatelů si pletou turbo s kompresorem(turbo x supercharger)jsou to sice oboje dmychadla,ale s rozdílným pohonem. A už se těším na to Ferrari s motorem vpředu,to budou sporťáky.