Diskuze

Budoucnost Ferrari: hybridy, přeplňované motory a pohon čtyř kol

Automobilku Ferrari čekají velké změny. Během několika let kompletně přejde na přeplňované motory, dočkáme se i hybridních modelů a vozů s pohonem všech kol. To vše proto, aby klesly emise CO2 produkované vozy z Maranella.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

10. 9. 2009 17:06
no nic

uvidime jak to spagetky rozjedou ja stejne zatim volim R35 ;-)

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 10:26
2x4

No fuj, to už nebude Ferrari. Nic proti přeplňovaným motorům, ale do ferrari nepatří a pohon všech kol na takovy auta? Co s tim ti lidi furt maj, vždyť to jede uplně na ho*no. Nevidim nejmenší důvod proč na auta na silnice, což jsou Ferrari 100% rvát 4x4. No jo, ona je to teď móda, viz. Audi a BMW. Jediny Mercedes ještě odolává.:-P T prostě není sporťák, to je auto pro debily co neví jak šlapat na plyn.

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 12:42
Re: 2x4

No tak trochu nechapu jak Mercedes odolava pohonu 4x4. Myslim, ze uz davno podlehl, jelikoz jiz delsi dobu ma system 4matic coz u MB je oznaceni 4kolky. Jinak pohon 4x4 bych rekl, ze ke znacce jako je Audi tak nejak patri.

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 18:41
diesel

Ja bych tam dal pořádný turbodiesel a bude ;-D

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 16:56
Hybridní ferrari

Si dělaj sranda, že chtějí udělat hybridní Ferrari ne? Ještě chybí dieslový motor....

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 8:54
Mno,

Ferrari zatím neplánuji, ale z principu je EUregulace debilní, to budou muset mít spotřebu pět na sto i tahače a lokomotivy? Vždyť tohle auto NENÍ na běžný ježdění! Majitelé platí "pokutu" na benzínkách!!!

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 0:36
článek přeložený v překladači

Zajímavý článek,docela by mne zajímalo jak bude turbo,které je u biturba(twinturba) přiřazeno vždy ke svodům pro jednu řadu válců ve stejný okamžik dopovat vzduchem i protejší řadu válců???8-o8-o8-o Logicky tam bude ještě větší prodleva.Spíš bych to viděl na připojení mechanického dmychadla(kompresoru)poháněného řemenicí,které bude tlačit již od nízkých otáček.Vůbec spousty překladatelů si pletou turbo s kompresorem(turbo x supercharger)jsou to sice oboje dmychadla,ale s rozdílným pohonem.;-D A už se těším na to Ferrari s motorem vpředu,to budou sporťáky.

0 0
možnosti