- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle dělo, Piána a Číny a ješte coupé z doby přelomu 80. a 90. let jsou moje nejoblíbenější od MB... Nádhera, vždycky se rozplývám, když okolo mě projede nějaký takovýhhle skvost. Veškeré moje uznání patří všem, kdo tato auta rekonstruují!
...nu což, musí prodat... V rámci "marketing anlalitics" mu výsledek stanovil asi toto: současné trendy uslintaných maloměšťáků se výrazně projevují v touze se alespoň přiblížit nýmandům z takzvaného velkého světa. A nyní si v době propadů prodejů koňů ze svý stáje dává tisknout souvislost mezi svým paskvilem a nýmandy výše uvedenými. A nyní kontrolní otázka tupouni: Co že se to stane , když si takový PR článek přečte analyzovaná osoba? Ano Lorinser prodá...
PS: pro nás ostatní smutná podivaná
je krásný samo o sobě . Nepotřebuje žádný kusy umělý hmoty , ani jiný kola...to auto nepotřebuje nic ...ani kdyby se to nic schovávalo za supertuning design ový firmy u který si nechal udělat obřízku sám Obama !! Nechápu tohle prznění .
škoda takovýho auta, jako originál by ho lidi určitě rádi koupili, ale takhle sprasený asi těžko... to je něco jak opastovávat nějaký ferari který už tak je dost originální.
Taky mam celkem rarku auto 300 kusů z toho nevim kolik jezdí kombíků ale typnul bych, že ne víc jak 100 na světě a nedovolil bych si na něj něco nalepit, ať už samolepku nebo něco plastovýho...auto je krásný tak jak je a nemá cenu na něm něco přidávat....sportovní kombi jak má být
Tenhle tuning vychází z filozofie sedmdesátých let a podle toho také vypadá. Používání plastů, hran a leckdy dalších bizarních tvarů bylo běžné. Stačí se podívat na dobové sériové modely.
Asi bych na to nějak líp napasoval nárazníky (připadá mi, že tyhle se na to moc nehodí)
Jasně, všichni tu firmu a auto odsuďte na základě jednoho trapného článku na idnes.
Odpudivě odpudivé, neváhám říct otřesné.Krom toho ze je to nevkusný zásah do krásného auta, nemá to absolutně žádný smysl a především úroveň.Pokud je tohle všechno na co se zmohla "profesionální" tuningová firma... tak chápu proč se kdejaký postpubertální Lojza s hromadou krámů z OBI nalepenou na starém Escortu nebo Golfu povazuje za machr tunera.
A co byste chtěl na konci sedmdesátých let? Nebo si myslíte, že to auto upravili předevčírem????
Všichni vidíte akorát plastové nárazníky, a chromovanou koncovku výfuku, ale to, že se měnil celý motor se jaksi přehlédlo. Zkuste nacpat sedmilitrový osmiválec někam, kam původně nepatří, a pak mudrujte...