Diskuze

Ulovte další koně, nechte motor pořádně dýchat se sportovním filtrem

Stejně jako člověk potřebuje i motor k dosažení největšího výkonu dostatek kyslíku. Výkonnost pohonné jednotky je přímo závislá na množství nasávaného vzduchu, a proto k určitému zvýšení výkonu postačí vyměnit běžný vzduchový filtr za sportovní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

28. 8. 2009 14:59
MRTVÝ KONĚ

je to kravina to že píšou že u lanceru to přidalo 20 kobil ale taky se tam k tý úpravě dávaj jiný vstřiky a seřituje se jednotka takže celej filtr přídá tak 3 koně který nepoznáte ani na 80 koních v sérii. Když už dělat blbiny tak stačí si vzít kus molitanu anebo starý triko a nátáhnout to na sací potrubí má to stejnej učinek. navíc co jsem koukal tak většina tupců co si to namontuje to má na špatným místě blízko u motoru takže jim to ubere ještě sériový výkon. s pozdravem TORQUE1

0 0
možnosti

zoufalec1

23. 8. 2009 21:49
zázraky se nedějí

takových divů jsem poznal již několik, jejich společným jmenovatelem bylo, že nefungovaly. Přesně v duchu hesla: Víra tvá tě uzdraví. Tyto stránky jsem až doposud pokládal za poměrně seriozní, no co dělat, spletl jsem se..

0 0
možnosti

bluespirit

17. 8. 2009 16:06
Hmmmm

já jsem kdysi naletěl jedné tzv. tuningové firmě z Brna. Po aplikaci jejich tzv. chiptuningu se mi nějak nezdálo, že to jezdí jinak a lépe. Investoval jsem tedy do změření výkonu na válcích. Výsledek - v podstatě nachlup stejné hodnoty jako udává výrobce auta, zlepšení NULA, něco bylo dokonce malinko horší. Ty grafy mám vytištěné dodnes. Následně jsem na internetu našel informace, jak tato firma opravdu podvádí a poté mi to potvrdily i jiné, skutečné  tuningové firmy, už jen tím, že mi ti lidé vysvětlili, jaké bludy tato firma vypráví zákazníkům, včetně možných procent navýšení výkonu, kdy lze chiptuning provést vzhledem k najetým kilometrům, přesné info o možnostech tuningu mé značky, možnosti zálohování a vrácení původních hodnot do řídící jednotky (nejde to, aspoň u jednotky kterou mám v autě já ;-)) atd. A nebylo to pomlouvání konkurence, nikdo z oslovených se mi nesnažil vnutit své služby.

Obávám se, že s těmi vzduchovými filtry a údaji o zvýšení výkonu to mnohdy bude obdobné.

0 0
možnosti

Host

28. 8. 2009 15:05
Re: Hmmmm

máš pravdu je to kravina jediný věci na zvýšení výkonu který na káře fakt pocejtíš tak to začíná vstřikama přidaj ti dost mechanický úpravy žádnej soft nebo filtr. Když už výkon tak s ostrou vačkou nebo odlehčeným setrvákem anebo ještě snížení hlavy

0 0
možnosti

dedko

16. 8. 2009 9:01
Nechápu !?

Několik diskutérů si libuje, že jedou bez cukání na čtyřku 40 km/hod. To nechápu !?

To nemají v převodovce nižší stupně ?!

0 0
možnosti

zoufalec1

23. 8. 2009 21:54
Re: Nechápu !?

já tak jezdím většinou přes jednoduché ( dopravně ) vesnice s tím rozdílem, že jedu na pětku. Dá se to ale realizovat jen s výkonným motorem, tam zůstává ještě dost výkonu na to, že motor i na tu pětku reaguje na sešlápnutí plynu. Samozřejmě opatrné, s citem. A taktéž musím jet po rovině. Nikterak to však nepropaguji, poučky z autoškoly znám i bez vašich připomínek.

0 0
možnosti

Host

15. 8. 2009 22:17
Filtr Green

Vlastním bavlnený filtr značky green do originálního boxu. Mám motor 1.7 TD isuzu diesela. Nevěřil jsem tomu,ale motor se opravdu lépe vytáčí a krouŤák se posunul o trošku níže. Jinak isuzu začíná tahnout až od 2500otáček.

Nemohu potvrdit že by měl vydržet 500 000km. Mě už po 3 umytí špatně dosedala těsnící guma kolem filtru na originální box. Vyhodil jsem 2500Kč včetně mytí a impregnačního oleje.

Můj názor je že tato technologie funguje - bohužel není jak ověřit čistota vzduchu který již prošel filrem. A výdrž 500 000Km tomu nevěřím.Možná tak 50 az 100 tisíc. 

0 0
možnosti

Host

15. 8. 2009 15:50
Už druhá věta

Hned druhá věta tohoto článku je pitomost. Opsaná z reklam firem, které se výrobou těchto doplňků zabývají.

To že tyto filtry mají lepší propustnost vzduchu je možná pravda, ale na chod motoru to ovšem nemá ani ten nejmenší vliv.

0 0
možnosti

dedko

16. 8. 2009 8:57
Re: Už druhá věta

R^R^

0 0
možnosti

Host

14. 8. 2009 17:03
Filtr ? Radši čiptuning

KNko jsme měl v předešlém voze, k tomu svíčky Denso iridium, celkově ? 3.5koně navíc.... při investici 5500,-    radši čip, klasika nebo powerbox:-)

0 0
možnosti

Pan Navratil

14. 8. 2009 15:49
Mno,

>>Výkonu motoru se potom vytrácí a naopak se zvyšuje spotřeba paliva.<< Já nevím, pokud je filtr zanešený, tak je to jako kdybych měl víc přivřenou klapku. Čili menší výkon při stejným otevření klapky, ale taky menší spotřeba, leda by mi vstřikování najednou začalo na stejnej signál váhy špricat víc paliva.

0 0
možnosti

Host

14. 8. 2009 16:41
Re: Mno,

Vytratí se výkon = musíš na to šlápnout víc = větší spotřeba

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 22:10
a sakra

a já vyhodil prachy za ostrou vačku leštění sání laděné výfukové svody a t písty.to jsem ale debil stačí bavlněnej filtr;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

14. 8. 2009 10:51
Re: a sakra

Pán má asi 1.6 Felicii že, původních 55kW jsi dostal kam? na 65-68kW? K&N vložku tam ale máš ne?

0 0
možnosti

Host

13. 8. 2009 19:43
.

„A teď klidně jede i 40km/hod na pětku.”

Za toto sa ti motor a ďalšie veci už čoskoro určite poďakujú! Rv Ty nemôžeš byť normálny! ;-O

0 0
možnosti

def...

14. 8. 2009 12:40
Re: .

ventily maji takove podminky nejradsi ;-D

0 0
možnosti