Diskuze
V Itálii zavedli superpokuty za noční přestupky
Děkujeme za pochopení.
Host
Neapol a okoli
To by me vazne zajimalo jak toto chteji resit v Neapoli. Jsem tam byl pred mesicem a nestacil jsem koukat. Jeste ted neverim, ze jsem prijel bez skrabance...Samozdrejme na dalnici to nepoznata, ale pokud budete projizdet vesnicemi a a nebo Neapoli, tak tam plati pravidlo prvniho na krizovatce, prvniho na kruhovem objezdu, vetsi auto ma prednost. Totalni chaoz, nikomu nezkusenemu tam nedoporucuju jet. Ale zase na druhou stranu videli jsme tam jen lehky tukanec, protoze tam kazdy ocekava vsechno mozne, takze se tam jezdi hodne opatrne. Zajimava zkusenost, ale s novym autem uz nikdy
bugr
tohle (fašistický?) myšlení v itálii mě deptá.
Pořád represe, velkohubý akce, mi to připomíná "řešení" problémů u nás, tohle nic nevyřeší, jediná možnost je asi prevence, stát u těch diskoték a nenechat ty lidi odjet. jenže to by byla pro policii moc práce a ještě bez pokut, oni si hezky počkaj až se ten člověk rozjede a pak už t smrdí průserem....
Host
Re: tohle (fašistický?) myšlení v itálii mě deptá.
A to by nebyla represe?
stratus
to som teda zvedavy ako na to...
za poslednych strnast dni som presiel takmer vsetky dialnice v Taliansku aj v noci aj cez den, merat rychlost som videl len raz, zastavili tri auta a vmomente bola asi 5km kolona, videl som to dobre, kedze to bolo v protismere, inak kto tam dodrziava predpisy? Ked som siel podla predpisov, iba som zavadzal a vsetci na mna trubili, tak uz asi po dvoch dnoch som "musel" spolu s ostatnymi jazdit omnoho rychlejsie, maximalna rychlost, pocet jazdnych pruhov, prednost zprava, plna ci dvojita plna alebo STOPka su pre vsetkych cudzi pojem, zazrak ze respektuju aspon cervenu na semafore, ale aj tam sa z dvoch pruhov urobilo aj 5 alebo 6, a za necelych sest tisic km som nevidel jedinu hliadku, dokonca ani v sobotu nadranom, ked sa asi konali po diskotekove zavody, kto skor pride domov...
Z-S
Re: to som teda zvedavy ako na to...
Jojo... tak vypadaji v praxi ty zazracne svety, kde si diky drastickym pokutam, jenz by samozrejme bylo treba zavest i u nas, nikdo nic nedovoli. Alespon takto nam to kazdy druhy chytry diskuter lici
petrph
a co naopak
Ve všední dny přes den, kdy jsou lidé v zaměstnání a školách (takže nemůžou většinou chlastat) by pokuty mohly být menší. Rovněž v obcích , kde je povolená nízká rychlost ( a tím i zmenšené riziko těžké nehody), by se pokuty mohly taky zmenšit.
Host
Co Ital, to závodník
Je jedno, v čem jede. Závodit se musí, i kdyby se to litrové Uno mělo na místě rozpadnout, je třeba dokázat, že pořád jede líp než protivníkovo litrové Uno
Xladi
Re: Co Ital, to závodník
Žiji v královéhradeckém kraji a u nás toto pořekadlo platí hlavně na Poláky a to i ty co jezdí s kamiony.
def...
ja na formu psani neupozornuji, ALE
mam cim dal vetsi pocit, ze tady zacinaji psat lidi, kteri by si nejdrive meli dochodit zakladku
judge_dredd
jééé pisálek si hraje na co nemá
Le stragi del sabato sera = Krveprolití v sobotu večer. Myslím, že běžný titulek bulvárních zpráv
oId fashioned Vince III..
zajímavé (a v článku nezmíněné)
je i zabavení vozidla a následná dražba
judge_dredd
Re: zajímavé (a v článku nezmíněné)
Já myslím, že to bude pdoobné jako v USA či Německu a Rakousku. Zabavená vozidla budou využívána pro policejní účely, ty která se na to nehodí budou prodána v rámci státního sektoru a zbytek půjde do šrotu...
O dražbě se tio může jenom zdát
Host
ubohost
Tahle stupňující represe stejně k ničemu nevede. Za deset let se zase "moudří" zákonodárci sejdou , řeknou si zase se to nezlepšilo, tak dáme vězení za drobné překročení rychlosti. Pak to zase nepomůže, tak řeknou obnovíme trest smrti.
Host
Re: ubohost
Tím si můžete být jist. Za chvíli budou všude kamery a bude se chodit sedět za každou hloupost.
Host
Nerozlišovat
Rozdělovat přestupky na noční a denní, na víkendové a všední je dle mého nesmysl. Lepší zavést velmi tvrdé tresty komplexně, ale hlavně mít tu odvahu je nekompromysně vymáhat - bez rozdílů majetku,stranické příslušnosti .... Jinak se z těchto sra..k nikdo nikdy nevyhrabe.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...