- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale celkem si nedovedu predstavit, ze ta priserna toyota ma pri dalnicnim provozu spotrebu o 2,6 l benzinu nebo o 0,7 l pohonnych hmot proti dieselu nizsi spotrebu nez bezny prumert aut (viz ADAC test) Na dalnici prece jde jenom o pohon spalovacim motorem a to byl ten motor toyoty musel byt technologicka bomba, aby dosahl spotreby o celych 29% nizsi nez konkurencni motory..........zrejme jde o taktiku vyrobce
mam starsiho civika 1,4 v LPG a naprosta spokojenost (7,4l lpg/100km)
neni to sice trhac asfaltu ale jezdit pod korunu km to vynahradi , 1l lpg za 10.9-12,9
pekny den ropaci :-)
Myslím že 1,8l je dost silný motor na takové auto a do města by bohatě stačil systém START/STOP. Navíc ta opravdu reálná spotřeba bude jinde. O víkendu testovali hybrid Lexus a udaná spotřeba 6,2l a reálná 8,3 sice to měli naložený ale stejně je to o víc naž 2 litry a na hybrid je to dost
pouze ta zachrání lidstvo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
předělání auta bude za babku a i ve 2 světový válce se tento pohon osvědčil.
mno jo,ale čím ohřeješ tu vodu?
a hybrida bych si taky jednou ráda koupila
fakt? Nemáte náhodou spíš něco na propanbutan? (třeba vařič? no možná i nějaký to auto...)
je spalování zemního plynu škodlivější než spalování nafty a proto i nové pražské autobusy budou z 95% diesely..... (sem patří blicí smajlík)
To řekli, Tomu nevěřím. Zemní plyn jedno z nejčistších paliv
o nic jiného zatím nejde, až budou dotace ze strany státu, popřemýšlím
hybridy nebo plyňáky sou cesta do nikam.
já mám vobjednanou novo octavii 1.9 TDI a žádnou plynovou zprzněninu bych si nikdy nekoupil
Aneb ekologický Passat převálcován marketingem hybridů. Tedy ohledně možnosti recyklace baterií či reálných provozních hodnot Priuse a jemu podobným zmetkům se očividně jedná o Pyrrhovo vítězství.