- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechci problém zlehčovat, ale stálo by za to spočítat, kolik lidí by umíralo z jiných důvodů, kdybychom neměli vůbec auta.
Například proto, že by venovská stařenka nemohla dojíždět na spesializované zařízení do fakultní nemocnice, že mamina rodila doma místo v porodnici, že nepřijela žádná záchranka a požárníci, nebo proto, že lidé v severských zemích by byli vždy půl roku bez čerstvého ovoce a byli by zesláblí, když udeří chřipka ..... .
Myslím, že tyto počty by byly tak 100 x vyšší, než oběti dopravních nehod.
Auta jsou super
abychom dosáhli dokonalé bezpečnosti na silnicích, potřebujeme přísnější pravidla, víc kamer, menší rychlost, víc radarů, víc policistů, víc kamer, větší pokuty, víc radarů, trest odnětí svobody za překročení pravidel a.... ještě něco? No jasně, víc kamer a radarů!
ne, musíme zakázat kondomy, aby se vedle AIDS přestalo mluvit o dopravních nehodách.
Vždycky mě zajímalo, jestli mají země typu Eritrei, Sierry Leone, nebo Středoafrické Republiky vůbec uzákoněny takové věci, jako jsou emisní limity a pravidelné technické prohlídky. Maximální rychlost tam zřejmě nějaká platit bude, dodržování je druhá věc. Ale ty výše uvedené? Kdo ví, napoví, kdo neví, ať drží pytel a neplýtvá informačním tokem.
A co treba clanky o dvou nejcastejsich pricinach umrti?? Myslim ze to se tyka naproste vetsiny ctenaru, to ze nekdo umre pri autonehode se postesti malokomu... Btw, radeji se zabiju v aute nez si uzivat rakovinu nekolik mesicu.
Tak to by mě zajímalo, jestli v Německu budou mít zase nějaký klip s Hitlerem, jak řídí auto a u toho napsáno "Automobilismus je masový vrah"
Hlavne to nerikej tomu blbovi Jyrkovi, jinak hned svola tiskovku!!!!