- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
příští auto bych chtěl taky na elektřinu, na druhou stranu, pokud se konečně ty pořádné baterky podaří vyrobit, tak půjde cena benzínu zásadně směrem dolů, takže ty poloviční náklady na provoz časem vyšumí. Ropy je víc než může lidstvo za svou existenci spotřebovat a petrolejářský průmysl se na druhou kolej jen tak odsunout nenechá.
Schválně, kdo si myslíte, že vlastní patenty na technologie okolo nezávislé elektrické trakce?
Zatim vyrabi jen kupe, ale do dvou let by mel prijit i sedan.
Mozna by neskodilo, nez zacnete tady psat nesmysly, kdybyste se v nejakem to electric vehicle svezli. Pochopili byste, jak vyrazny je rozdil mezi autem s pohonem spalovacim motorem a EV. (G)Host
pochybuju ze jsi jel v necem, co ze zacne prodavat nekdy za 2 roky
jestli jsi jezdil faforitem predelanym na baterky, tak novy technologie jsou o nekolik generaci jinde
pětina zákazníků váhá, jestli s nákupem nového auta nepočkat, než se objeví širší nabídka aut na elektřinu......
haha, delaji jako kdyby nejaka nabidka byla. Ono to ma svoje duvody ze nabidka elektromobilu je takova jaka je a rozjasane clanky na tom nic nemuzou zmenit. On i zatvrzelej ekolog si rozmysli dat sa auto tridi fabia v elektro verzi bez topeni a bez klimy pul mega a kazdych pet let menit baterky za 200k.
Pokud na elektromobily půjdou dotace jako třeba do OZE a náklady na ujetý km vč. amortizace (tzn. i vč. nákladů na výměnu baterek) budou nižší než u auta se spalovacím motorem, tak proč bych do toho EV nešel? A ten blud s topením a klimou snad nemyslíš vážně, co?
Zatím všichni přemýšlíte v cenách 60 $ za barel ropy. Zanedlouho bude barel stát 200$. Jak se vám bude jezdit s litrem benzínu za 80,-Kč? Alternativa bude možná kapalné uhlí, plyn určitě ne, protože jeho zásoby jsou jen o málo vyšší než ropy. Rentabilní výrobu vodíku ještě nikdo nezmáknul, takže zbývá elektrika a snížení cestování. Holt si najdete práci v místě bydliště nebo se přestěhujete tam, kde pracujete a česnek se nebude vozit z číny ale pěstovat u nás. Tak to bude (asi).
za jak dlouho se musí u dnešních elektromobilů vyměňovat baterky a kolik to stojí (% z pořizovací ceny vozu).
Vedle v diskusi pisou, ze pry co 5 let . Neoveroval jsem to, ale pokud je to pravda, tak to neni zadna vyhra.
Elektromobil vyhral sice vyvoj trocha potrva tak 20 az 40 rokov ale mozme s konecnou platnostou povedat ze elektromobil bude dalsia revolucia ludstva !!! Obama vsetky statne peniaze pre vyvoj alternativnych paliv vrazil do elektromobilov !!!
Jo to bylo chtry... elektriku mame z jadernych a tepelnych elektraren, to byl dobry tah, zvlast pokud se jedna o alternativni paliva
proudem se asi budeme muset rozloucit...naopak v noci asi bude drazsi nez ve dne az kazdej co prijede prdne autiko navecer do nabijecky..
jo a nevite jestli uz uvazujou o nejakym elektro-nakladaku?
To je pekna blbost, protoze zalezi na nabijecim proudu a cim pomaleji se to auto bude nabijet, tim mene to bude "zatezovat" penezenku a pozadavek na vykon elektrarny. Nehlede na to ze jiz dnes existuji projekty jako je "solarni garaz"
Jen by mě docela zajímalo, kde chce Německo v roce 2020 vzít dostatek elektrické energie pro napájení milionu elektromobilů ? Pokud dojde v příštích deseti letech k plánované odstávce jaderných elektráren, pak je zachrání jen masivní výstavba tepelných elektráren. Která se ostatně už pomalu rozbíhá. Takže místo ropy (benzín, nafta) se bude spakovat uhlí na výrobu elektrické energie. Další variantu je dovoz elektrické energie.... A obnovitelné zdroje ?! No, možná pokryjí 10 či 15 % z celkové spotřeby elektrické energie...
na ujeti 100km je potreba necelych 10kWh, takze pri dennim najezdu 100km milion aut spotrebuje 10GWh elektriky
temelin za den vyrobi 48GWh