- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
paradni vysledek, gratuluju skodovce, jako cech jsem za to rad!
a co jako ???třeba 7 hvězd ale nic nezmění na tom že jsou škodovky tedy ty nové hnusné a předražené
Do klubu pětihvězdičkových aut vstupuje s novým českým SUV dalších pět aut. Prošel i Citroën C3, který teprve čeká na zářijovou premiéru na frankfurtském autosalonu. Jako jediný nedosáhl na maximum, má čtyři hvězdy.
.
toto pisal magyar?
Spojte se a množte se zatočte s tou cizí chátrou na našich silnicích hezky po stalinsku
Hoši vy jste fakt směšný. Umíte jen závidět, házet špínu a vyzvdvyhovat to své. Já teď jezdím BMW X6 50i, předtím BMW 530D, škoda Octavia 2 2.0, škoda fabia 1.2. Každé to auto je logicky úplně o něčem jiném. Ale každé z nich dobře sloužilo a nikdy mě nenechalo někde stát na silnici. Měli byste být rádi že se v tomhle banánistánu ještě vůbec něco vyrábí, že maj lidi práci a jdou z toho prachy do státního rozpočtu.
vsechny testy maji do reality hodne daleko. dnes existuji nastesti i automobilky, ktery se snazej vyrabet auta tak, aby obstala v realu. a to skodovka rozhodne neni.
vzhledem k tomu, ze ve svedsku je citit bezpecnost na kazdym kroku, pristupujou tam tak i k vyrobe aut. nastesti jsou saab a volvo nejbezpecnejsi auta soucasnosti, v realnych podminkach. stakejte tu na sebe jak chcete
Nikoho se nezastávám. Ale tak uve´d nějaké argumenty.
Testy Euro NCAP jsou sice fajn, ale rychlosti ve kterých testuje (64,50,29... km/h se mi zdají v dnešní době nízké. To je potom jasné, že stále více vozů bude dosahovat dobrých výsledků a i ty nekvalitní bez problémů dosáhnou na 4 hvězdy. Krom toho běžný silniční provoz se od podmínek při testech taky liší...
Taky je třeba si uvědomit, že podmínky testů se postupně měmí, takže vozy, které prošly testy před mnoha lety mohou mít klidně více hvězd než nově testované vozy a vůbec to neznamená, že jsou bezpečnější. (Např. čínský BS4 získal podle posledních pravidel pouze 1 hvězdu - přitom před rokem by získal bez problémů 3 a o pár let dříve možná ještě více - takže je dost těžko porovnatelný s auty testovanými před 10 lety jako oktavia tour či twingo). Navíc kupuje li někdo ojetinu, měl by si uvědomit, že testované vozy byly zcela nové, a ne 10 let staré, prorezlé, s nefunkčními airbagy atd.
Trochu ve mě budí otázku to, jak může dostat 5* auto, které nezpomaluje svou posádku plynule, ale je jasně vidět, že první metr se zbortí snadno a pak dojde k prudkému zastavení auta ve chvíli, kdy se překážka propracuje k tvrdé kabině...