Diskuze
Na zkoušku v kabině kombajnu. Pro každého to není
Děkujeme za pochopení.
sipecek
Hm...
Letadlo taky nemuze ridit kazdy, tak si rikam proc nemaji piloti a ridici kombajnu stejny platy?:)
Host
.
To asi autor článku nejezdil na starých E-512.Teprve by věděl,co je práce na kombajnu.Teď to byl jen výlet na pole.
Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR
Re: .
Tos asi nejezdil na staré Nivě. Teprve bys věděl co je práce na kombajnu. Na E-512 to byl jen výlet na pole.
Uphillman
Vzpomínám na staré kombajny...
Můj táta jezdil s různými kombajny, jako dítě jsem s ním sedval v kabině. Byl to masakr, brutální horko, brutální prašnost, to se nedá ani popsat. Když do našeho džej zí dí (dnes Družstvo vlastníků) koupili Klassa, tak to bylo jako by přijelo vozidlo z jiné planety: čisto v kabině, klimatizace, bezporuchové, neuvěřitelně výkonné, ... Tatík se s těma novotama psychicky nesrovnal a šel do důchodu.
Host
Nastaveni
"Předtím, než se vyjede na pole, je třeba nastavit plodinu, kterou budete sklízet. V menu počítače zvolíte třeba oves a elektronika podle předdefinovaných parametrů nastaví žací lištu."
Pokud vim, nejdulezitejsi je vyladeni parametru vytrasacich sit a vykonu ventilatoru - tam pomaha hodne elektronika. Co konkretne se nastavi na zaci liste nevim (?)
roba21
Kvalita fotografií
Vemte si prosím příště na podobné reportáže nějakého fotografa, třeba pak na těch fotkách bude něco vidět.
Host
jo je to tak
Jo jo jsem majitelem jedné takové potvory ale ještě větší a silnější která má pracovní záběr 9 m a kdyš mi pomáhá nějáký člověk v práci tak jen sedne za volant tak už vím jestli nato má nebo ne. Naštěstí už jsem našel člověka který to umí. Kombajnér nejezdí podle počítače ale podle citu . Pokud tu mašinu necítí a nesliší tak tam nemá co dělat.
Host
Zemědělství
Zajímavý článek a dost zjednodušený, letos jsem jezdil s novým kombajnem a to o dost větším a myslím si že zas tak někdo jezdit s kombajnem nemůže, je to velká zodpovědnost, to není jen držet se volantu na poli a spoléhat se na počítač. Jsou i přejezdy z pole na pole a když máte kombajn široký přes 4 metry a za sebou táhnete ještě 9 metrovou nebo dokonce 12 metrovou lištu tak to není žádná sranda. V dnešní době se dělaj zemědělské stroje větší a větší, ale cesty a vjezdy na pole jsou pořád stejné. Realita je trochu někde jinde.
Host
Nějak se mi to nezdá
ta věta "Při pohledu oblakem prachu hlíny a osin, který se mele před plexisklem kabiny". Jel pisatel opravdu kombajnem. Já jsem s tím pár let jezdil, ale vidět oblak hlíny, tak zbystřím. Prázdná guma, hydraulika v p...., rozhodně to neznamená příjemně strávený zbytek dne. A plexi vepředu rozhodně neni. Za chvíli by nebyl vidět ani ten oblak. Snad je to básnická zkratka.
sun.alex
jo jo...
Ještě že komunisti,když zakládali JZD,tak rozorali všechny meze...Jinak si nedovedu představiti,jak by s takovouhle obludou soukromníček na svém políčku sklízel úrodu...Ale vážně,všechny řidiče těchto strojů obdivuji a smekám
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Most, pronájem zrekonstruovaného bytu 2+1, ul. Čsl. armády, 55 m2
Čsl. armády, Most
11 000 Kč/měsíc