- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chlapy po přečtení článku je mi vše jasné u N1 vymontovat mříž, mám FIAT STYLO COMBI s mříží a koukám nyní do techničáku a ejhle - žádné N1 tam nemám - všude uvedeno 'VOZIDLO MONTAZNI' - DRUH VOZIDLA - OSOBNI MONTAZNI - Co ted ??? to je N1 nebo M1????
Sbírka zákonů č. 283/2009
bod 38: V příloze č. 1 bodu 6 se na konci prvního odstavce doplňuje věta "Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na vozidla, která konstrukcí vycházejí z osobního automobilu kategorie M1, a to i v případě, že vozidlo bylo schváleno v souladu s ustanovením tohoto
odstavce.".
Mám vůz kategorie M1. Můžu tu příčku vymontovat i já? Všude se píše pouze o N1. Tak už se v tom ztrácím. Vite to někdo? Dík
S klasickýma kombíkama je to asi všem jasný. Ale co VW Transporter T5? Máme ve firmě variantu 2 řady sedadel a nákladový prostor oddělen přepážkou, která mě dost omezuje variabilitu prostoru, protože není posouvatelná k předním sedadlům.
Dobrá, vypadá to,že mřížka nebude. Dokonce ani vyšroubování těch pár šroubků zřejmě nebude hrdelní zločin, který za bezměsíčné noci z 14. na15. září spáchá zástup českých motoristů. Ba co víc ani v TP se nic nebude muset přepisovat-prostě vzniknou "en jedničky" bez mřížky
Jiná věc je "přestavba" . Co má dělat šťoura co chce být majitelem "osobního vozu" deklarovaného takto i v TP? Jaké jsou vlastně všechny legislativně-dopravní dopady valit na víkend s manželkou (milenkou) v "en jedničce" nebo "osobáku". Kolegové mi vyprávějí skazky o bdělých policistech bránící průjezdu hraničními přechody pro osobní vozy s "en jedničkou"...Poradí mi prosím někdo?
Takže asi takhle.. sjezdil jsem s N1 půlku Evropy a narazil i na bdělé policisty, kteří ovšem pouze žádali (v několika málo případech) splnomocnění držitele/majitele vozu, že s ním mohu jezdit. Toť vše. Ovšem proč bych já uvažoval o přestavbě z náklaďáku zpět na osobák? Stala se mi věc. U 2,5 roku staré 407SW s mi na pátých dveřích objevila bublina na laku (prostě to pod pochromovanou lištou kvetlo), zajel jsem do servisu, ti sepsali žádost na centrálu Peugeotu na záruční opravu a... ti mi jí zamítli. Důvod? Jelikož jde o nákladní vůz, nevztahuje se na lak záruka 6 (jako u osobáku), nýbrž pouze 2 roky. Vcelku šok. Naštěstí vedoucí servisu nebyl debil, zařídil mi to a nakonec to udělali.
Vztahuje se ta změna i na tzv.M1 montážní? Ve velkém TP je uvedeno, že je auto vybaveno posuvnou mříží. Nebo je to vyloženě jenom pro N1? (focus combi)
poslední 3 auta mám všechna s mříží a nikdy by mě nenapadlo je vymontovat - většinou vozíme v kufru věci a je aspˇoň jistota, že nám nepřerazí při nárazu vaz
no pokud nikdy nemusíš vozit dveře, lišty, trubky, štafle tak je to možná jedno jestli tam je nebo ne, ale jak něco z toho potřebuješ převézt tam s mříží máš smůlu nebo to musíš nechat moknout na střeše.
Mříž, počkat mám jí někde ve skladu. Vloni jsem jí z úplně nového auta vymontoval a nikomu nikdy nechyběla ...
nojo mistre, nevotravuj. stacilo by kdyby do tebe nekdo vlit a nekomu se neco stalo a divil by ses po cem jde pojistovna aby nemusela platit.
by si zaslouzil za jednu takovou sednout na hodne dlouho. Sam to vozim v aute a to labuzo kdyz tam potrebuju nastrkat treba par 2m lati je uzasny !!!
nikdo ti mrizku nenuti. kup auto klidne bez mrizky, ale pak nechtej DPH zpatky....
Zajímalo by me, muze se jezdit v cesku se slovenskym autem bez mrize, kdyz ma instalovanou mriz N1 v TP?
Vyhláška 341/2002 se v tomto případě vztahuje na vozidla registrovaná v ČR.