Diskuze

Hvězda autosalonu Frankfurt: ekologický trabant

Ikona automobilistů bývalého východního bloku ožívá. Odkládá roušku namodralého dýmu, pěkně narostla, nezaměnitelné tvary však zůstaly. Trabant nT vyrazí na silnice v roce 2012 a pojede na elektřinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Si0

23. 9. 2009 8:55
Jezdil jsem jako student o prázdninách s ještěrkou

a vím dobře, co s tím bylo za patálie. Děkuji, elektro nechci.

0 0
možnosti

Host

24. 10. 2009 18:17
Re: Jezdil jsem jako student o prázdninách s ještěrkou

Víš prd, študáku!

0 0
možnosti

Host

22. 9. 2009 19:21
Elektricky trabant jezdil v cechach uz pred 25 lety.

Elektricky trabant jezdil v cechach v roce 1984, tady je reportaz http://www.trabant.cz/test.php?klic=125 .

Moc nechapu proc se najednou vsichni vyrobci aut chteji vyrabet elektricka auta, kdyz stale nejsou levne baterie. Alektricka auta uz mohla jezdit 100 let a taky pred 100 lety jezdili 100 km / hod a dojez pres 80 km. Takoveto parametry stale nema skoro zadne financne dostupne eletricke auto.

Pred vice jak 15 lety se jiz leletricka auta seriove vyrabela, ale ne moc dlouho - asi se to moc vyrobcum a producentum ropy nevyplacelo.

Jsem tedy moc zvedav s cim konecne vyrobci prijdou a hlavne za kolik. Tady je nekolik mojich reportazi o elektrickych autech http://www.youtube.com/ekocesty

v sekci Elektricka auta

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 17:25
Něco tomu chybí

A to klasicky zvuk a vuňě ;-D bez zvuku rozzuřeneho vysavače a oblaku dymu to není trabant ;-D

0 0
možnosti

Host

21. 9. 2009 7:43
co melete jsou kraviny

Ale co me zajima kolik to pri dobijeni sezere proudu respektive kolik za jedno nabiti zaplatim a kolik bude stat nahradni baterie protoze napeti v siti je 230V a 400V tak o tom kecat nema smysl

0 0
možnosti

weizenkleie1

18. 9. 2009 16:33
Pohoda

No nemci holt vedej co delaj...R^

0 0
možnosti

Host

18. 9. 2009 12:49
Doplnte si elektromobil

Dobrý den,

skutečně profi elektromobil s vysokým výkonem existuje již delší dobu, jen je poněkud nedostupný: http://www.lightningcarcompany.co.uk/

0 0
možnosti

Host

20. 9. 2009 18:28
Re: Doplnte si elektromobil

Co to je "profi elektromobil"? To je elektromobil pro taxikáře?

0 0
možnosti

r-man

16. 9. 2009 14:55
Nepresnosti?

Nevim jestli to neni chyba nekde u me, ale vidim nejake nesmysly:

na šířku má 1 690 neni to nejak malo?

4 500 Nm - neni to nejak moc?

0 0
možnosti

smíšek36

18. 9. 2009 12:08
Re: Nepresnosti?

proč by 1690mm na šířku bylo málo ? (na D1 máš nyní prohy o šířce 1,8 m !  ,no a těch 4500 Nm není u trabiho, ale u sportovní audiny, je to dost, ale tato vlastnost teké odlišuje elektromotory od benzíňáků....;-)

0 0
možnosti

energa

16. 9. 2009 13:10
Nechci být moc drzá

ale myslela jsem si, že zásuvky z 220 jsou nyní na 230 a ty co byly na 360 - slovy TŘISTAŠEDESÁT - jsou nyní 380. nevím o tom, že by se během poslední doby ještě zvyšovalo ze 380 na 400, jak někdo níže zasvěceně podotýká... :-)

0 0
možnosti

packa1

16. 9. 2009 13:11
Re: Nechci být moc drzá

Spravne jsi myslela. Voni jsou jen novinari trosku vopozdeni :-/

0 0
možnosti

lordhelma

16. 9. 2009 13:08
yeti

ma to neco z yetiho stylu.. :-D

0 0
možnosti