- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....dokonce tam pasují stejné sedačky:-) Když je Johnson nestihl vyrobit pro první testy dodala je stejná fabrika, která dodává sedačky do TPCA (aygo, C1, 107). Pouze látka byla VW (caddy)....
maly auta mam v oblibe, ale VW nikdy nic nedokazal a ted je to same! takze pokus rozmontovat nejakou hybridni Toyotu a dat to do VW nevysel,chabé...
šacuju že tendle micro-VW 3 + 1 bude koštovat nějakejch 200.000,- Kč v základu.
no to hodně přidáš to možná bez baterek
Jsem netušil, že Velorex je na iDnes tabu - blijící smajlík
Obsazení 3+1 a spolujezdec předsunutý vředu? Jaký to má účel? Kvůli pár cm? Spolujezdkyni nepůjde šahat na kolena, za řidiče se vejde jen dítě, kufr to stejně nezachrání ...? To by byla lepší varianta něco z Kolína a k tomu el. pohon, potom uvnitř 4 celkem normální místa ...
v kolika lidech jezdis po meste? pro rodinny obsazeni to asi nebude ty chytroline...
tady je důležitý,aby to dojelo od servisu k servisu,protože jinam to stejně při spolehlivostí folcvágenů nedojede .
To víte že jo. Určitě s tím máte dost zkušeností. Neměli by celé VW Group zrušit?
Zezadu je to docela pěkné, tak ještě poopravit předek, aby s tím zadkem trošku korespondoval.
Přední sedadlo spolujezdce posunuté dopředu bude tedy opravdu sedadlem smrti.
ve městě? při nehodcáh v rcyhlosti max 50 km? pochybuju. to by to museli dělat francouzi aby to bylo smrtelný i v 30.....
Když je takhle nudný koncept, jaká může být sériová produkce? Zpátky do školy, designéři VW! (I když se obávám, že ani ta by vám nepomohla).