- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes je k dispozici obrovské kvantum typů a provedení vozidel, že by se dalo říci, trh je nasycen. I tak se najdou lidé, kteří se nespokojí s tím , co je. Jako jeden Australan, který si postavil své vlastní auto od A-Z. Vyrobil trubkový rám a a dal do něj 3.5 l motor a celé to obalil nějakými plechy. Kupodivu to dopadlo nad očekávání velmi dobře. Jak se na to tak dívám, tak se skoro přikláním k jeho rozhodnutí. Protože většinou jsou k dispozici předražené krámy se samonosnou karoserií. Trubkový rám přece jenom má větší odolnost při kolizi s jinými vozidly. Pokud ke kolizi dojde, vyhodíte díl, který je poškozen a přišroubujete jiný. Závodní vozy se stejně vybavují doplňkovým ochranným rámem uvnitř. Pochopitelně je nutné brát ohled na deformační zóny. Řada komponent je modulární, takže nakonec i auto bude taková skládačka. U auta většina rozumných lidí upřednostňuje užitné hodnoty výkon,spotřeba,velikost kufru, náklady.
A já myslel,že doba kdy nic nebylo k sehnání a bastlení bylo výchdiskem z nouze je dávno za námi. Taky si můžem vypěstovat obilí na pečení chleba,sehnat bavlnu na hadry,vypražit kávu apod. Radši to přenechám těm co tomu rozumí a já si udělám to svoje.
Skoda vyrabela jako prvni auto se dvema systemy pohonu spalovaci motor a tlaceni.
Nic proti Bugatti Veyron, ale vzdy kdyz ho vidim na fotce, tak se nemohu ubranit dojmu, ze je to takove designove celkem obycejne auto, uprostred prelepene kobercovou lepici paskou .
za posledních cca 4-5 let, tak jeho kázání o designu má asi stejnou hodnotu jako kdyby Grebeníček poučoval o demokracii...
Škoda - auta co vypadají jak 15 let staří "korejci".
evidentne jsi necetl clanek..nastoupil do skodovky v roce 2008
Fabie 2 je tak skareda ze jsem rad ,ze jsem koupil Fabii 1 pred ukoncenim vyroby.jestli chcete pokracovat v takovych otresnych tvarech,tak si prosim uvědomte,ze si obcane radeji koupi neco hezkeho od konkurence Fiesta,Peugeot a jine.U Superbu je ten zadek taky nic moc a uplne nova Octavie ma tak velke oci az je to prehnane.Ale nejste sami, mercedes E limuzina je designem taky propadak.
Stále a téměř denně jezdím v prostorné, lehké, úsporné, jednoduché a spolehlivé felicii combi.Jediná vada je že rezaví.Pánové z MB obnovte její výrobu, zlepšete antikorozní úpravu a nevymejšlejte o 3cm větší další hnus ve stylu fobie 2.
To by mně zajímalo, kde je v té felicii prostor...Zatím jsem ho tam nenašel....
Škodovku jsme si naposledy koupili v rodině před 26 lety. Od té doby používáme jiné vozy. Nějak totiž stále nevychází poměr cena/výkon/kvalita/užitná hodnota. Možná i proto, že se na domácí půdě prodávají za vyšší ceny než třeba v Austrálii.
Nejen v Austrálii, ale taky v Polsku či Německu..
.
A co jsem si tak na cestách všiml, tak co druhá Škodovka nemá v pořádku světla - vždycky minimálně jedno světlo (ať už vpředu či vzadu) nesvítí. Tak nevím, jestli je chyba na straně výrobce, nebo jestli tam češi cpou úsporné žárovky..
z monitoru,no sebevědomí mu rozhodně nechybí. A levná škodovka je další bajka na dobrou noc
Vrele doporucuju precist si knihu "V soukoli okridleneho sipu". Je to o konstrukterovi Skody Favorit a jeho otci, ktery pred valkou sefoval cele fabrice v M.B..
Favorit bylo asi jedine ceske auto, ktere ve svoji dobe v urcitych vecech strcilo do kapsy i Japonciky.
Protože jim ho namaloval ten samej talián, co kreslil Uno Bohužel oba modely mohly být ještě úspěšnější, kdyby na jejich výrobu Škodovka a Fiat použily modernější technologie, které už v té době dostupné byly a výrobní náklady by příliš nezměnily.
Hlavně že si polovina slováků vozí zadky ve škodovkách, co?
.
A jak to tam u vás vidím, tak se s nimi dokonce neradi loučíte, protože těch starých rezavých 120, Favoritů a Felicií je na slovensku více jak na šrotovišti..