Diskuze

Stotunový obr v akci: největší věda je ho ubrzdit

Stojíte vedle kola, které je větší než vy, a nestačíte se divit. Tomuhle autu nesahá žádný supersport ani po ráfky - doslova. A za volant se leze po schůdkách. K řízení takového víc než stotunového obra - přesně 109 769 kilogramů - je vám nanic i řidičák na nákladní auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

22. 10. 2009 9:51
Spotreba

Kolik to ma spotrebu ve meste / mimo mesto a na dalnici ? :-)

0 0
možnosti

Host

22. 10. 2009 13:50
Re: Spotreba

cca 50 L / 100 km

0 0
možnosti

Host

5. 10. 2009 10:34
no ideální auto do centra Prahy ....

s tímhle si těch rozvrtanejch a roztřískanejch silnic člověk ani nevšimne. Dokonce bych řekl že to bude i celkem rovnocený soupeř s tramvají. Tohle SUVčko je ideální investice pro blonďatý milenky nebo manželky... :D

0 0
možnosti

Host

5. 10. 2009 10:34
no ideální auto do centra Prahy ....

s tímhle si těch rozvrtanejch a roztřískanejch silnic člověk ani nevšimne. Dokonce bych řel že to bude i celkem rovnocený soupeř s tramvají. Tohle SUVčko je ideální investice pro blonďatý milenky nebo manželky... :D

0 0
možnosti

Karel Soják

4. 10. 2009 2:17
650 000 tun :-DDDDDD

co tohle monstrum pohání? vlastní jaderná elektrárna ukrytá pod kapotou, né :-DDDD

0 0
možnosti

Host

4. 10. 2009 14:54
Re: 650 000 tun :-DDDDDD

Karel Soják se raději omlouvá všem , co berou všechno smrtelně vážně, za to, že s e pokusil si zavtipkovat. Už jsem požádal adminy, aby tento, pro někoho,velmi nejapný vtip smazali.

0 0
možnosti

Host

2. 10. 2009 20:32
Brzdy

To brždění jste nám moc nepopsali. Jestli to náhodou nebrzdí normálně motorem :o)

0 0
možnosti

Chytracisko

12. 11. 2009 11:09
Re: Brzdy

normálně nohou, vystrčíš haxnu z okýnka

0 0
možnosti

Host

2. 10. 2009 0:31
Jasný PR článek

Jasný PR článek, těch je na idnes spousta, zbytek jim dělá křoví.

0 0
možnosti

Host

2. 10. 2009 9:11
Re: Jasný PR článek

To bych si taky myslel, kdyby to nebyl dampr. nebo si myslíš, že si to někdo koupí na zahradu? Nebo snad na stavbu? To auto je velké i pro Metrostav nebo Skansku. Skutečně si myslíš, že dovozce chce svou cílovou skupinu zákazníků oslovovat přes internetový deník? Sorry, ale potenciální zájemce v daném případě musí oslovit jinak.

0 0
možnosti

Next Apache

1. 10. 2009 9:57
diletantství

Srandovní projev neznalosti. Československo (a později jen Slovensko) vyvezlo do  SSSR a později do Ruska  cca 200 motorú o výkonu 1200 koní, které byly nazazeny ve výklapěčích (dumper) Belaz o vlastní hmotnosti 120 t a nosnosti 120 t. Spolu tedy jezdilo 240 t po povrchových dolech od jihu po sever SSSR (dost jsem se v nich povozil). I v Jakutsku. Startovatelnost motorú z Martina byla zaručena od -45 do +50 oC (samozřejmá vybavenost pro vlastí ohřev). V Belaze se vyrábí cca od roku 1985 i vozidlo so hmotnosti cca 240 t a nosnosti 240 t. Spolu je to 480 t živé váhy.

Takové vozidla vyrábí  více firem. Vedle Cat jde o Komatsu a jiné výtečníky.

To co je v Česku, je maličké autíčko.

0 0
možnosti

Next Apache

1. 10. 2009 10:01
Re: diletantství

Vypadla mi jedna nula. Těch motorú 1200 koní bylo vyvezenou více jako 2000 kusú. Tuto ojedinělou sérii velkých automobilových motorú nikdo nepřekonal a možná ani nepřekoná. Vyrábí se běžně ne ve stovkách, ale v desítkách kusú ročně. Asi světově největtší sérii dieselú jedné řady asi vyrobilo a vyvezlo ČKD Praha. Motoryú řady 310 (vrtání) vyvezli více jako 3000 kusú v lokomotivách.

0 0
možnosti

Host

29. 9. 2009 11:57
Recenze na stavební stroje

už napadlo dělat i jiné a trochu jinak (viz

http://www.etnetera.cz/etn/cz/firma/bavime_se/radio_blanka/radio_blanka_5.html

od 18.minuty):-)

0 0
možnosti

Host

28. 9. 2009 17:55
Železo?

Toto mě pobavilo: "Korba z dva centimetry tlustého železa pobere 42 kubíků nákladu." Nemělo by tam být spíš ocel?

0 0
možnosti

Honza.Z

28. 9. 2009 18:46
Re: Železo?

jo, me to taky rve usi pac mam technicky vzdelani v tomhle ohledu. Beru to tak a vam doporucuji to samy, ze ostatni sou laici a je pro ne zelezo jako ocel, nechapou rozdil a my poucene osoby musime byt shovivave :D

0 0
možnosti