Diskuze
Elektromobily podle Renaultu: baterie se nebudou dobíjet, ale vyměňovat
Děkujeme za pochopení.
Host
elektrickým automobilům patří budoucnost, zejména ve městech
řidiči jezdící denně do práce ,nenatočí v 99% víc než 60-80 km. Na to dnešní kapacity baterií bohatě stačí. Navíc karoserie vozů,jako je dvousedadlový SMART,jsou přímo ideální pro přehuštěné ulice velkoměst. Takové autíčko ,které by jezdilo za desetinu ceny ,kolik dají řidiči za benzin ,či naftu by bylo trhákem .Podpora takových Z.E. aut by se mohla promítnout i v úlevách na pojištění,městské parkování zdarma, atd. Škoda,že ŠKODA váhá a nejde do těchto perspektivnívc¨h
technologií.Konstruktérů aut jsme vždy měli dostatek, ale nyní ,když je automobilka v cizívh rukou je otázka jak je konstruční a vývojové oddělení podporováno mateřskou firmou VW.
Martin z Česka
renault Fluente je krásnou
kopií X6tky. Výborně Renaulte,zase si nám ukázal,že Francozi nejen že nevyhráli žádnou válku,oni ani pořádný auta neuměj vyrobit. Trochu odbočim,kdo si něco v dělal v Rendlovi ví jakej opruz je když se většina větších věcí musí dělat ze spodu auta-servis dražší a sám bez rampy nic neuděláš.Nevim jak na to ty chuligáni přišli
Host
Re: renault Fluente je krásnou
My můžem Francouzům jejich historii leda tak závidět, asi se v historii moc nevyznáš co? A o těch autech...nevím automobilka, která jezdí ve Formuli 1, v nedávné době vyhrála 2x šampionát a v 90 letech to byl nejúspěšnější dodavatel motorů do F1, jejichž technika byla v plno ohledech revoluční..první přišli v 70. letech s turbo motory, první použili pneumatické ventily atd atd, z této automobilky vyjely skvosty jako Clio Williams, Renautl R5 turbo, Megane R26.R který dodnes drží rekord na Nordscheife mezi auty s náhonem předních kol, tato automobilka se celosvětově velmi významně podílí na motosportu. Jen pro příklad: F1, GP2, Formule Renault, Megane Thropy cup, Clio cup a mnoho dalších. Moc se mi koncept Fluence líbí a když se podívám na nový Fluence v sériové podobě, tak s X6 má jen pramálo společného... a když sme u těch BMW, to jsou vynikající stroje a z německých aut je mám zdaleka nejraději, ale ve sporu bohužel trochu nestíhaj. Tom
Host
Kombinace pohonu
A co zatím vynahradit poměrně nedostačující kapacitu akumulatorů kombinací elektromobilu s menším spalovacím agregátem, který by akumulátory v případě potřeby dobíjel. Jistě by se snížila spotřeba paliva. -
1.) není potřeba motoru s velkým obsahem
2.) motor může běžet v optimálních otáčkách na konstatní úrovni
3.) palivo pro spal. motor je dobře dostupné
dívenka prostá
a kerej juch
za vas bude platit spotřebku? Chamradi bolčevicka? To si jako strčite na zada a deme?*
branik80
a baterka funguje vecne
ja som zvedavy ako by u renaultu riesili reklamacie ked niekto dostane nejaku staru bateriu ktora nema uz deklarovanu kapacitu a auto po 30 km zdochne. Ale predplatene by boli kilometre na plnu kapacitu.
relais
Nádherná myšlenka
Nádherná myšlenka, ta s výměnou akumulátoru. Akorát že jsem o ní četl už v "šedesátých" ve VTM nebo ABC.
Host
legrace na druhou
To bude sranda, až všechny automobilky vrhnou do vývoje elektomobilů desítky a sotvky miliard - a pak se za pět až deset let ukáže, že to byly vyhozené peníze a auta budou jezdit mnohem více ekonomicky a výkonněji na nějaký plyn, na vodík, na zcela bezolovnatou a bezCO2ovou upravenou naftu a podobně... Pak nezbude než aby se nejbohatší výrobci jako obvykle když jdouo zisky dolů spojili se zelenými a prosadili třeba elektřinu jako jediný zákonný pohon.
Host
Re: legrace na druhou
Z toho tvého úžasného vodíku, plynu, bezolovnaté nafty a podobně se dá snadno vyrobit elektřina.
Elektromobily jsou jasná budoucnost.
Host
dominantni postaveni elektriny
Hm, nedavno jsem cetl na idnesu zpravu o tom, ze Rusko ma podily v energetice po cele Evrope. Vzhledem k tomu, ze era ropy upada, muze dominantni postaveni v energetice znamenat zajimavou vyhodu :-). Asi by se dala vyplodit konspiracni teorie :-)
neurol23
nechapu
proc vsechny velke automobilky prichazeji s elektromobily s maximalnim dojezdem kolem 150km, kdyz napriklad uz dnes tesla motors vyrabi auta na elektriku s dojezdem temer 500km?
Host
Re: nechapu
Ono to asi není tak jednoduché jak to vypadá - nebo ta baterie od Tesly je velká jako psací stůl..
.
A další stránka věci je ta, zda se dá těm jejich kilometrům věřit. Když si vybíráš mobil, taky tam uvádí že baterie vydrží 340 hodin (cca 14 dní), ale pod malou hvězdičkou je dodatek, že s telefonem vlastně nikdo nic nedělal a ani v něm nebyla SIM karta, takže nepracoval s žádným signálem..
Host
Super
Je prokázané, že 95% řidičů na celém světě denně jezdí do vzdálenosti 50 Km. To by mohlo znamenat, že podobné automobily budou trhák. Na dojíždění do práce, na nákup a domů to bohatě stačí, do města ideální.
Host
Re: Super
Zjednoduseny vypocet:
Ak by Ceska republika chcela prejst na elektricky pohon aut:
Priemerne auto 200kW vykon, pocitajme ze ujde priemerne za den 1 hodinu (a to je este velmi nizky odhad). T.z. 200kWh energie = 0.2MWh. V CR je 4.5 miliona aut. Takze celkova denna spotreba energie je: 900000MWh. Temelin ma vykon 2x1000MW a za den teda vyprodukuje 48000MWh energie. Po vydeleni 900000/48000 dostavame hodnotu 18,75. Takze kazdodenna prevadzka aut v Ceskej republike spotrebuje tolko energie, ako by dokazalo vyprodukovat 19 Temelinov. Toto cislo by bolo vysoke aj v pripade ze uvazime, ze elektricke auta budu pouzivat iba ludia pre cestovanie do prace.
Jednoducho svet nema a v dohladnej dobe ani nebude mat dost elektrickej energie, aby si mohol dovolit jazdit na elektricke auta.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!