Diskuze
Automobilkám se daří snižovat emise, jen Škodě ne
Děkujeme za pochopení.
Mak1
Doufám, že v Bruselu někoho kompetentního
napadne zakázat šampaňské - jednak je člověku po vypití flašky hrozný horko a pak těch bublinek ....
Homer _ 1
CO2 jako takové není ten hlavní problém.
Problémem je CO2 bilance. Miliony tun uhlíku vázaném v ropě se spalováním mění na (kromě jiného) CO2 a postupným spalováním ropy stěhujeme ropný uhlík do atmosféry, kde stoupá jeho procentuální podíl.
Kdyby existoval energeticky vyrovnaný způsob výroby paliv, už by nás množství CO2 tolik nezajímalo. Kolik by se třeba rostlinnou fotosyntézou sebralo z atmosféry CO2, tolik by se zase spálením rostlinného paliva vrátilo zpět. Svým způsobem by to byl uzavřený koloběh. Pak by nám do určité míry mohlo být jedno kolik auto žere a kolik CO2 vypustí.
Mak1
Re: CO2 jako takové není ten hlavní problém.
No - on ani bez člověka není koloběh CO2 vybylancovaný. A třeba to je tak správné, protože když se rovnováha rozhodí do takové míry, že dojde k celosvětové katastrofě, tak se evoluce posune k novým formám
Host
Místo nahánění CO2
bych tlačil na snížení dB. Hlučnost dnešních "traktorů" mě štve mnohem více.
stratus
je mi to jedno...
Znizovanie CO2 mi je lahostajne a ukradnute, pre mna je dolezite, aby to co najmenej zralo, vydrzalo co najdlhsie a servisne naklady neboli moc vysoke... znie to asi dost egoisticky, ale ekologia sa akosi podla mna stale pocha len tam, kde to niekomu obcas vyhovuje a hlavne je to akosi teraz moderne, vsetko aby bolo ECO a BIO...
Host
Re: je mi to jedno...
ale nemalo, lebo vypustanie CO2 je priamoumerne so spotrebou paliva.
Host
Nizsi CO2
Chapu kroky Skody. Vuz s nizsim CO2 bude za priplatek. Urcite testovali jen zakladni verzi, kde je priprava na nizsi CO2 :)
Host
Re: Nizsi CO2
Bingo,konečně na to někdo přišelpříplatek stokrát jinak a na vše jak je u škody zvykem.
Host
Bububu, ja jsem CO2 a zeru deti
Abysme se jednou z toho C02 vsichni neposrali. To vazne lidem prijde normalni, ze se sledujou emise plynu, kterej je v kazdy sodovce a nikdo se nedozvi, kolik gramu sazi a popilku poletuje za kdejakym turbodehtem? Svet by zaslouzil pres drzku.
MIR80
Audi RS6
deset valcu... 5 litru... 580 koni... 0-100 za 4,6 sec.
A co ekologie ? Vem to das...
RobertDavid
Tohle fakt miluju
Pořád samé CO2, kdyby se radši zaměřili na to co opravdu s tech aut lítá. Díky týhle takzavný ekologii, jezdí po městech obrovský množsví aut za které kdybyste se postavili po rozjezdu tak se udusíte. Ale hlavně že to je diesel z kterého náhodou jde menší množství jednoho z mnoha prvků CO2. Třeba bychom mohli zakázat i sport a jakoukoli namáhavější činnost kdy člověk více dýchá a vyfukuje CO2. Kdyby se zase lidi radši probudili a kupování dieslovejch aut radši přenechali těm kdo najezdí opravdu velkou porci kilometrů a převážně mimo město. Do měst bych diesly uplně zakázal, kdo to má pořád čichat.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu (1+1 34 m2), ul. V Pitkovičkách, Praha - Pitkovice
V Pitkovičkách, Praha 10 - Pitkovice
4 250 000 Kč