Diskuze
Podoba příští generace Volkswagenu Golf odhalena na firemním videu
Děkujeme za pochopení.
ET_demokrat
vkus trhu
Nevím, co je na tom. V podstatě nic zvláštního. I ten hliněný model odpovídá tomu, co jsem četl a viděl už dřív.
V roce 1994 jsem koupil Mazdu 626, která měla porcelánovou glazúru (perleťový lak jako finiš) a na u dobu příliš moderní tvary. V Německu, v rozhodujícím trhu Evropy, moc nešla. Byla příliš moderní, předběhla dobu. Přišly 2 či 3 konzervativní modely, než Mazda přišla s novou "šestkou" (dnes asi už druhá).
masoreti
co se divíte?
překvapuje mě, že mnozí diskutéři, navážející se do vw, stále nechápou, že prodeje dělá této firmě úplně něco jiného než ultramoderní design. sázka na klasiku, to je výhra. ať už začnete u obleků, elektroniky a skončíte u aut, je to klasika, co vydělává peníze. zákazníci vw si kupují něco, co už měli, co důvěrně znají, s čím se nemusí znovu seznamovat. jen je to posunuté v technice, ale kabát zůstává. dokonce i jméno. z kadetta je astra, z escorta focus, z corolly auris? (ani si to nepamatuji), ale golf tu bude furt i s rekordními prodeji. myslíte, že by golf nemohl vypadat jako civic nebo megane. klidně mohl, ale ztratil by zákazníky. tak se s podobou golfa smiřte.
hnusil
Re: co se divíte?
tohle je uder na hlavicku, ale je to opak toho, co si mysli manazeri
Pan Navratil
Mno,
přední masky agresivní - a pak se divme, že lidi jezdí jako dobytek.
Host
Divadlo
Hadam ze 75% tehlech uniku je divadlo. Zbytek informace z enziazmu nadsencu kteri vyrazeji lovit prototipy i treba za polarni kruh a automobilky je nechaji casto jim to nadherne naaranzuji. Rika se tomu viralni reklama. Jen male procento je opravdu prumyslova spionaz. Hlavne neplynou z toho zadne konkurencni vyhody. To bymuseli se dostat k uplne jinym informacem.
Jen divadilko pro to zaujmov kupce driv nez to auto bude hotove , proste navnadit aby pockal a nekoupil konkurenci.
Podle mne to je jen z mnoha projevu ze celosvetove nevedi automobilky jak dal , tak zkousej.
Host
Zklamani
No pokud to je opravdu Golf VII tak deignerska a invencni impotence koncernu VW pokracuje
Host
Re: Zklamani
A cos čekal,golf si musí zachovat německou strohost,kdyby to mělo kudrlinky jak megan už by to museli pojmenovat jinak.
Host
tak ono je v podstatě jedno
jestli to byl záměr nebo náhoda, píšete o tom tak jako tak
Host
Re: tak ono je v podstatě jedno
A o to jde,mluvit a psát o značce,i když není o čem
Carmel Tel
genialne napisana pravda
W trochu žije z podstaty a nemá žádný nový nápady, šetřej kde se dá a jen opakujou variace na starý témata. Nějakou dobu to ještě asi půjde, ale pak je trh krutě potrestá - už teď zaspali dobu s motory, přijít s common railem 10 let po jejich uvedení na trh ... no nevím. Ale je mi to jedno, jezdit v tom nechci, design, kterej nenadchne, ale neurazí, není můj šálek kávy.
sorry za copy ale daj si to patentovat, wvw
Host
Re: genialne napisana pravda
nepripada mi, ze tim ze prisli s CR az ted by jim nejak uskodilo
vw naopak rozhybalo benzinovy turbomotory
az pote co vw zacalo davat do aut 1.4tsi se ostatni automobilky zacali opicit
do ty doby bezny auto vpodstate nemelo turbobenzin (samozrejme zas az na vw a jeji 1.8 turbo benzin starej vic jak 10 roku)
Will83
Stačí napsat Golf VII a máte lepší obrázky.......jakýpak odhalení.....
Host
Re: Golf
Řekl bych spíš stejný a stejný. Jako by soudruzi v NSR neměli designéra. Poslední verze má jen trochu jiný světla, tohle bude fakt díra do světa - bude nová celá maska a trochu sešikmený sklo. Mám pocit, že VW trochu žije z podstaty a nemá žádný nový nápady, šetřej kde se dá a jen opakujou variace na starý témata. Nějakou dobu to ještě asi půjde, ale pak je trh krutě potrestá - už teď zaspali dobu s motory, přijít s common railem 10 let po jejich uvedení na trh ... no nevím. Ale je mi to jedno, jezdit v tom nechci, design, kterej nenadchne, ale neurazí, není můj šálek kávy.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.