- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten kdo rika, ze auto na benzin, nebo naftu je vpodstate stejne co se tyka skodlivosti, tak zapominaji jeste na hluk.
Vybusny motory kolik delaji ve mestech randalu, kdyby jen polovina aut jezdila na elektriku tak clovek se vubec nemusi bat bydlet blizko hlavni silnice.
dnes to je tak, ze kdyz jde clovek po ulici tak neslysi ani vlastniho slova.
TICHO - to bych dal jako hlavní přednost elektromobilů, traktor od VW poznám přes zavřené okno aniž bych ho viděl
Souhlasím,že mají budoucnost.Alespon nás Rusko a arabské země při poklesu poptávky po jejich ropě nebudou tak moct vydírat.A evropské automobilky budou mít víc práce pro své místní zaměstnance.
Tak rychle to nepůjde,loby naftařů je mocná. Aby to nevypadalo tak okatě jsou prezentovány modely,které se seriovky nemohou dočkat.
A co je na dobíjecím elektromobilu ekologického,když se elektřina vyrábí v Evropě většinou v uhelných elektrárnách
Treba to, ze ta uhelna elektrarna ma v prepoctu na kW mnohem nizsi emise, nez auto, ktere ma velmi mezernou ucinnost a hlavne nepracuje porad v idealnich otackach (coz dela treba spalovaci motor, ktery u hybridu nabiji baterie). Nehlede na to, ze nikde neni psano, ze uhelna elektrarna bude muset cmoudit dalsich X0let. Je spousta alternativnich cest, jak vyrobit elektrinu. Ropu zatim nikdo vyrabet neumi. Na tom neni co nechapat
V abicku psali v roce 1986 ze na prelomu tisicileti uz budou jezdit pouze elektromobily. No, je pravda ze v mojem Mondeu 2,2 tdci je elektriky docela dost :-)))
ps: Abicko jsem nasel, kdyz jsem pred tydnem vyhazoval stary kramy ze sklepa :)