- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
clanek jsem necetl, jen jsem rolnul stranku, vidim tabulku se spotrebou a cist uz ani nechci. - tezkej PR. Predpokladam, ze spotreba je uvedena v litrech odpadni vody v praze a nejedna se o benzin - ani bych se nedivil. 1.8 TSI za 7,3 kombinovane - ty voe, to jako myslite vazne?
Zapoj prosímtě to co se ti vyklá na krčku a pak to zkus znovu. Spotřeba se udává dle laboratorních měření u všechn automobielk, to že je v reálném provozu někde jinde ví každý jedinec s IQ nad 50..
potesila vas spotreba 7,5 litru? s timto motorem? tak to s tim jezdite jak nemeckej duchodce do Lidlu. tehle motor pri bezne jizde jezdi za 8 litru, pri sviznejsi jizde kolem 9. tohle mohu zodpovedne podepsat , po 17tkm v superbu s timto motorem a DSG.
ale to neni kritika, motor je vyborny a DSG je k nemu idealni kombinace ja sem spokojen. jen by to chtelo trosku soudnosti, trosku ho vyzkouset a neopisovat jen firemni materialy..
ale dá si je v autě do přihrádky... co za idiota psalo tenhle článek ?
že tu diskutují věšinou 20 letí řidiči jako majitelé stejně starých favoritů.
Co to je za "ýDěstvar" Kdyby tam stálo "benzinové turbo" nebo benzinový s přeplňováním, ale tedy turbobenzinový motor slyšim poprvé....
Je to konstrukce totožná s turbodieselem.
Ten nejpodstatnější rozdíl mezi Passatem a Superbem autor jaksi nezmiňuje: u Passatu je mainstreamový motor 2.0 TDI 103kW s common railem, zatímco u Superbu ještě s PD.
Autorem vychvalovaný turbobenzín bude stejně v menšině, základní dvoulitr diesel bude jasnou volbou pro firmy jako dosud.
Takže generační rozdíl v obou dvoulitrech bude hrát roli ve prospěch passatu, a ne že ne. Je to zjevný marketingový úmysl.