Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chystá se nový Velorex. Představí se příští rok

"Ten neublíží, ten leští." Slavná věta z filmu Vrchní, prchni! bude možná brzy znovu aktuální. Na severu Moravy se chystá znovuoživení této české legendy, zjistil týdeník České Motocyklové Noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

AAAALE TO UŽ JSME VIDĚLI SPORTOVNÍ VARIANTU

Už dáááávno je nasvětě sportovnější verze:-)

halbot.haluze.sk;query=velorexR^R^R^

RvRvRv

0/0
7.12.2009 11:26

Host

To už žádný hadrák nebude.

Stejně jako fóbie nebude nikdy autem, i kdyby měla motor 170 koní.

0/0
26.11.2009 23:23

Host

Re: To už žádný hadrák nebude.

tak jako newtrabant nikdy nebude "trabi"

předpokládám že to bude taková ta tříkolka co se sama sklápí do zatáček jako motocykl...

0/0
6.12.2009 10:30

Franta 1

Do stejný vody dvakrát nevstoupíš

Kouzlo hadráku bylo v tom,že jen samotná jízda bylo dobrodružství,moc to nebrzdilo a udržet to na silnici bylo dost velký umění.Tachometr ukazoval 120km/hod. a rychlost byla asi 60km/hod. V zimě v tom byla větší zima než venku.Hodně lidí se na tom naučilo provádět opravy kdekoli na silnici,když nespadl řetěz,tak zlobil motor,nejlepší byla elektrika,motor se věčně "hádal" a nedej bože trefit zajíce nebo bažanta,to bylo ve vnitř takovej nepořádek a muselo se k sedláři na opravu kasle.A právě tím,že se všechno vylepší,motorem počínaje,přes brzdy až po povrchovou úpravu,tak už to nikdy HADRÁK nebude.

0/0
2.11.2009 21:45

Host

Já myslel

že Fábia III je plánovaná na rok 2012 8-o

0/0
29.10.2009 21:06

Host

Dopadne jako Pionýr z Opavy

Ten si také nechali koumáci vyrobit v Číně už před několika léty s cenou  přes 20 tis. Kč. Už jste nějaký viděli na silnici ? Bydlím relat. do 60 km od prodejny v Opavě a zatím jsem na silnici nepotkal ani jeden.Rv

0/0
29.10.2009 9:52

pescatore

Re: Dopadne jako Pionýr z Opavy

jestli se nepletu, tak jsou to ti samí koumáci a je pravda, že ač motorkář, tak ty nové pionýry vidím jenom ve výlohách a občas narazím na nějakou inzerci. Takže velký třesk se nekonal a myslím, že na nového hadráka taky není nikdo zvědavej.Rv

0/0
25.11.2009 21:29

ET_demokrat

smysl to bude mít jen tehdy

když to bude tak placatý, že to bude podjíždět auta.;-D

0/0
24.10.2009 19:00

Host

Cpát do hadráku takovej motor je nesmysl

je zbytečně velkej a je to jenom sériovej kousek, lepší by bylo, kdyby tam dali nějaký RC 250cc s tunningem. Ovšem chápu, že s těma gumama, co jsou na obrázcích, fakt potřebujou alespoň litrovej motor, aby to vůbec jelo. Moje předbžné hodnocení - sračka na efekt, pro zbohatlíky

0/0
24.10.2009 14:00

Ranov

Re: Cpát do hadráku takovej motor je nesmysl

Proto se děláR^!!Normálnímu člověku-vstup zakázán!!A navíc...motor Jawa 660??Co to je?Stejně to bude koncepce Honda,či jiný "východní" výrobce.České na tom bude jen to "Jawa" ;-D

0/0
10.11.2009 9:31

Host

Něco jako T-REX

Když to bude něco podobného jak ten kanadský "plagiát Velorexu" s motorem Kawasaki 1200 ,tak snaha výrobce by určitě nebyla marná.

0/0
19.10.2009 13:09

Host

Re: Něco jako T-REX

Myslis, ze jenom proto, ze to ma tri kola je to "plagiat"???? Kazdy auto je tedy potom plagiat toho uplne prvniho???? Ty jsi ale trouba:-/

0/0
2.11.2009 13:55

Libra

Asi tak

Jestli to zase bude 3kolka, pak aby staří hlemýždi včas předali zkušenostem mladým hlemýžďům kam se mají postavit, když uvidí 2 světla přijíždějících aut, jinak to zase bude pěkný masakr ;-D

0/0
18.10.2009 17:53

Host

bezpečnost

Múže to být pěkné retro, problém ale nastane, když vás při poklidné vyjížďce krajinou sejme vyholené ovádko v Passatu f TDI ...

0/0
17.10.2009 10:18

iuos

hmm

to se ti může stát i když půjdeš pěšky, na kole, na motorce...

0/0
17.10.2009 17:08

time5

Re: hmm

Mám s tříkolkou najeto hodně přes 100 tisíc a jak říkaj všichni, který jsem někdy svezl - ten svět z toho hadráka vypadá úplně jinak - s iuosem plně souhlasím, to je život....

0/0
17.10.2009 23:28

Host

:-(

Achjo, vždyť Velorex není o třech kolech, není ani o hadrách, Velorex je o něčem jiném co z toho auta sálá.... A já se obávám že to dopadne jako s Broukem nebo Fiátkem 500.... Jen laciný pokus namastit si na tom kapsu, ale duše tam už žádná nebude... A co hůř, v očích to degraduje i původní modely s duší...

0/0
17.10.2009 9:40

Host

Re: :-(

....přesně tak :-/

0/0
17.10.2009 10:22

Host

Jestli vše bude MADE IN CZECHREPUBLIC

Tak ten hdraplán můžeme po zakoupení hned vyhodit ;-D[>-]Rv

0/0
17.10.2009 8:37

Host

Re: Jestli vše bude MADE IN CZECHREPUBLIC

ty jsi docela blbeček, že ???

0/0
17.10.2009 9:04

Host

Re: Jestli vše bude MADE IN CZECHREPUBLIC

jestli v zaměstnání něco vyrábíš, asi výsledek tvý práce stojí za prd a ty se s tím ještě chlubíš na netu, no, jsi tak upřímnej nebo úplně pitomej?;-D[>-]R^

0/0
17.10.2009 22:27

Host

A kolik pak

asi získá hvězdiček v crash testu?

0/0
16.10.2009 23:39

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

Re: A kolik pak

Z hlediska řidiče žádnou , z hlediska VZP pět R^

0/0
17.10.2009 8:38

Host

A môžete začať

pripravovať 2 diel Vrchní , prchni!!!;-D;-D

0/0
16.10.2009 21:05

Host

made in Czech Republic?

Vše na vozidle bude "made in Czech Republic", akorát motor bude Honda? To ale znamená, že skoro celý Velorex bude japonský a karoserii ušijou v Jitexu ;-)

0/0
16.10.2009 18:49

Host

Re: made in Czech Republic?

houbeles, ušijou to číňani a v jitexu to jenom vybalí z krabice ;-)

0/0
16.10.2009 22:25

iuos

hmm

proč tu žbrbláte nad cenou, když si můžete koupit původního hadraplána pod sto? Stejně jako naříkání u novýho trabiho - retro by chtěl kdekdo, ale v originálu by se styděli jezdit ;-D;-D

0/0
16.10.2009 18:25

smajlik :)

Re: hmm

No, pod sto, ale v jakém stavu :-P

0/0
16.10.2009 18:44

Host

Re: hmm

Havarijním

                    Jirka

0/0
16.10.2009 18:50

smajlik :)

Re: hmm

No úplně havarijním zase ne, ale říkejme tomu třeba dobrý polotovar...

Proto jsem to k tomu taky poznamenal ;-)

0/0
16.10.2009 18:53

Host

Re: hmm

Proč bych si kupoval repliku když mi stojí v garáži dva originální Velorexi;-D;-D;-D ale to je srdeční záležitost a kdo se v tom nesvezl tak neví o čem tady píši R^R^

                                                          Jirka

0/0
16.10.2009 18:48

Host

Re: hmm

"Velorexi"??? - no, je vidět, že opravdu nevíš, o čem píšeš, poněvadž ani neumíš česky. ;-D;-D;-D Základka ti nevyšla, co? ;-D

0/0
17.10.2009 15:36

Host

Re: hmm

Rýpal co já maloval ty kosočtverce na lavice já měl jiné zájmy

                                                    ;-D

0/0
17.10.2009 20:19

Host

:-) ... fandím

 fandím všem firmám, jejichž majitelé jsou češi ...

0/0
16.10.2009 17:47

Host

Re: :-) ... fandím

Ja spis fandim tem majitelum....protoze jsou v cesku;-)

0/0
2.11.2009 13:57

Host

Parada

Suuuuuuppppppppeeeeeeeerrrrrr...... velice fandim.

0/0
16.10.2009 16:52

Host

Trebeach

No stejně to bude zase jen pro zbohatlíky, pro obyčejný lidi bude jen fotka. Jde jim jen o prachy, ne o Velorex.

Vykradou to jako Jawu, budou stavět na známém jménu, ale s původním hadrákem to bude mít společnej akorát nápis a tři kola.

0/0
16.10.2009 16:46

Host

Re: Trebeach

Frustráte, kdybys jim radši fandil a nebo šetřil...

0/0
16.10.2009 16:55

Host

Re: Trebeach

Já bych fandil, daleko dřív než tady někdo sesmolil ten článek. Ale po tom co jsem přečetl to bude pro horních 10 000 v americe.

S lidovým vozítkem je amen, lepší je přece dělat drahý kousky a ne levný pro moc lidí.  Jen některé automobilky to chápou a dělají levný malý auta. Podřídit celej vývoj tomu že prodám ročně 10ks je k prdu.

www.motorkari.cz;fid=34

0/0
16.10.2009 17:01

Host

Re: Trebeach

Ona je to stejně byla,  tedy ten originál Velorx,  spíš je taková uřvaná nepohodlná motokára, každej výmol v silnici byl hodně cítit.  Kdo jste v tom někdy jel, musíte přiznat, že pohodlný to rozhodně nebylo, síš je taková frajeřinka. Lepší, než jít pěšky ale daleko horší, než se svézt čímkoliv jiným.

Jestli chtěj vyrábět jen 10ks na koleně ročně, tak to stejně nikdo v ČR nekoupí, jak to bude nepřiměřeně drahý.

0/0
16.10.2009 17:07

Host

Re: Trebeach

Poslední "hadrák" měl -pokud se nemýlím- kola čtyři ...

0/0
16.10.2009 17:47

Host

Re: Trebeach

máš pravdu, jednoho z těch čtyřkolých mám doma rok 1975

0/0
16.10.2009 17:49

vrchni

Neco pro me!

(viz muj nick) ;-D

0/0
16.10.2009 15:29

Host

jestli to bude stejně povedený, jako ten jejich fichtl

tak R^

0/0
16.10.2009 14:50

Host

.

A co je s tou retro Tatrou? Kolem ankety nadelali velke halo.

0/0
16.10.2009 14:23

performer2

já teda nevím, ale s takovým výkonem...

.... by to snad už mělo mít i něco jako systém aktivního naklánění do zatáček.... Pochybuju ovšem, že to bude na takové technické úrovni ...

0/0
16.10.2009 14:21

nnyky

Jakou skupinu ŘP musela (musí) být na Velorex?

A nebo B ?

0/0
16.10.2009 14:01

send1

Re: Jakou skupinu ŘP musela (musí) být na Velorex?

0/0
16.10.2009 14:15

nnyky

Re: Jakou skupinu ŘP musela (musí) být na Velorex?

B? Se ptám, protože alespoň dříve bylo u A napsáno něco ve smyslu, že platí pro motocykly a motorová vozidla do hmotnosti 400 kg

0/0
16.10.2009 14:23

Ghost47

Re: Jakou skupinu ŘP musela (musí) být na Velorex?

Áčko je už jen na motorky, na velorex nebo čtyřkolku je teď potřeba B1.

0/0
16.10.2009 14:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.