Diskuze
Český vynález: nafukovací dětská autosedačka
Děkujeme za pochopení.
Host
.....
kdo nemá rád své dítě tak v tomhle ho jednoduše popraví.....
Host
Čte toto někdo z Gumotexu???!!!
Už tu bylo dost zmínek o ukradení vynálezu, neměl by se k tomu Gumotex vyjádřit?
Zuzana.
Re: Čte toto někdo z Gumotexu???!!!
taky byly zmínky o propadlém patentu...
Host
Nafukovací autosedačka????????????
?????? Kde to má zpevnění zad???...pokud vím vzduch je stlačitelný a to v podstatě absolutně.... Víte někdo jaké síly působí při nárazu?. To dítě to zmuchlá i ze sedačkou do bezpečnostního pásu, takovým způsobem, který hybnost zrovna vymyslí (směr nárazu a poddobně). Tahle sedačka je tak maximálně na pláž....je to holý nesmysl....
Host
Re: Nafukovací autosedačka????????????
a kde to má vlastní bezpečností pás je dboubodový? tříbodový?....odpovím vám sám ....ani jedno bodový, protože bezpečnostní pás se nepřidělává na nafukovací gumu ale na pevné části (u auta např. železný rám sedačky nebo karosérie). Držák bezp.pásu je 5mm silný železný profil...
Host
iReklama
A opět tu máme neplacenou ( nebo ne? ) reklamu pro vybraného známého někoho z redakce iPlesku..........
Host
konina
toto je asi taký vynález,ako pred časom publikovaný Erectus Bike.Sedačka by mala poskytovať ochranu dieťaťu a nie ju nejakým pofiderným spôsobom nahrádzať.To bude treba nosiť v aute aj kompresorík na nafúkanie,nie je ani aspoň trošku anatomicky tvarovaná .Ak má nahrádzať podsedák pre vačšie deti,to už by radšej mohla byť gélová.
Host
Re: konina
Sedačka nic "nenahrazuje", protože jejím cílem je zvednout dítě do takové výšky, aby ho pásy při nárazu neuškrtily. A je v zásadě jedno, jestli v okamžiku havárie dítě sedí na kusu polystyrenu nebo na nafukovacím polštáři. Pro toho, kdo cestuje s dítětem jen párkrát do roka, mi to přijde jako velmi dobré řešení.
Pokud by sedačka měla být gelová, pak už klidně může mít pevnou konstrukci a klasické čalounění. Hlavní výhodou té nafukovací je právě její možnost "uklidit" ji do minimálního objemu.
V článku píšou, že se dá snadno nafouknout ústy, čemuž klidně věřím - vždyť to není žádný několikametrový člun, aby při tom člověk vyplivl plíce. Ale i tak: Většina z nás v autě vozí nějakou pumpu na dofukování kol. Ta by snad mohla stačit, ne?
tmf
k čemu?
v autě mám normální a v půjčovně zatím vždy nabídli auto i se sedačkou.
Host
Re: k čemu?
K tomu aby ses zamyslel nad tim jakou jsi napsal blbost.
Host
Kdo to vlastně vynalezl?
Někdo tu tvrdil, že jeden měl patent, a zadal Gumotexu výrobu prototypu, který byl odmítnut jako nevyrobitelný. Po čase, kdy patent propadl,se výroba rozjela.
Je to tak?
Kdo je vlastně konstruktér?
Je to běžná praxe, vykrádat nápady?
Homer1
Jedinou otázkou zůstává,
jak dlouho to šikmookejm potrvá tenhle nápad ukrást.
Můj odhad je, že do vános první dodávky ještě stihnou... Holt žlutá velmoc...
Host
k čemu slouží
Asi nikdo z vás neví k čemu má tato sedačka sloužit. Tak za prvé tu sedačku kterou vy myslíte skořepinovou, tak ta je pro malé děti. Tu to nenahrazuje, ale pro střední dětský věk, kdy pásy by při upnutí byly vysoko a neplniliy by svou funkci.Ta sedačka zvedne dítě výše a pásy pracují tak jako u dospělého. Žádnou jinou ochranu neplní. Vy také nemáte nic jiného kolem sebe v autě. Nepleťe si pro koho to je, pro každou věkovou kategorii dítěte je jiná sedačka. Malé děti skořepiny, větší podsedák nebo tuto nafukovací sedačku.
Host
Re: k čemu slouží
Tak na to to je, já jsem to před tím nepochopil. Tak na ty větší děti by to stačit mělo.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...