Diskuze
Roomster za milion jezdí na baterky, k mání bude příští rok
Děkujeme za pochopení.
Host
století ropy
Mě osobně se takové nápady líbí. Bohužel je dnes velice obtížné sehnat klientelu pro takový produkt. Ať už v soukromém sektoru nebo třeba firemním či města/obce (MHD, pošta, atd...).
Ptám se proč u nás musí být všechno s velkou slávou presentováno jako obrovský průlom a pokrok, když ve světě už spousta takových projektů zdárně běží již několik let? Odpověď je, že jsme a chceme být sto let za opicemi. Komunismus se na myslích lidí nenávratně podepsal. Kde jsou ty časy prvorepublikového technologického náskoku oproti zahraničí :-/
Když jsem přede 2 roky obcházel finanční společnosti se žádostí o úvěr na obdobný projekt, koukali na mě jako když jsem spadl z Marsu. Pravděpodobně je tím největším důvodem ona hloupost a lobby,
Jak jsem již psal níže, šel bych sice trochu jinou cestou - vlastní karosérie a místo baterií palivový článek, ale jinak je to podle mne ten správný směr.
Jinak takovéhle diskuse se vedli ve století páry, a kdo má dnes pod kapotou parní stroj :-D
Host
Re: století ropy
Presentuje se to bombasticky,s velkou slávou jako průlom a pokrok jen proto,aby se nějak zdůvodnila ta šílená cena
barbudo
Zajímavé je, že ti objevitelé ...
... píší o elektromotoru, nikoli o elektromotorech. Působí to tedy dojmem, že ta sranda má převodovku a diferák ...
... mimochodem, u žádného ze svých výtvorů neuvádějí hmotnost a elektromagnetické parametry ...
Host
Re: Zajímavé je, že ti objevitelé ...
Samozřejmě, že je pouze vyměněn spalovací motor za elektromotor. Veškerá převodová soustava tam zůstává původní, tudíž i výkonové ztráty.
Takovéhle přestavby sice provádí v České republice několik firem (za jinou cenu a karoserie dle vlastního vkusu). Ovšem pouze tato spolešnost má mediální masáž obyvatelstva :-)
Host
Hloupost světu vládne
Nechápu proč tu pořád rozebíráte takové hlouposti.
Je to drahé protože komponenty se nevyrábějí ve velkých objemech.
Uvědomte si prosím také, že elektromobily mají návrat po více než 100 letech, kdy na nich nikdo nic nezdokonaloval. Jediná vyjímka byli třeba v GB, kde je někde v 60 tých letech hojně využívali pro rozvozy mléka a pošty.
Dneska v zemích EU na pohyb po městě potřebujete speciální známku z STK, aby jim tam diesly nenechávali saze, atd. Za 20 let vývoje, zkušeností a hlavně velkoobjemové výroby to bude cenově o něčem jiném. Je to tedy o tom, že ekologii si můžou dovolit jen ekonomicky silní a jen díky jejich zájmu a nadšení se může něco změnit. Proč Vy rejpalové nezkusíte samy něco takového? Kritizovat je velice snadné.
BTW to že nám do benzínu přidávají řepku taky nikoho netrápí. A přitom výroba tohoto "aditiva" je dražší než samotný benzín (už jen kombajn spotřebuje více nafty, než kolik se ušetrí na tom slavném produktu. Z toho vyplývá dražší a nekvalitnější benzín/nafta
barbudo
Re: Hloupost světu vládne
... a co šlapací letadlo, nepustíte se do vývoje?
hnusil
Cechysmus
Klasicky cechysmus - nesmyslne auto, samo o sobe uz predrazene, je vybaveno clanky, ktere kdekoli jinde s montazi a homologaci stoji o temer polovinu mene. Ale nevadi, kdyz hloupy cesky zakaznik zaplati.
Host
Re: Cechysmus
Bože, tak tupý příspěvek jsem tady nečekal.
Typicky čechismus je tvůj přispěvek - pohrdaní prací, výzkumu, nadšením nějaké skupiny odborníků. Absolutně nevíš, která bije, proč to je tak drahé (je to samozřejmě drahé a je hloupost to teď kupovat), ale nikdo tě k tomu nenutí, jen se obohatila nabídka na trhu.
Pohrdáš něčím a odsuzuješ něco, co jsi viděl na obrázku a přečetl jen titulek článku. Jsi se vším rychle hotov, všemu rozumíš, takový boreczech. Takové lidi jako ty, je třeba KOPAT do řiti a to denodenně, aby se probrali a sami začali něco dělat, jinak tenhle národ půjde kompletně do kytek. Sám bych ti dal přes držku za tvou tupost.
Host
trivalce
nevim co porad mate proti tem trivalcum.... ja mam v aute dva takovy spojeny do V - super vykon a zvuk paradni
waydham
ha ha ha
Roomstar na elektriku ,podané objednávky ,příští rok se ozvou firmy.Tam se asi někdo pokakal.
Host
a je to zase tady
Další škoda novinka která u nás bude nejdražší ze všech zemí kde škoda prodává.Roomster jako šílené auto dostane baterky za příplatek o 50% víc než ve Švédsku ,Norsku.Rusku,Německu,Francii,Madarsku,Mexiku,Madagaskaru.Severním polu,
Extra Šnek
"roomster za milion"
To opravdu ne, diky To ať si páni škodovácký strčí do chřtánu i s baterkama
Host
Re: "roomster za milion"
Taky si dokážu představit za tuto částku jiné auto,ale chápu,že vývoj tuto firmu něco stál.Jinak by mně zajímalo co s tím mají škodováci společného,v článku sem na to nikde nenarazil.Buď víš něco víc anebo se ztrapňuješ.
Schirach
úlet zvaný Roomster
Roomster byl největší novodobý úlet Škodovky, prodejní čísla jsou oproti plánům katastrofální. Dnes se jeví jako téměř neprodejný i za částku cca 250 t za tříválec. Je jen otázkou času, kdy se potichu přestane vyrábět!
Host
Re: úlet zvaný Roomster
Roomster je s počtem 2959 prodaných aut za 1-9/2009 sedmým nejprodávanějším vozem na trhu. Před ním je jen octavia, fabia, fusion, ceed, megane a clio. Myslím, že se nemá za co stydět. To jsou tady jiní průšviháři, kteří se přestali vyrábět, např. Seat Toledo a Peugeot 1008.
Host
"roomster za milion"
To opravdu ne, diky To ať si páni škodovácký strčí do chřtánu i s baterkama
Host
Re: "roomster za milion"
To jste nepochopil. Škoda Auto s tou přestavbou nemá nic společného. Soukromá firma koupí roomstera, vyndá z něj motor s managementem a namontuje elektropohon se svým managementem. K pořizovací ceně se připočte cena individuální přestavby. Nejedná se ani o sériovou výrobu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.