- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě osobně se takové nápady líbí. Bohužel je dnes velice obtížné sehnat klientelu pro takový produkt. Ať už v soukromém sektoru nebo třeba firemním či města/obce (MHD, pošta, atd...).
Ptám se proč u nás musí být všechno s velkou slávou presentováno jako obrovský průlom a pokrok, když ve světě už spousta takových projektů zdárně běží již několik let? Odpověď je, že jsme a chceme být sto let za opicemi. Komunismus se na myslích lidí nenávratně podepsal. Kde jsou ty časy prvorepublikového technologického náskoku oproti zahraničí :-/
Když jsem přede 2 roky obcházel finanční společnosti se žádostí o úvěr na obdobný projekt, koukali na mě jako když jsem spadl z Marsu. Pravděpodobně je tím největším důvodem ona hloupost a lobby,
Jak jsem již psal níže, šel bych sice trochu jinou cestou - vlastní karosérie a místo baterií palivový článek, ale jinak je to podle mne ten správný směr.
Jinak takovéhle diskuse se vedli ve století páry, a kdo má dnes pod kapotou parní stroj :-D
Presentuje se to bombasticky,s velkou slávou jako průlom a pokrok jen proto,aby se nějak zdůvodnila ta šílená cena
... píší o elektromotoru, nikoli o elektromotorech. Působí to tedy dojmem, že ta sranda má převodovku a diferák ...
... mimochodem, u žádného ze svých výtvorů neuvádějí hmotnost a elektromagnetické parametry ...
Samozřejmě, že je pouze vyměněn spalovací motor za elektromotor. Veškerá převodová soustava tam zůstává původní, tudíž i výkonové ztráty.
Takovéhle přestavby sice provádí v České republice několik firem (za jinou cenu a karoserie dle vlastního vkusu). Ovšem pouze tato spolešnost má mediální masáž obyvatelstva :-)
Nechápu proč tu pořád rozebíráte takové hlouposti.
Je to drahé protože komponenty se nevyrábějí ve velkých objemech.
Uvědomte si prosím také, že elektromobily mají návrat po více než 100 letech, kdy na nich nikdo nic nezdokonaloval. Jediná vyjímka byli třeba v GB, kde je někde v 60 tých letech hojně využívali pro rozvozy mléka a pošty.
Dneska v zemích EU na pohyb po městě potřebujete speciální známku z STK, aby jim tam diesly nenechávali saze, atd. Za 20 let vývoje, zkušeností a hlavně velkoobjemové výroby to bude cenově o něčem jiném. Je to tedy o tom, že ekologii si můžou dovolit jen ekonomicky silní a jen díky jejich zájmu a nadšení se může něco změnit. Proč Vy rejpalové nezkusíte samy něco takového? Kritizovat je velice snadné.
BTW to že nám do benzínu přidávají řepku taky nikoho netrápí. A přitom výroba tohoto "aditiva" je dražší než samotný benzín (už jen kombajn spotřebuje více nafty, než kolik se ušetrí na tom slavném produktu. Z toho vyplývá dražší a nekvalitnější benzín/nafta
... a co šlapací letadlo, nepustíte se do vývoje?
Klasicky cechysmus - nesmyslne auto, samo o sobe uz predrazene, je vybaveno clanky, ktere kdekoli jinde s montazi a homologaci stoji o temer polovinu mene. Ale nevadi, kdyz hloupy cesky zakaznik zaplati.
Bože, tak tupý příspěvek jsem tady nečekal.
Typicky čechismus je tvůj přispěvek - pohrdaní prací, výzkumu, nadšením nějaké skupiny odborníků. Absolutně nevíš, která bije, proč to je tak drahé (je to samozřejmě drahé a je hloupost to teď kupovat), ale nikdo tě k tomu nenutí, jen se obohatila nabídka na trhu.
Pohrdáš něčím a odsuzuješ něco, co jsi viděl na obrázku a přečetl jen titulek článku. Jsi se vším rychle hotov, všemu rozumíš, takový boreczech. Takové lidi jako ty, je třeba KOPAT do řiti a to denodenně, aby se probrali a sami začali něco dělat, jinak tenhle národ půjde kompletně do kytek. Sám bych ti dal přes držku za tvou tupost.
nevim co porad mate proti tem trivalcum.... ja mam v aute dva takovy spojeny do V - super vykon a zvuk paradni
Roomstar na elektriku ,podané objednávky ,příští rok se ozvou firmy.Tam se asi někdo pokakal.
Další škoda novinka která u nás bude nejdražší ze všech zemí kde škoda prodává.Roomster jako šílené auto dostane baterky za příplatek o 50% víc než ve Švédsku ,Norsku.Rusku,Německu,Francii,Madarsku,Mexiku,Madagaskaru.Severním polu,
To opravdu ne, diky To ať si páni škodovácký strčí do chřtánu i s baterkama
Taky si dokážu představit za tuto částku jiné auto,ale chápu,že vývoj tuto firmu něco stál.Jinak by mně zajímalo co s tím mají škodováci společného,v článku sem na to nikde nenarazil.Buď víš něco víc anebo se ztrapňuješ.
Roomster byl největší novodobý úlet Škodovky, prodejní čísla jsou oproti plánům katastrofální. Dnes se jeví jako téměř neprodejný i za částku cca 250 t za tříválec. Je jen otázkou času, kdy se potichu přestane vyrábět!
Roomster je s počtem 2959 prodaných aut za 1-9/2009 sedmým nejprodávanějším vozem na trhu. Před ním je jen octavia, fabia, fusion, ceed, megane a clio. Myslím, že se nemá za co stydět. To jsou tady jiní průšviháři, kteří se přestali vyrábět, např. Seat Toledo a Peugeot 1008.
To opravdu ne, diky To ať si páni škodovácký strčí do chřtánu i s baterkama
To jste nepochopil. Škoda Auto s tou přestavbou nemá nic společného. Soukromá firma koupí roomstera, vyndá z něj motor s managementem a namontuje elektropohon se svým managementem. K pořizovací ceně se připočte cena individuální přestavby. Nejedná se ani o sériovou výrobu.